mensen die een tv nav een verkooppraatje kopen ipv met hun ogen te oordelenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:25 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ja wist ik veel, de verkopers zeiden dat Samsung heel goed was enzo en beter als Bravia's omdat,
die een hele hoge responstijd hebben....
Dat lijkt me geweldig, de hele dag thuis naar muziek luisteren... Dat betaalt alleen de hypotheek niet, dus het zal bij dromen blijven.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef bravoboost het volgende:
[..]
Ik heb ook nog andere dingen te doen (werk b.v.) . We zitten niet allemaal thuis met een uitkering naar muziek te luisteren he.
Relkloon van Swetsenegger!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Jep ik zie computers als emotie iets waar je geen verstand van kan hebben maar,
iets waarvan je aanvoelt of het goed is of niet en,
ik kan met grote zekerheid zeggen dat de meeste software voor Windows complete bagger is en,
de meeste software voor os x geweldig is.
[..]
Nee ik ben geen kloon mijn kloons heten ***_*_*** en ***_****** ,
en als je kijkt naar de ''style'' waarop ik typ had je allang door gehad wie mijn kloons zijn.
Werken & Papa.![]()
In Swetsenegger zitten toch geen spaties....quote:Op donderdag 9 april 2009 00:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Relkloon van Swetsenegger!Lukt je aardig goed met deze onzin
Aan de inhoud van je post te zien had je hem kunnen zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
In Swetsenegger zitten toch geen spaties....
Laat ik een hint geven ; allebei de nicknames van mijn klonen hebben iets te maken met games.
TS probeert interessant te doenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Laat ik een hint geven ; allebei de nicknames van mijn klonen hebben iets te maken met games.
Daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Oké ik zal eerlijk bekennen ik ben geen kloon maar ik heb wel kloons ;quote:Op donderdag 9 april 2009 17:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.
JIJ bent een relkloon van iemand, het kan ons niks schelen dat jij kloons hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLIK NIET OP DE SPOILER ALS JE GEEN SMAAK HEBT!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]![]()
jij mag niet klagen ; dankzij mij heb je een focking lekker kontje gezien hoor, ik zou me maar dankbaar zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Sterf
En die eerste regel in je signature begint fout maar eindigt goed.
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]![]()
Wat is dat nou voor onzin...quote:Op woensdag 8 april 2009 18:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Jep ik zie computers als emotie iets waar je geen verstand van kan hebben maar,
iets waarvan je aanvoelt of het goed is of niet en,
ik kan met grote zekerheid zeggen dat de meeste software voor Windows complete bagger is en,
de meeste software voor os x geweldig is.
Je kan beter zeggen dat je gewoon niet met computers endergelijke kan omgaan.
Je weet er ook geen reet van zoals je ziet aan je aankopen...
Oh ja, Lil.Q94![]()
![]()
Every war is different, every war is the same.![]()
Als ik jou was zou ik tubgirl of goatse posten, dan kom je in een leuk forum terrecht
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
rot op je bent dom ga zelf research doen stuk verdriet stop met het interweb te overbelasten die mensen hebben het ook druk die moeten ook alles bijhouden daarlijk moeten er nog meer internet gebouwen gebouwd worden jonge!
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |