Komt ie nu pas mee aanquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Walter81 het volgende:
Een vraag over een onderwerp meer dan een half jaar geleden. Maar misschien kan iemand antwoord geven:
In het topic Peter Heerschop. heeft de kick van 3jaar mij een usernote opgeleverd. Nu is 1 note niet echt wereldschokkend. Maar mijn bericht sloot aan bij het onderwerp van TS. Wat is er dan mis met het gebruik maken van een oud topic?
Je lacht wel, maar jij was ook zo 'ondeugend' om het topic ook dicht te gooien.quote:
natuurlijk heb ik antwoord op je vraag. Topics kicken van 3 jaar oud doe je gewoon niet. Tenzij het enorm relevant is. Dat was jouw post zeker niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar jij was ook zo 'ondeugend' om het topic ook dicht te gooien.
En ja, ik zag het nu pas (ivm pimp-abo ivm de she-actie)
Maar heb je ook een antwoord op mijn vraag? Als ik geen serieus antwoord wilde had ik het wel in ONZ gezet.
je had beter een TR kunnen zetten ipv hier te komen huilen, alsof ik alle topics uit mn hoofd kenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:08 schreef J.Herrer het volgende:
Swarmahoer, je wilt te graag
Waarom sluit je de allergrootste craplemming dan niet meteen? Nablijven met Tiffany Deel 3!
Niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had beter een TR kunnen zetten ipv hier te komen huilen, alsof ik alle topics uit mn hoofd ken
Hij stond ergens bovenin dus je kon hem niet missenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had beter een TR kunnen zetten ipv hier te komen huilen, alsof ik alle topics uit mn hoofd ken
die van gister heb ik niet kunnen indexerenquote:
Want???quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
natuurlijk heb ik antwoord op je vraag. Topics kicken van 3 jaar oud doe je gewoon niet. Tenzij het enorm relevant is. Dat was jouw post zeker niet.
Een topickick is toegestaan als het iets nuttigs bijdraagt inderdaad. Anders wordt je geacht zelf een nieuw topic te open. En ik vond je bijdrage daar absoluut niet nuttig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Want???
Een topickick is in principe toegestaan. Jij stelt dat je in principe geen topic van 3 jaar oud moet gebruiken. Als dat topic van 3 jaar oud niet meer gebruikt mag worden, waarom heeft het dan al die jaren opengestaan? Lijkt mij voor de hand liggender dat dat topic dan gebruikt wordt in plaats van dat er weer een nieuw geopend wordt. Wanneer ik iets over een onderwerp wil schrijven zoek ik via de zoekfunctie lite of via google of er al zoiets bestaat. Dat er in die tussentijd niet meer gepost is in dat topic doet toch niet ter zake?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets wat bij Wolfenstein 3D aan de muren hing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |