Ik heb die plaatjes van de site geplukt. Maar als je op die site op die oranje bolletjes klikt dan zie je er bijvoorbeeld staan: balkon, keuken, slaapkamer, woonkamer etc.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef Pyjama het volgende:
Volgtopic![]()
Wat zijn die rode stippen op die voorbeeldindelingen, Ts?
Het is in Boxmeer. 1 min. loopafstand van het centrum, chinees en een shoarmaboer om de hoek. Oftewel ligging ideaal. Het project heet "Live Your Loft" en in Oss zijn ze ook bezig met de bouw van zo'n zelfde project alleen wat kleiner. Die worden deze maand opgeleverd.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:27 schreef hierissieweer het volgende:
waar staat het en wat kost het?
Maar qua indeling? Het word dus niet een apart toilet? Zou die optie serieus overwegen.
Daarnaast, zou ik de leefruimte, dus de ruimte voor overdag zo groot mogelijke houden en de meest prioriteit geven.
Dus ik zou kiezen voor een optie 1 (maar het bed op de plek zoals op foto 3)(waarschijnlijk het goedkoopst) maar dan heb je altijd je bed in het zicht, en het is wel zo fijn om een hoekje te hebben waar je niet altijd hoeft op te ruimen.
Ideaal zou optie 2 zijn, je slaapkamer is afgesloten en je hebt een mooie ruimte om in te leven. ik vind de keuken daar ook praktischer. Maar misschien dat je hier alsnog een eiland van kan maken zodat je vanaf je slaapkamer niet om de keuken hoeft te lopen, licht ook een beejte aan de ruimte die je hebt. (maar een grote brede aanrecht is wel mooi, maar moet je ook sneller opruimen omdat het rommeliger lijkt als je er spullen neerzet dan dat je ze tegen de wand aan zet)
Het is geen gewone kast naast de douche, maar een kast met cv. Dus daar kan ik helaas niets aan veranderen. Ik heb ook besloten om helemaal niks te gaan doen aan de badkamer. Ik kan dalijk uit verschillende tegels kiezen ( zitten hele mooie tussen dus dat komt goed). Het toilet ga ik niet apart doen, vanwege de ruimte en de kosten. En tja... je went er wel aan om het toilet in de badkamer te hebben.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:43 schreef hierissieweer het volgende:
Je doet er geen slaapkamer muurtje in? (zal vast ook een meerprijs hebben) Maar een aparte slaapkamer en toilet, daarvan zul je de kosten ook zeker weer terug zien bij de verkoop. Ik zal het doen, zeker voor het woongenot
Overigens zou je die wanden ook simpel en goedkoop zelf kunnen bouwen van een lattenwerk en gipsplaten...
Over je badkamer/toilet.
Volgens mij zit er een kast naast de douche? Dit word denk dan een ruimte met de douche erbij, Dat word dan de wc. De douche komt naast/op de plek van de wasmachine en de wasmachine op de plek van de wc. Als je kiest voor een apart toiler. Althans zo lees ik de tekening.
Die keuken is mooi en leuk. Maar weet je zeker dat je een bar wilt? en geen eethoek? Als je de keuken anders neerzet, zoals op een wijze als in mijn optie, dan heb je daar meer ruimte voor.
je zou ook nog voor zo'n opstelling kunnen gaan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |