abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67834155
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:23 schreef Fha het volgende:

[..]

Omdat er op dit moment gewoon 60 uur staat voor mijn opleiding Het is een ongelofelijke puinzooi en de persoon die het jaar indeelt qua vakken heeft nog nooit gehoord van verdeling blijkbaar. Die heeft besloten om de zwaarste vakken en de meeste vakken in dit kwartiel te proppen. Daar kan ik helaas ook niks aan doen, was het maar waar
Maar zelfs al was het 30 uur dan zit ik nog steeds met mijn beperking waardoor ik niet ook nog een baan kan hebben naast mijn studie . En daarom is het dus ook geen optie om een jaar langer over mijn studie te doen (overigens is het sowieso niet mijn doel om er met opzet een jaar langer over te doen, ik zou niet weten waarom) omdat ik dan dus een financieel probleem heb.

O en trouwens, ik geniet van mijn leven hoor. dat heeft voor mij erg weinig met geld te maken. Leuke vrienden, leuke dingen doen met zijn alle en heerlijk buiten zijn is gelukkig allemaal gratis

Weet je zeker dat er 60 uur voor staat? Iemand uit mijn vriendengroep doet dezelfde studie in dezelfde stad als jij maar heeft, zoals de meeste studenten en scholieren, maar een paar dagen les en hoeft thuis niets te doen.

En waarom kan je nu niet werken en zou dit later met de studie toegepaste psychologie wel kunnen? Ik vraag me echt af wat voor beperking je dan hebt.

En door je beperking is het geen optie om er een jaar langer over te doen? Dat snap ik ook niet echt. Vertraging oplopen is overigens geen doelstelling voor de meeste studenten. Het boeit alleen niet zoveel om er wat langer over te doen omdat je je hele leven nog kunt werken.
pi_67834245
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Niet als jij 'verandert' met een T schrijft.
oeh je betrapt me op een spellingsfout, fapfapfpafapfap!
pi_67834263
mja

[ Bericht 99% gewijzigd door 3lmo op 08-04-2009 19:13:47 ]
pi_67834292
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

oeh je betrapt me op een spellingsfout, fapfapfpafapfap!
Het verschil tussen grammatica en spelling is helaas ook niet aan jou besteed.
pi_67834546
Maar de klacht is dus dat arme studenten niet bestaan omdat veel studenten de mogelijkheid hebben om te werken naast de studie?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_67834810
@De mensen die wel een zware studie hebben,

ik had in de OP al de nuance toegepast dat het voor de meeste studies, geldt, enkele studies uitgezonderd dus. Maar dat is een flinke minderheid, misschien 15%? Ik kan verder niet met getallen gaan rondstrooien maar veel zijn het er niet, relatief.

En de mensen die lopen te zeiken dat ze later zich suf moeten werken dachten toen ze op de basisschool zaten ook dat het middelbaar zo zwaar zou worden, en dachten op het middelbaar dat de studie zo moeilijk zou zijn. Wat allebei in de meeste gevallen niet zo bleek te zijn. Als je je later helemaal krom werkt voor een baas kan je ook best vier dagen per week gaan werken, zeker als je een werkende partner hebt. Vind je dan nog dat je het te druk hebt, dan had je er niet voor moeten kiezen om loonslaafje te worden maar gewoon zelf iets moeten starten waarbij je lekker je tijd in kan delen. Of je had leuker werk moeten zoeken, qua feesten etc. zal mijn studentenleven na de studie heus niet in een burgerbestaan veranderen.
pi_67834871
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef Mendeljev het volgende:
Maar de klacht is dus dat arme studenten niet bestaan omdat veel studenten de mogelijkheid hebben om te werken naast de studie?
De klacht is dat:
de meeste studenten niet arm hoeven te zijn omdat er vaak de gelegenheid is om te werken en dat;
dit in combinatie met mijn ervaringen duidt op een slecht, easy onderwijssysteem, ook hier meestal dus niet altijd.

Je kan het woord 'klacht' ook door 'constatatie' vervangen want ik zit er niet mee maar ik vind het wel irritant als het stereotype 'arme student' wordt gebruikt.
pi_67835169
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:19 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht, behalve over technische WO-studies waar mensen daadwerkelijk wat uitvoeren.
Inderdaad, had een periode van 28 studiepunten en ik heb er nu weer een van 18, wat doe ik mezelf ook aan?
  woensdag 8 april 2009 @ 17:39:34 #84
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_67835647
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:12 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

De klacht is dat:
de meeste studenten niet arm hoeven te zijn omdat er vaak de gelegenheid is om te werken en dat;
dit in combinatie met mijn ervaringen duidt op een slecht, easy onderwijssysteem, ook hier meestal dus niet altijd.

Je kan het woord 'klacht' ook door 'constatatieconstatering' vervangen want ik zit er niet mee maar ik vind het wel irritant als het stereotype 'arme student' wordt gebruikt.
Fixed.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 8 april 2009 @ 17:53:28 #85
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_67836111
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:23 schreef Fha het volgende:

[..]

Omdat er op dit moment gewoon 60 uur staat voor mijn opleiding Het is een ongelofelijke puinzooi en de persoon die het jaar indeelt qua vakken heeft nog nooit gehoord van verdeling blijkbaar. Die heeft besloten om de zwaarste vakken en de meeste vakken in dit kwartiel te proppen. Daar kan ik helaas ook niks aan doen, was het maar waar
Maar zelfs al was het 30 uur dan zit ik nog steeds met mijn beperking waardoor ik niet ook nog een baan kan hebben naast mijn studie . En daarom is het dus ook geen optie om een jaar langer over mijn studie te doen (overigens is het sowieso niet mijn doel om er met opzet een jaar langer over te doen, ik zou niet weten waarom) omdat ik dan dus een financieel probleem heb.

O en trouwens, ik geniet van mijn leven hoor. dat heeft voor mij erg weinig met geld te maken. Leuke vrienden, leuke dingen doen met zijn alle en heerlijk buiten zijn is gelukkig allemaal gratis
Als jij gelukkig bent is het oké, ik zou me alleen totaal niet kunnen vinden in deze levensstijl. Wat is je beperking trouwens als ik vragen mag, en is ie tijdelijk of houdt je hem heel je leven?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_67836295
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:39 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Fixed.
Dank
pi_67836840
Wat een onzin dat technische studies per se moeilijker zijn. Ligt er maar helemaal aan wat je ligt, ken genoeg mensen voor wie wiskunde een eitje is. Maar als je hen een geschiedenis boek laat lezen hebben ze het na een maand nog niet uit.
pi_67837879
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef -Beer- het volgende:
Maar als je hen een geschiedenis boek laat lezen hebben ze het na een maand nog niet uit.
Sure
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_67838840
Het is weer WO-HBO-MBO-bash dag ofzo.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  woensdag 8 april 2009 @ 19:49:44 #90
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_67839605
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:00 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Dank
Graag gedaan.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 8 april 2009 @ 20:00:44 #91
237591 Lil.Q94
Ondertitel.
pi_67839966
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Als student word je geacht om arm te zijn. Je krijgt een gratis bankrekening, korting op je kranten en tijdschriften abbo, korting op je telefoon, een gratis OV, korting op bier en nog meer korting op bier via studentenverenigingen omdat je niets zou kunnen betalen. En groeperingen als de SP roepen dan dat studenten onderbetaald worden, dat kamers te duur zijn, dat ze beter financieel etc. gesteund moeten worden. Wat een onzin.
'Nah', zal je zeggen, 'die El_Liberaliste heeft zeker nog nooit een student gezien'. El_Liberaliste is zelf een student en wordt omgeven door HBO en WO (en zelfs MBO) studenten en allemaal hebben ze tijd over. De ene werkt tig dagen per week (ik ook) en de andere zit dagenlang op z'n luie reet vanwege de zoveelste vrije periode. Studeren stelt geen donder voor, af en toe naar school en je kunt met gemak 2 tot 4 dagen per week werken, een enkele studie uitgezonderd. Studentenbaantjes zoals vakkenvullen en dat soort gedoe betalen prima en ook de betere banen waar studenten mogen werken in de dienstverlening betalen goed. Bovendien krijgen veel studenten hun stage (goed) vergoed. Onzin dus dat studenten zo arm zijn. Eveneens onzin dat studies zo zwaar zijn want de meeste studenten halen van de (bijvoorbeeld) 60 vereiste uren voor een vak nog geen eens 10 uur, ik ook niet.

Ik vind het heerlijk, lekker een beetje werken, een auto hebben, sporten, oriënteren op een appartement met nog een paar gasten (kosten zijn bekend) en dan nog de mogelijkheid tot voordelig bijlenen ook. Mij hoor je niet klagen, ik zou wel gek zijn met zo'n luizenleventje. Op de middelbare school, het was stukken minder leuk, maar dat hield ons tenminste nog van de figuurlijke straat. Dit maakt je aartslui, maar nogmaals, het is heerlijk. Waarom ik er dan een klacht over heb? Zoals hierboven staat beschreven denken veel mensen dat studenten het superdruk hebben en arm zijn. Dat is dus niet zo. Het is complete onzin en is ooit eens bedacht door een pauperige student die te lui was om te werken. Ik hoop dat ik jullie heb mogen verrijken hiermee, einde klacht.
Tevens een klacht aan het gebrekkige onderwijssysteem.

En ik ga niet reageren op reacties die geplaatst worden want morgen heb ik tentamens en ik moet nog min of meer beginnen met leren
Ik weet niet hoe het studenleven is maar,
Het moet toch haast wel beter zijn dan het middelbare-school leven?
Want serieus ik heb amper vrije tijd door al dat huiswerk en proefwerken etc. etc. ....
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
  woensdag 8 april 2009 @ 20:08:05 #92
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67840206
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:24 schreef leetzors het volgende:
Het is weer WO-HBO-MBO-bash dag ofzo.
LBO is ook studeren hoor
  woensdag 8 april 2009 @ 20:18:19 #93
123170 alors
zlata1234
pi_67840550
Gelukkig zijn de google ads van dit topic nooit te beroerd om je een lening aan te smeren
know'm sayin?
word? word.
pi_67840957
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:00 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

Want serieus ik heb amper vrije tijd door al dat huiswerk en proefwerken etc. etc. ....
Wtf, op de middelbare school heb je tijd in overvloed.
pi_67862140
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:00 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook min of meer in de vetgedrukte tekst?
pi_67867583
Ik doe een HBO studie waarin we één keer in de week vrij zijn over het algemeen. Dan kun je inderdaad prima een dag of 2 werken als je na colleges nog even aan de bak gaat voor school. Helaas krijg ik mijn stages niet uitbetaald, alleen in het laatste jaar, maar mij hoor je niet klagen. Ik vind inderdaad ook dat je als student je bakkes moet houden over geld. Zijn genoeg manieren eraan te komen.
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
  donderdag 9 april 2009 @ 16:36:31 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67868255
Alsof je niet 1 of 2 avonden + zaterdag zou kunnen werken als je studeert .

Zelfs met m'n 40 uur per week stage deed ik 's ochtends nog 2 krantenwijken en 3 avonden in de week in de loods vrachtwagens lossen als bijbaantje.

Geld zat om iedere vrijdag en zaterdag in de kroeg/discotheek/festival mezelf klem te zuipen en regelmatig nieuwe kleren + schoenen te kopen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 9 april 2009 @ 16:53:42 #98
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_67868873
quote:
HBO (en zelfs MBO) studenten
HBO studenten
MBO studenten
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_67869110
Voltijd HBO 'student' hier...

Haal maandelijks 1342 euro binnen..

( 800 bijbaan, 485 stufi, 57 zorgtoeslag )

donderdag 9 april 2009 @ 17:02:28 #100
157922 fathank
pi_67869240
Doe je netjes.
pi_67870269
x12 en dan heb je meer verdiend dan toegestaan, dus kan je terug gaan betalen.

Heb zelf geen stufi meer trouwens. Verdien mn centen en kan als student een auto en motor rijden. Alleen thesis nog afronden en we zijn klaar
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  donderdag 9 april 2009 @ 17:36:17 #102
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_67870300
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef Dawwa het volgende:
Voltijd HBO 'student' hier...

Haal maandelijks 1342 euro binnen..

( 800 bijbaan, 485 stufi, 57 zorgtoeslag )

800? Werk je als gigolo ofzo?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_67870373
Ik verdien 405 netto per maand voor 1 zaterdag per week
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_67870514
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:39 schreef Lennox het volgende:
Ik verdien 405 netto per maand voor 1 zaterdag per week
Ik hou mijn anus liever maagd.

(Nee serieus wat doe je dan wel niet voor werk)
pi_67870679
Ik rij op een kleine vrachtauto. Gewoon spullen afleveren, geld innen en naar volgende. Wissel af met bijrijder, dus soms verdien ik slapend op lange ritten. Zijn trouwens spullen met aardige waarde die we bezorgen, dus misschien dat ik het daar aan verdien
  donderdag 9 april 2009 @ 17:58:26 #106
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_67870902
quote:
omgeven door HBO en WO (en zelfs MBO) studenten
Ik zeg niks, maar jullie weten wat ik denk.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 9 april 2009 @ 18:25:35 #107
157922 fathank
pi_67871682
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:50 schreef Lennox het volgende:
Ik rij op een kleine vrachtauto. Gewoon spullen afleveren, geld innen en naar volgende. Wissel af met bijrijder, dus soms verdien ik slapend op lange ritten. Zijn trouwens spullen met aardige waarde die we bezorgen, dus misschien dat ik het daar aan verdien
Beetje kabouterpost rondbrengen verdiend inderdaad aardig.
  donderdag 9 april 2009 @ 18:26:56 #108
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_67871714
quote:
Dit maakt je aartslui, maar nogmaals, het is heerlijk. Waarom ik er dan een klacht over heb? Zoals hierboven staat beschreven denken veel mensen dat studenten het superdruk hebben en arm zijn. Dat is dus niet zo. Het is complete onzin en is ooit eens bedacht door een pauperige student die te lui was om te werken. Ik hoop dat ik jullie heb mogen verrijken hiermee, einde klacht.

En dan nóg boeit het geen fuck. Je bent gewoon jaloers op mijn pauperigheid
  donderdag 9 april 2009 @ 19:11:11 #109
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_67873119
Tot nu toe heb ik alleen nog maar scholieren zien beweren dat ze niet arm zijn, maar het topic gaat over studenten.
  donderdag 9 april 2009 @ 19:26:48 #110
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_67873634
quote:
omgeven door HBO en WO (en zelfs MBO) studenten
TS is schoonmaker....
  donderdag 9 april 2009 @ 19:28:33 #111
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_67873686
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:58 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik zeg niks, maar jullie weten wat ik denk.
  donderdag 9 april 2009 @ 19:31:11 #112
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_67873795
TS is een sukkel die vanuit vooroordelen denkt en derhalve ook het libertijnse gedachtegoed aanhangt.
Dasvidanja
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:30:46 #113
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_67901266
Haha een arme student ben ik in ieder geval niet meer !!1!!!!!!!!!
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:48:36 #114
235417 Blommaert
Weggelopen Zeeuw
pi_67901696
Ik vind de TS nogal kortzichtig in haar klacht.

TS richt zich alleen op de tijd die velen studenten overhouden.
Volgens haar zou iedereen kutwerkjes moeten doen zoals geestdodend vakkenvullen

TS vergeet daarentegen dat het idee van student zijn ook te maken heeft met de totale vrijheid hebben en het genieten hiervan. Men hoort altijd voor dat ze gaan studeren dat het de mooiste tijd van je leven is en dat je er van moet genieten. Genieten kost veelal geld, veel geld ! Je moet sociale contacten onderhouden, sommigen willen hun grenzen opzoeken en er zijn ook mensen die niet zo heel veel verdienen en/of kunnen werken en achterlijk veel OV-kosten moeten betalen omdat ze elke week van Zeeuws-Vlaanderen naar Eindhoven moeten reizen en meubelen moeten kopen omdat de kutkoelkast die ze 3 maanden eerder kochten kapot gegaan is en te vaak shampoo moeten betalen omdat hun huisgenoten het ook wel goede shampoo vinden, maar die shampoo is niet ergens anders te plaatsen omdat er 200 euro per maand voor een kamertje van 10 m2 wordt gevraagd waar geen plek is voor shampoo omdat er al een bed een kast een bureau een koelkast en een bank in staat [PUNT]
< Voer een persoonlijk bericht in >
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:52:10 #115
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_67901781
Geld uitgeven FTW !

Maar uiteraard wel iets overhouden kan nooit kwaad

Er moet natuurlijk ook nog $$ overblijven om op vakantie te gaan
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 10 april 2009 @ 18:03:13 #116
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_67902043
Het studentenleven
pi_67902151
Geld zat. Lekker veel studiefinanciering.
  vrijdag 10 april 2009 @ 18:15:30 #118
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_67902320
Daarom ga ik ook zo lang mogelijk proberen te studeren nog zeker nog een jaar of 4 in ieder geval.

Gratis geld van stufi, en bijbaantje kan je goed van leven

Zolang je niet op jezelf gaat wonen that is
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_67907122
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:48 schreef Blommaert het volgende:
Ik vind de TS nogal kortzichtig in haar klacht.

TS richt zich alleen op de tijd die velen studenten overhouden.
Volgens haar zou iedereen kutwerkjes moeten doen zoals geestdodend vakkenvullen

TS vergeet daarentegen dat het idee van student zijn ook te maken heeft met de totale vrijheid hebben en het genieten hiervan. Men hoort altijd voor dat ze gaan studeren dat het de mooiste tijd van je leven is en dat je er van moet genieten. Genieten kost veelal geld, veel geld ! Je moet sociale contacten onderhouden, sommigen willen hun grenzen opzoeken en er zijn ook mensen die niet zo heel veel verdienen en/of kunnen werken en achterlijk veel OV-kosten moeten betalen omdat ze elke week van Zeeuws-Vlaanderen naar Eindhoven moeten reizen en meubelen moeten kopen omdat de kutkoelkast die ze 3 maanden eerder kochten kapot gegaan is en te vaak shampoo moeten betalen omdat hun huisgenoten het ook wel goede shampoo vinden, maar die shampoo is niet ergens anders te plaatsen omdat er 200 euro per maand voor een kamertje van 10 m2 wordt gevraagd waar geen plek is voor shampoo omdat er al een bed een kast een bureau een koelkast en een bank in staat [PUNT]
Tuurlijk zijn er kosten. Maar je kan in de meeste gevallen echt wel een fatsoenlijk studentenleven leiden zonder je krom te moeten werken.
En een OV is gratis uiteraard.

Overigens is TS geen meisje
pi_67908905
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef Nobu het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom was ik nou weer zo achterlijk om daar voor te kiezen?
Je hebt het idee dan wel te studeren
Ik herken het ook wel hoor eerste jaar van die fijne blokken van 8:45 tot 17:15 en dat elke dag
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 11 april 2009 @ 02:36:19 #121
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_67916984
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Je hebt het idee dan wel te studeren
Ik herken het ook wel hoor eerste jaar van die fijne blokken van 8:45 tot 17:15 en dat elke dag
Nee, ik ben net zo lui als de meeste alfa's. Het probleem is wel dat ik nu weer een stel eerstejaars vakken moet overdoen.
pi_67917020
Kanker ik ben dronken
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_67917029
ben net terug ban stappen.. er was niks aan en dit is het meest actieve forum
pi_67917037
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef kippetje1987 het volgende:
ben net terug ban stappen.. er was niks aan en dit is het meest actieve forum
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zaterdag 11 april 2009 @ 02:58:39 #125
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_67917092
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 02:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Kanker ik ben dronken
Ga slapen, morgen wieder saufen.
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:47:08 #126
235417 Blommaert
Weggelopen Zeeuw
pi_67919057
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:55 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er kosten. Maar je kan in de meeste gevallen echt wel een fatsoenlijk studentenleven leiden zonder je krom te moeten werken.
En een OV is gratis uiteraard.

Overigens is TS geen meisje
TS klaagt als een vrouw
< Voer een persoonlijk bericht in >
pi_67919142
Ik heb lekker 732,- studiefinanciëring
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:59:13 #128
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_67920544
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:52 schreef TwyLight het volgende:
maw je basis is 240E, als je meer bij wilt lenen, wordt er gekeken naar het inkomen van je ouders.
maw je ouders leven op straat ofzo dat je zoveel bijkrijgt.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 12:00:46 #129
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67920573
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:52 schreef TwyLight het volgende:
En een torenhoge schuld.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:00:57 #130
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_67920575
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:59 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

maw je basis is 240E, als je meer bij wilt lenen, wordt er gekeken naar het inkomen van je ouders.
maw je ouders leven op straat ofzo dat je zoveel bijkrijgt.
Pwned.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_67921621
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:00 schreef Renesite het volgende:

[..]

En een torenhoge schuld.
mwah nee, heb geen ouders meer en ben uitwonend maar woon niet op mezelf dus dus krijg gewoon superveel
pi_67921633
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:00 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Pwned.
ja man ofniet
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:50:28 #133
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67921689
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:47 schreef TwyLight het volgende:

[..]

mwah nee, heb geen ouders meer en ben uitwonend maar woon niet op mezelf dus dus krijg gewoon superveel
duidelijk verhaal zeg
pi_67921729
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:50 schreef ASroma het volgende:

[..]

duidelijk verhaal zeg
ja toch, mensen zonder syndroom van down snappen het vast wel
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 13:01:57 #135
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67921908
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:50 schreef ASroma het volgende:

[..]

duidelijk verhaal zeg
Zijn pa en ma zijn niet meer.
Hij woont prolly bij een familielid oid.
Hij is dus uitwonend inwonend bij een familielid
Hij krijgt een uitwonende stufi
Hij krijgt een wezenuitkering
Hij krijgt zorgtoeslag.
pi_67921971
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hij krijgt zorgtoeslag.
Ongeveer ja alleen heb geen wezenuitkerig en zorgtoeslag is nog apart (46¤)
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:05:15 #137
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67921977
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hij krijgt zorgtoeslag.
verzorgingsstaat bah
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 13:13:14 #138
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67922113
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:05 schreef ASroma het volgende:

[..]

verzorgingsstaat bah
True. Hij kon beter gewoon bij een familielid inwonen en een thuiswonende (want ja, dat is zijn thuis dan) beurs krijgen. Diverse kosten komen voor rekening van de 'wees' ofwel: waarom hem geld geven om het een en ander te regelen, dan gaat-ie maar werken! Dan maar geen opleiding!

!
pi_67922173
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:05 schreef ASroma het volgende:

[..]

verzorgingsstaat bah
Geloof mij maar, van dat geld blijft echt niet zoveel over hoor let wel dat alles voor mijn rekening komt. Alle verzekeringen, lesgeld (¤993 p/j) e.d.

Ben er dus echt niet rijk van geworden hoor.
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:19:36 #140
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67922221
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:13 schreef Renesite het volgende:

[..]

True. Hij kon beter gewoon bij een familielid inwonen en een thuiswonende (want ja, dat is zijn thuis dan) beurs krijgen. Diverse kosten komen voor rekening van de 'wees' ofwel: waarom hem geld geven om het een en ander te regelen, dan gaat-ie maar werken! Dan maar geen opleiding!

!
hap hap hap
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:17 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Geloof mij maar, van dat geld blijft echt niet zoveel over hoor let wel dat alles voor mijn rekening komt. Alle verzekeringen, lesgeld (¤993 p/j) e.d.

hap hap hap
pi_67922293
Het stomme is dat alle studenten (ik ook) helemaal blij zijn als ze op de 24e weer 250 euro krijgen. Totdat je gaat werken en maandelijks 1000 euro af mag dragen aan de belastingdienst en andere zaken . Dus het woord "gift" is een beetje misplaatst in deze..
pi_67922324
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:17 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ja dat gaat er bij mij ook af, echter krijg ik "maar" 220 stufi
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:40:57 #143
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_67922602
Waarschijnlijk doet de TS een hbo of een hele simpele universitaire studie. Zelf moet ik wel veel studeren (doe dan ook 90 studiepunten), en in Amsterdam zijn maar weinig kamers onder de 300 euro of je moet een half uur van je de stad willen wonen. En dan betaal je 300 voor een piepkleine ruimte.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_67922646
TS doet mbo ramenwasser o.i.d.

Komop zeg, niet iedereen krijgt alles van pappie en mammie
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:59:32 #145
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_67922946
Idd TS we leven in een Links kapot gesubsidieerd socialistisch land. Die hele studiefinanciering mogen ze van mij zo schrappen. Je krijgt een vermogen van de overheid om 'lesmateriaal' aan te kunnen schaffen terwijl bij de meeste studenten hun ouders dat betalen en ze zich in coma gaan drinken in de kroeg van dat geld. En als je op kamers gaat bedel je maar bij je ouders voor geld zo niet ga dan maar vakkenvullen. Ook voor OV zal betaald moeten worden. Ik ga zeker betalen voor die luie donders. En die Technische studies lijken me zeker zwaar. Technische Wiskunde wil ik misschien gaan doen.
Vet spel
pi_67923035
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:59 schreef Koen465 het volgende:
Idd TS we leven in een Links kapot gesubsidieerd socialistisch land. Die hele studiefinanciering mogen ze van mij zo schrappen. Je krijgt een vermogen van de overheid om 'lesmateriaal' aan te kunnen schaffen terwijl bij de meeste studenten hun ouders dat betalen en ze zich in coma gaan drinken in de kroeg van dat geld. En als je op kamers gaat bedel je maar bij je ouders voor geld zo niet ga dan maar vakkenvullen. Ook voor OV zal betaald moeten worden. Ik ga zeker betalen voor die luie donders. En die Technische studies lijken me zeker zwaar. Technische Wiskunde wil ik misschien gaan doen.
dat doe je al, kost je rond de ¤150 per maand
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:06:15 #147
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_67923089
Hoe dat? Die kaart kost nu niks.
Vet spel
pi_67923342
quote:
Stufi is niet om lesmateriaal te kopen hoor, het is een tegemoedkoming omdat je ipv een fulltimebaan naar school gaat en zo toch alles kan betalen. Wees blij dat in nederland studie erg belangrijk geacht wordt.
pi_67923530
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:06 schreef Koen465 het volgende:
Hoe dat? Die kaart kost nu niks.
dat denk je, jij hebt blijkbaar nog nooit een overzicht van de ig groep gehad
Kost een fijne 1800 euro per jaar
pi_67923535
quote:
Je gaat zeker niet betalen voor ons?

Succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')