quote:
'Maar je bent gewoon een lompe boer met oogkleppen op als je gaat doen alsof jij de wijsheid in pacht hebt en jouw manier van denken de enige juiste is.'quote:
Ach kom nou tochquote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
'Maar je bent gewoon een lompe boer met oogkleppen op als je gaat doen alsof jij de wijsheid in pacht hebt en jouw manier van denken de enige juiste is.'
Dus als je niet gaat doen alsof jij alle wijsheid in pacht hebt en jouw manier van denken de enige juiste is ben je geen lompe boer met oogkleppen. Lijkt me toch dat als je aan een discussie als deze deelneemt je ook graag andere meningen wilt horen en jouw mening niet als enige waarheid beschouwt. Er staat dus niet dat je een lompe boer bent.
Aanstellen? Waar heb je het ingodsnaam over? Je wist stelselmatig mijn posts, mag ik in godsnaam vragen waarom?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Je moet je niet zo aanstellen, ik las het blijkbaar compleet anders dan jij.
Dat is dan toch echt voor interpretatie van de lezer. Maar goed, blijkbaar als iemand een uitgesproken mening heb mag je hem uitschelden?quote:Ik heb verder het hele topic doorgelezen en het valt me elke keer weer op dat jouw mening zo gigantisch opgedrongen wordt alsof dat de enige weg is naar het licht en alsof het de enige waarheid is.
NOU EN??? Het is een mening OP EEN DISCUSSIE FORUM. Als je het niet met een mening eens ben mag je dus mensen uit gaan schelden?? Dat is wat je zeg?quote:Zo uitgesproken is je mening niet, maar je gaat er maar op door dat jouw mening de enige goeie oplossing betreft.
Ik heb er geen moeite mee, maar wis je eigen stemming makende post dan ook even.quote:Btw, wat wissen betreft: waar was ik niet duidelijk dat het ontopic zou blijven? Heb je er moeite mee, dan heb je pech.
Rly en dan vragen ze zich af hoe het toch komt dat er op fok langzamerhand niets leuks meer te vinden is.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee hoor, ik ben er klaar mee. Jij wilt mijn punt niet begrijpen, alleen je eigen punt is wat waard.
Ik vind het best zo
Dien maar een klacht in.
Stadspenisquote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien dat een ander modje in OUD deze vraag wil beantwoorden, want daar gaat het om, en voor Rockabella is het blijkbaar een brug te ver.
Is het geoorloofd om mensen uit te schelden als die volledig ontopic en binnen de policy met vuur en onderbouwing hun standpunt verdedigen?
Maar gelet op de wissnelheid in andere topics en het volledig uitblijven van iets soortgelijks bij dit soort nonsens reacties hier zet je wel aan het denken ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
SorryDit is een feedback topic he, geen ONZ.
Wat wil je nou eigenlijk zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou pas een ban moeten krijgen!
Als ik jou was zou ik een anti-Rockabellatopic openen in ONZ, vriendjes worden met een mod daar en als Rocka dan antwoord..snel vragen of die mod haar posts wist, HILARISCH
Tja, als je echt nieuw ben kan je nog niet beter weten. Maar gezien je post gedrag vermoed ik dat je een kutkloontje ben. Verder zit ik in een FB topic niet echt te wachten op de mening van een ander. Dat is bedoeld voor discussie met mods he.quote:maarre je maakt je serieus druk om het feit dat iemand je ongeveer een boerenlul noemt? Dan ben je wel een beetje zielig hoor
dat boos worden op het internet wel erg sneu is.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen
[..]
Tja, als je echt nieuw ben kan je nog niet beter weten. Maar gezien je post gedrag vermoed ik dat je een kutkloontje ben. Verder zit ik in een FB topic niet echt te wachten op de mening van een ander. Dat is bedoeld voor discussie met mods he.
Nee virtueel drakeneitjes leggen getuigt van intellectquote:Op zondag 24 mei 2009 23:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat boos worden op het internet wel erg sneu is.
Je snapt het punt nog niet erg he.quote:En je zei kut, ban!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |