Dat zei ik! Hersentumorquote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef DarkElf het volgende:
met dat mensen zien enzo die anderen niet zien zou ik in t hoofd gaan zoeken
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
we worden gewoon doktertoen danny opdook riep ik dat ook
quote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef Djeez het volgende:
Dus Izzie gaat nu dood? Lullgi van Danny dat hij niet zegt wat haar mankeert, zodat ze haar gelijk kunnen behandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef Psych-case het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:38 schreef rena het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
leek het wel op ja, neem niet aan dst hij zo een reactie zou hebben op zijn zus ofzoquote:
Ja zoiets of een vrouw van iemand die hij vermoord heeft in het leger? You bastard you killed the man I loved story line something something.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:30 schreef Psych-case het volgende:
Gut wat is dat wijf dom. Die Denny kwam ff langshuppelen om je op bloedarmoede te wijzen. *erger*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |