En trouwens, we kunnen er eeuwig over discussiėren, schieten we niks op zo.quote:Op maandag 13 april 2009 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als er om een serieuze discussie gevraagd wordt en dit tientallen keren door 3 mods bevestigd wordt door edits en waarschuwingen en opruim rondes moet je wel een heel grote plaat voor je kop hebben om te menen dat je alsnog zo'n reactie moet plaatsen
Niet voor niks in spoiler en in dit geval is het een van de kandidaten van die show.quote:
Dat maakt vrij weinig uit in foksilverquote:Op maandag 13 april 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet voor niks in spoiler en in dit geval is het een van de kandidaten van die show.
Wil je dat ik 'm weghaal en link naar het topic in TV?quote:
Het zal me een zorg zijn, ik had even zin om te zeurenquote:Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil je dat ik 'm weghaal en link naar het topic in TV?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Motivationals class="spoiler">NS Bert actie
Dat was geen verwijzing naar WW II, maar ik zal mijn zelfregulerende vermogen maar eens toepassen.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[KLB SC #1173] Tokio hotel fan topic
Dit vind ik toch wel kwetsend, en aangezien ik het niet meer mag, mag een ander het ook niet, vind ik.
Dat lijkt me heel verstandig, ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was geen verwijzing naar WW II, maar ik zal mijn zelfregulerende vermogen maar eens toepassen.
ik zie er geen postquote:Op donderdag 16 april 2009 09:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Hallo
Moslims, aardige mensen ..
Wellicht kan deze post enige kuising gebruiken?
had ik al gedaan hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |