Hoi goede morgen, een kameraad van mij zit met een erg probleem, en aangezien hij geen fok!account heeft maak ik dit topic voor hem

. Ik zal hem even voor het gemaakt Q noemen.
Q werkt al heel lang bij de Albert Heijn, en geniet ook van een vast inkomen. Hij heeft enkele keren promotie gemaakt en heeft nu de functie van Head Resupplier. Alles ging erg goed. Hij kocht na zijn promotie een auto bij Lenny Lopik uit purmerend, waarvan ik nog had gehoord

. Q had het geld niet contant en sloot dus een lening af bij Frisia financieringen. Afijn Q koopt zijn auto bij Lenny. Bij thuiskomst blijkt dat er een koffer in de achterbak zat. Wij openen die koffer ( want gekocht is gekocht ja toch??? ) blijkt dat er stapels biljetten inzit.
Tot voor kort was dit geen probleem. Echter krijgt mijn kameraad 2 dagen geleden een telefoontje van Lenny. ''of er toevallig iets in de achterbak lag'' want hij was ''iets kwijt''. Q was van plan de koffer terug te brengen want hij wilde geen problemen, en vroeg of ik mee wilde gaan. Toen bij Q thuis kwam vielen mij veranderingen in zijn interieur op, en de koffer bleek leeg! Q realiseerde zich dat hij een grote fout had gemaakt. Lenny Lopik uit Purmerend zou hem vermoorden dacht hij. Die avond hoorde ik van Q dat hij na mijn vertrek Lenny had gebeld. Hij had hem verteld dat hij een koffer in zijn auto vond, maar dat er niets in zat. Lenny zei dat hij woensdag de koffer wel zou komen ophalen en waardeerde de eerlijkheid van Q.
Klacht: een vriend die zomaar een koffer vind en niet meteen terug geeft, waar gaat het toch naar toe met dit land! Eerlijkheid duurt het langst.