jezus, hebben jullie beiden een tumor in je voorhoofdskwab ofzoquote:Op woensdag 8 april 2009 00:43 schreef s0k het volgende:
boys wat is dit voor itnernetfittie komop bezems dit is gewoon 1 grote fatoe ik dacht dat klbers altijd de topboys van fok waren die iedereen loesoe in hun kop maakte maar nee dit valt me tegen jullie zijn toch niet de bazen die jullie alure uitstraalt
Huh, WTF!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben uit de OP gehaald.Oh how the mighty have fallen
markant is mijn achternaamquote:
Ja, I know.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes, nog minder dan 6 uur slaap.
Hehe ik keek even in het vorige deel. Daar sta ik nog welquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Huh, WTF!
Ik stond er ook nog in een paar uur geleden.
nee wij zijn voorbereid op een invasie van interpunctieloze aliens jeweetzquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jezus, hebben jullie beiden een tumor in je voorhoofdskwab ofzo
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe ik keek even in het vorige deel. Daar sta ik nog welIk mag dus hopen dat het een OP FAIL is.
WIE IS ER VERANTWOORDELIJK.quote:
haha goede fatoe jwtzquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hilary clintonquote:
Bariquote:
Aight ik kan weer gerust gaan slapen.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel.
McFearless heeft deze i.p.v. de nieuwe (deze) OP gebruikt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
beter gewoon Parma.quote:
hoi.quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aight ik kan weer gerust gaan slapen.
Dan weten we wat ons te doen staat.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee.
Want de volgende die de lapo opent, maakt dus de verkeerde.![]()
Duurt nog effe hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan weten we wat ons te doen staat.
De LAPO te pakken krijgen!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan weten we wat ons te doen staat.
Ik heb de wekker om 5 uur gezet. Met dit postgemiddelde zitten we dan op 295 posts.quote:
De parmaham komt gewoon bij de lidl vandaan.quote:
een topic kan met gemak onder de 11 minuten hoor.quote:
Yeahquote:
Probeer het maar niet, je kan net pas weer postenquote:Op woensdag 8 april 2009 01:42 schreef s0k het volgende:
[..]
een topic kan met gemak onder de 11 minuten hoor.
ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 8 april 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer het maar niet, je kan net pas weer posten
Oeeh, dreigementen. Kan het natuurlijk niet solo heb, met die post/tijdrestrictie.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer het maar niet, je kan net pas weer posten
beter geen fittie met remlof hij is een eindbaas uit mk2 die je niet verslaat menquote:Op woensdag 8 april 2009 01:44 schreef s0k het volgende:
[..]
Oeeh, dreigementen. Kan het natuurlijk niet solo heb, met die post/tijdrestrictie.
fittie jwtz!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter geen fittie met remlof hij is een eindbaas uit mk2 die je niet verslaat men
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter geen fittie met remlof hij is een eindbaas uit mk2 die je niet verslaat men
Hehe, maar is bestwel een oud topicquote:Op woensdag 8 april 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
Feestje van een vriend
Veeg me op, ik kom niet meer bij
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:27 schreef Gupje het volgende:
006. 178 jitzzzze [ afbeelding ]
008. 165 sezten
009. 153 BobbyB
011. 146 Gupje
Zie de smiliegarp; flikker op enzoquote:Op woensdag 8 april 2009 08:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] op man, dat was ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |