Tom, ik denk niet dat ze die steen gaan verleggen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:22 schreef tomegel het volgende:
Was een leuke bijeenkomst. Zeker op een leuke manier gedaan die eerste steen leggen. Lijkt me wel dat ze die steen nog gaan verplaatsen richting hoofdingang. Leuk dat je de bouw op kon. En idd de tuin word groter dan ik had gedacht. Daar kan nog wel een tuinhuisje neergezet worden. En ze werken goed en netjes nu hopen dat ze voor de bouwvak klaar zijn.
hmm ik krijgen bij dales een prijs van 650 euro, voor een glazen model zonder montage in glas uitvoering.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef tomegel het volgende:
Bij dales was de goedkoopste 800 euro zonder montage. Nadeel van schuifdeur met poetsen is dat je niet overal bij kan tussen de deuren. Die van sanidrome is van glas.Glas is idd het beste schoon te houden. Zoiezo word dales niet rijk van mij. Wat zijn die associaal duur hetzelfde spul heb je bij sanidump voor de helft
Tuurlijk hou ik daar rekening meequote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef Puzicat het volgende:
Bij dales zijn de prijzen excl. BTW, hou daar rekening mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |