Ga jij liggen danquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
smakelijk alvast
[..]
ow wacht, dan eet IK, maar jij niet
Dat zou gezellig zijnquote:
goed ideequote:
De meeste mensen zullen vaker eten dan sex hebben, moet je dan toch wel ff op kunnen terenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eten is heel belangrijk en lekker, je hebt ook energie nodig![]()
Nu ben ik echt weg
Wij zeggen wel smakelijk, maar miss eet ie er zelf niets vanquote:
Oh oooooh .... de baasquote:
Dat is zo depressief, daar wil ik niet eens aan denkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij zeggen wel smakelijk, maar miss eet ie er zelf niets van
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh oooooh .... de baas
* LL gaat verstoppen
Grapje
Helleuw
Een goeie chef moet wel proevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij zeggen wel smakelijk, maar miss eet ie er zelf niets van
Ik heb ook vaker voedsel nodig om te functioneren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef es70 het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen vaker eten dan sex hebben, moet je dan toch wel ff op kunnen teren.
Goed .quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb ook vaker voedsel nodig om te functioneren.
Ik ben niet zo vrolijk als ik honger heb.
Ga de keuken in, waar je hoort!!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een goeie chef moet wel proeven![]()
En ik laat mijn lekkere eten echt niet uit mijn mond pikken.
Hmmmm nu ben ik er nog, ik moet het ook niet aankondigen maar gewoon gaan als de tijd daar is
De vloer? Die gedekte tafel ligt vast beter hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goed idee
* LL legt eerst handdoek neer..
Hey tis koud, die vloer...
* LL gaat op handdoek liggen
Machine kapot?quote:
Op het aanrecht!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vloer? Die gedekte tafel ligt vast beter hoor
Mooie dag dusquote:
Ik kook graag dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ga de keuken in, waar je hoort!!!
Dat heb ik nou al altijd tegen een man willen zeggen
* LL gaat liggen en prikt zich aan de vorkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar goed, ik moet me juist weer inhouden na al dat getatamiquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
bij mij gaat dat dus niet, dan stoot ik mn hoofd aan de kastjesquote:
dat zeg je zovaak tegen mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ga de keuken in, waar je hoort!!!
Dat heb ik nou al altijd tegen een man willen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |