Open er een topic over.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat die topics open moeten blijveneindelijk wat helderheid!
Elk mogelijk subforum rondom onzin is er al geweestquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Ik pleit nog steeds voor een apart subforum hiervoor, BAG lijkt me wel geschikt.
IED was voor een paar minuten leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Elk mogelijk subforum rondom onzin is er al geweesten die zijn er niet meer zonder reden.
Wat dacht je van een forum waar iedereen modrechten heeftof het ZWA forum met alleen maar zwarte humor
Bestond 1 dag en toen de admins erachter kwamen dat het geopend was waren ze superboos hahaha
Het was misschien een valide klacht, maar maak dan wat van je topicquote:
aangezien jij de ts niet bent heb ik geen pm contact met je op genomen over het sluiten van het topic, sorry daarvoorquote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Welgeteld acht minuten laat je een normaal topic (gegronde klacht) open en sluit vervolgens wegens baggerreacties.
Doe je goed, swarma.
leer anders lezen, ik heb met de ts pm contact over t verdere verloop van het topic, hij wilde het namelijk dichthebbenquote:Op zondag 12 april 2009 23:27 schreef CartWOman het volgende:![]()
Dus alleen de TS mag hier klagen, da's dan duidelijk. Ga zo door! Nogmaals
Huhwat?quote:
Hoe kan ik dat weten? Je reageert sarcastisch, ik kan toch niet ruiken dat je echt PM'd met de TS? Zet het dan in je sluitpost, is het voor iedereen duidelijk.quote:Op zondag 12 april 2009 23:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
leer anders lezen, ik heb met de ts pm contact over t verdere verloop van het topic, hij wilde het namelijk dichthebben
ik heb t sowieso opgeruimd omdat die posts hier niet thuis horen, en in overleg met hem gaat ie al dan niet weer open
Ja, hoeveel weken nog!?quote:
Begrijpelijk, als mod is het bijna niet te doen. Maar dan zijn/waren het meest homofobe topics, een ander geluid mag wmb dan ook wel eens.quote:Op zondag 12 april 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
Ik ben bang dat KLB niet het juiste medium is om over homosexualiteit te discussieren. We kunnen het eens proberen, maar ik voorspel drie bans en een tienvoud aan notes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |