Ik geloof niet dat jij die tijd hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Als ze werkelijk al tientallen jaren fan zijn, moeten ze het lied toch al langer kennen. Het is nostalgie uit de Diekman-tijd
Ik weet dat het eerder gezongen is, maar dat was een andere tijd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Als ze werkelijk al tientallen jaren fan zijn, moeten ze het lied toch al langer kennen. Het is nostalgie uit de Diekman-tijd
heb je wel gelijk in, van dat lied stoort vooral dat laatse zinnetje mij: "<club> rollen wij zo even op", komt te arrogant op me over.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik weet dat het eerder gezongen is, maar dat was een andere tijd.
Twente gaat nu aankloppen bij de top, maar voordat het zover is, moet er eerst gepresteerd worden. Iets dat beide clubs uit dat lied wel doen of hebben gedaan. Iets dat, ondanks dat ik al 16 jaar een Twente-jaarkaart heb, mijn respect wel verdient.
Ja, en?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij die tijd hebt meegemaakt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom bij FC Twente hoor, ajax is ook niet alles meer he schatje.
Bedankt voor de support!quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:35 schreef Adidah het volgende:
Ik hoop toch stiekem dat jullie vanavond gaan winnen. Maar dat komt alleen omdat ik zo een schijthekel aan die andere club heb.
precies, gewoon 4 uur voor de wedstrijd al de bus inquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:45 schreef Lamzak_ het volgende:
Bah, ik merk nu pas hoe vroeg de bus eigenlijk weg gaat... Ik dacht dat de wedstrijd om 19:45 was...
hoe hadden ze dat geregeld dan? iedereen moest navragen in welke bus hij/zij zat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo, we zijn op weg naar de kuip. Met hardcore in bus 16. :p was net wel even een puinhoop met instappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |