Seizoen vier is nog best te doen. Maar de vijfde is echte onvervalste doorgedraaide stierenstront.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Welk seizoen zijn we inmiddels? Tot en met 4 heb ik op m'n pc staan, is dat nog een goed deel?
Nu wel, ja. Het eerste seizoen was echt geweldig. Vogler, fantastisch figuur. In de House van nu zou zo'n karakter er maar één aflevering in zitten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Als er iets kut is, is het House wel, boutserie.
Ik vind TS wel een desperate housewives typje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:58 schreef wise het volgende:
ga je toch will en grace kijken. Past wel bij jouw type gezeik.
Ik vond Lois Lane uit Lois&Clark vroeger wel botergeil. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind TS wel een desperate housewives typje.
Nee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:33 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Ik vond Lois Lane uit Lois&Clark vroeger wel botergeil. Telt dat ook?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Florian_ het volgende:
Heeft iemand tips voor medische series/docu's?
Die dus daadwerkelijk op het medische aspect ingaan, geen halve soaps. (nip/tuck, grey's, ER etc. vallen dus af)
Die heb ik op tv gezienquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anatomie voor beginners?
Hmm, Dr. G van Discovery Channel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Florian_ het volgende:
Heeft iemand tips voor medische series/docu's?
Die dus daadwerkelijk op het medische aspect ingaan, geen halve soaps. (nip/tuck, grey's, ER etc. vallen dus af)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |