Ik vond het ook een koopje voor 1850 euro.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:37 schreef tomegel het volgende:
Vandaag een beunhaas de tekening laten zien van optie 3 van de extra wanden. Hij schatte dat dat grapje bij de aannemer tussen de 2500 en 3000 euro in. Toen ik zei dat het ongeveer 1850 euro kostte was die meteen dat ik het moest doen. Hij kon het er niet voor maken. Dus ik kan alvast 1850 euro apart gaan houden.
Foutje, het is 1815 euro incl. btw.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een koopje voor 1850 euro.
Mijn vloerverwarming is de hoofdverwarming. Persoonlijk vind ik hout mooier. Las net ook al iets over lamelparket? En had gelezen dat tegels met vloerverwarming ijskoud worden als de verwarming uitstaat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:56 schreef skadhd het volgende:
Is de vloerverwarming je hoofdverwarming?
In principe blijft het laminaat langer warm omdat dat toch een soort van 'hout' is.
Alleen kan je wel alleen het duurdere laminaat gebruiken en moet je er een speciale ondervloer onder leggen.
Vinyl is tegenwoordig heel mooi en kan heel goed met vloerverwarming. Omdat het maar dun is heb je hierdoor het meeste effect van je vloerverwarming. Je moet het vinyl wel compleet verlijmen en je moet een superstrakke ondervloer hebben of laten egaliseren omdat je anders elke oneffenheid ziet.
Je zou eens naar Oostrum/Venray kunnen rijden, naar Cisco. Daar hebben ze af en toe een container tegels ingekocht die jij dan weer voor een hele mooie prijs mee mag nemen (een deel) (andere tegels zijn vaak wat duurder, maar ze hebben best leuke aanbiedingen).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:14 schreef tomegel het volgende:
Iemand misschien een idee waar je voor een mooie prijs tegels kan kopen?
quote:
Wij hebben de vloer bij de vloerenwerf vandaan kan gewoon op vloerverwarming.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:43 schreef tomegel het volgende:
[..]
Mijn vloerverwarming is de hoofdverwarming. Persoonlijk vind ik hout mooier. Las net ook al iets over lamelparket? En had gelezen dat tegels met vloerverwarming ijskoud worden als de verwarming uitstaat.
o.a. het project dat eerst op het terrein van Live your loft kwam, verder project Voermans gaat niet door omdat er maar 4 kopers waren. Zijn er nog meer maar ken ze zo ook niet allemaal. Kom zelf niet uit boxmeer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:56 schreef Anne het volgende:
Shit happens. Welke bouwprojecten zijn er nog niet doorgegaan in Boxmeer trouwens?
En is anders Elderom niks voor je? Neh, is veeeeel te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |