Seizoen vier is nog best te doen. Maar de vijfde is echte onvervalste doorgedraaide stierenstront.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Welk seizoen zijn we inmiddels? Tot en met 4 heb ik op m'n pc staan, is dat nog een goed deel?
Nu wel, ja. Het eerste seizoen was echt geweldig. Vogler, fantastisch figuur. In de House van nu zou zo'n karakter er maar één aflevering in zitten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Als er iets kut is, is het House wel, boutserie.
Ik vind TS wel een desperate housewives typje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:58 schreef wise het volgende:
ga je toch will en grace kijken. Past wel bij jouw type gezeik.
Ik vond Lois Lane uit Lois&Clark vroeger wel botergeil. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind TS wel een desperate housewives typje.
Nee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:33 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Ik vond Lois Lane uit Lois&Clark vroeger wel botergeil. Telt dat ook?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Florian_ het volgende:
Heeft iemand tips voor medische series/docu's?
Die dus daadwerkelijk op het medische aspect ingaan, geen halve soaps. (nip/tuck, grey's, ER etc. vallen dus af)
Die heb ik op tv gezienquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anatomie voor beginners?
Hmm, Dr. G van Discovery Channel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Florian_ het volgende:
Heeft iemand tips voor medische series/docu's?
Die dus daadwerkelijk op het medische aspect ingaan, geen halve soaps. (nip/tuck, grey's, ER etc. vallen dus af)
Achterlijke mongoolquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar gaat het dan over?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:41 schreef KirkLazarus het volgende:
Ga Las Vegas kijken, da's nog meer gay dan House.
Waat?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:42 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Waat gaat het dan over?
gtfoquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, zielug he....quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoe moet Harold dan nu verder?In zn eentje naar White Castle?
Heeft Kutner zelfmoord gepleegd?quote:
Kal Penn heeft een baan in het witte huis gekregen, dus moest hij de serie uit.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Heeft Kutner zelfmoord gepleegd?Ze zeiden al dat er weer eentje ging sterven in seizoen 5, maar in 4 kreeg ik niet bepaald het idee dat Kutner depressief was o.i.d.
Wel jammer, hij was tof.
Ah, balen. Maar wat moet een acteur als hij nu in het witte huis?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Kal Penn heeft een baan in het witte huis gekregen, dus moest hij de serie uit.
Hetzelfde als alle politici dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ah, balen. Maar wat moet een acteur als hij nu in het witte huis?
Dat hele House-Cuddy gedoe was alleen maar interessant omdat je wist dat het een keer ging gebeuren maar ook zeker wist dat de schrijvers het nooit zouden gebruiken. Een soort verboden vrucht. En inderdaad, dan gebeurt het dus en is het na twee afleveringen alweer afgelopen... tssss. Wat een afknapper.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Cybey het volgende:
House is echt gaaf.
Maar het is inderdaad dat het steeds meer een soap wordt... En ineens is de hele Cuddy-House relatie verdwenen uit het verhaal ofzo...
Fixed. Seizoen 4 was best leuk, maar niet echt 'House' meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:11 schreef PanPan het volgende:
Ze hadden na 2 3 seizoenen moeten stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |