Dat zei ik! Hersentumorquote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef DarkElf het volgende:
met dat mensen zien enzo die anderen niet zien zou ik in t hoofd gaan zoeken
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
we worden gewoon doktertoen danny opdook riep ik dat ook
quote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef Djeez het volgende:
Dus Izzie gaat nu dood? Lullgi van Danny dat hij niet zegt wat haar mankeert, zodat ze haar gelijk kunnen behandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef Psych-case het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:38 schreef rena het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
leek het wel op ja, neem niet aan dst hij zo een reactie zou hebben op zijn zus ofzoquote:
Ja zoiets of een vrouw van iemand die hij vermoord heeft in het leger? You bastard you killed the man I loved story line something something.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:30 schreef Psych-case het volgende:
Gut wat is dat wijf dom. Die Denny kwam ff langshuppelen om je op bloedarmoede te wijzen. *erger*
Om de serie een boost te geven. Addison is altijd wekom in Seattle Grace if you ask me!quote:
Iddquote:Op maandag 4 mei 2009 21:30 schreef Psych-case het volgende:
Gut wat is dat wijf dom. Die Denny kwam ff langshuppelen om je op bloedarmoede te wijzen. *erger*
Nee johquote:Op maandag 4 mei 2009 21:39 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Om de serie een boost te geven. Addison is altijd wekom in Seattle Grace if you ask me!
ja iddquote:Op maandag 4 mei 2009 21:30 schreef Psych-case het volgende:
Ik heb echt precies hetzelfde.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
Ik voel me alsof ik flieft ben als ik naar Yang en McArmy kijk![]()
.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
Ik voel me alsof ik flieft ben als ik naar Yang en McArmy kijk![]()
.
Die stralende gezichten ook! McArmy kijkt vooral stout, Cristina kijkt echt heel erg schattig en zo zien we haar niet vaak!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef PM-girl het volgende:
Die scene's zijn fan-tas-tisch!Ik nomineer ze direct tot scene van de eeuw!
Zou het een bestaand muziekstukje zijn?
Hier is iemand die dat ook al gedaan heeftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind vooral de handen in scene 1 geniaal! Ik duik misschien wel een keer achter de piano, volgens mij is het stukje niet zo moeilijk uit te vogelen.
Van mij mag ze.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:49 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Nee johDat huwelijk moet doorgaan
Komt zij het zeker verpesten
![]()
Dat heet enthousiasmequote:Op zondag 10 mei 2009 17:31 schreef rena het volgende:
Gaan we nu elke dag van de week vieren dat het weer bijna GA is? Beetje onnodige posts imo.
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:31 schreef rena het volgende:
Gaan we nu elke dag van de week vieren dat het weer bijna GA is? Beetje onnodige posts imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |