Belachelijk dat de school er zo'n megadrama van maakt alsof de bedenkers gevaarlijke terrorristen zijn.quote:'Moord' op 't Rijks lugubere grap
BRON: BN DE STEM
BERGEN OP ZOOM De leiding van ’t Rijks in Bergen op Zoom is op zoek naar de bedenkers van een lugubere 1 april-grap. Vorige week ontdekten conciërges van de scholengemeenschap een met bloed besmeurd toilet met daarin een afgesneden hoofd en enkele stinkende vuilniszakken.
Zie ook:
GeenStijl
Eventjes leek het erop dat er een vreselijk misdrijf was gepleegd, maar al snel bleek dat het een macabere grap betrof. „Het hoofd was van gips en het bloed bleek een soort siroop te zijn.
Het zag er allemaal heel realistisch uit. De conciërges hebben de rommel snel opgeruimd”, vertelt conrector Leon de Rond.
Volgens hem zijn er geen leerlingen met het bloederige tafereel geconfronteerd.
„Wat bezielt iemand om zo’n grap uit te halen?”
De leiding doet (nog) geen aangifte bij de politie maar onderzoekt de zaak zelf.
De Rond: „Ik heb goede hoop dat we de daders vinden. Afhankelijk van wat zij ons in een gesprek met hun ouders te vertellen hebben, kunnen we alsnog de wijkagent inschakelen. Hier zijn grenzen overschreden.”
Megadrama? Ze zeggen zelf dat ze nog geen aangifte doen. En terecht dat ze de dader(s) zoeken. Ik zie hier de grap ook niet van in en kan me voorstellen dat leerlingen die dit aantreffen (wat gelukkig niet gebeurd is) geshockeerd zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Belachelijk dat de school er zo'n megadrama van maakt alsof de bedenkers gevaarlijke terrorristen zijn.
poeh hé, boefjesquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:29 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
En terecht dat ze de dader(s) zoeken. Ik zie hier de grap ook niet van in en kan me voorstellen dat leerlingen die dit aantreffen (wat gelukkig niet gebeurd is) geshockeerd zijn.
1 aprilquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:29 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Megadrama? Ze zeggen zelf dat ze nog geen aangifte doen. En terecht dat ze de dader(s) zoeken. Ik zie hier de grap ook niet van in en kan me voorstellen dat leerlingen die dit aantreffen (wat gelukkig niet gebeurd is) geshockeerd zijn.
Volgens mij zie jij de grap hier juist wel van inquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:29 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Megadrama? Ze zeggen zelf dat ze nog geen aangifte doen. En terecht dat ze de dader(s) zoeken. Ik zie hier de grap ook niet van in en kan me voorstellen dat leerlingen die dit aantreffen (wat gelukkig niet gebeurd is) geshockeerd zijn.
volgend jaar een echt paardenhoofdquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:23 schreef Saphire het volgende:
Wat kansloos zoals die school reageert. Nou kan je er bijna vergif op innemen dat er volgend jaar eenzelfde soort grap wordt uitgehaald. Of geen aandacht aan besteden of erover mee geinen, pas als het echter over de schreef gaat ga je afkeuren. prutsers.
1 april is voor grappen...quote:
Dat dacht ik ook toen ik de foto's zag, megagoed gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:48 schreef AquaMined het volgende:
Iemand heeft een potentiele carrière in special effects op het oog
School zou trots moeten zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik de foto's zag, megagoed gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |