quote:Wanhoopspogingen zijn het.....Op vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef Puzicat het volgende:
Pffff, wat sukkels zeg. Wat willen ze dan, de boel weer afbreken?
We zijn niet zoveel wijzer geworden van de makelaar, hij wist zelfs de prijzen van de appartementen niet... Jammer, maar we zijn niet minder enthousiast. Onze optie is velengd en we gaan nu de laatste puntjes op de i zetten.
quote:De prijzen tussen Manders en keukenconcurrent doen elkaar niet echt onder in het geval van Tomegel en mij. Maar je kan het zo gek maken als je zelf wil:) Ik bedoel ik heb een combi oven van rond de 1500 erin hangen maar dat kan natuurlijk ook een goedkoper merk zijn. Ik heb gewoon gekozen voor Pelgrim/Neff.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef Puzicat het volgende:
Ik ga zeker nog een afspraak maken met de makelaar!
Was jij tevreden over Manders keukens? Ik wil daar ook nog een afspraak maken om te kijken wat te keuken daar kost. Misschien ben ik goedkoper uit bij een keukenconcurent ofzo.
quote:Hmm die kooplijst met erfpacht ik niet, toen ging dat nog nietOp zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef Puzicat het volgende:
Waar de koopprijzen in combinatie met erfpacht op staan. Ben niet helemaal duidelijk geweest denk ik.![]()
Wij willen toch ook voor een parkeerplaats gaan, mits dat financieel haalbaar is namelijk.
Hey hey, dat klinkt bekend dat eerste gedeelte. Bij de Makelaar is binnen een paar uur alles duidelijk, zij kunnen je ook een koopcontract geven. Sterker nog zij maken dat aan en het sturen het naar de makelaar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:16 schreef Puzicat het volgende:
Het is inderdaad stilletjes hier. Wij gaan morgen naar de aannemer om alles te bespreken. Helaas hebben we nog geen koopcontract, de makelaar wist niks over prijzen en andere blablabla. Het kon wel tot 2 weken duren, echt slecht dus! En aangezien al gauw de vloeren gestort worden moeten we wel veranderingen door kunnen geven. Dit gaat dus maandag gebeuren, ook al is de koop nog niet rond. Best een aparte gang van zaken!
Hoe stond het vandaag met de bouw tom? Ik ben er deze week ook niet meer geweest eigenlijk.
Kans van 1 op 10000000000000000000000000000000quote:Op maandag 1 november 2010 16:10 schreef Puzicat het volgende:
Hahaha, dachten ze nou werkelijk dat ze kans maakten? De sukkels!
Ons gesprek met de aannemer is uitgesteld tot woensdagavond, hij moest zijn hond laten inslapen of zoiets? Ik weet het niet precies, Pascal heeft hem gesproken. Wel jammer, maar ook weer beter aangezien ik ziek ben.
Toevallig heb ik pas ook mijn keuken ontworpen voor mijn nieuwbouw appartement (topic coming soon). De mijne is soort gelijk alleen heb ik de onderkant van de bovenkastjes gelijk lopen met de onderkant van de afzuigkap, zodat het 1 mooi geheel wordt. Hebben jullie het opzettelijk zo ongelijk gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |