Dat is mij bekend ja. Maar daar gaat dit topic dus niet overquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:19 schreef editoor het volgende:
HD wordt op het internet steeds populairder. De meeste nieuwe films zijn nu op HD te downloaden. van 4GB tot 25 GB.
Ze kunnen het toch gewoon in HD opnemen? Waarom zou dat (behalve misschien vervangen van de apparatuur)extra kosten met zich mee brengen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:25 schreef Mr.Zed het volgende:
Och, ik heb hier nog een gewone ouderwetse beeldbuis staan.
En ik denk dat ik niet de enige ben.
Daarbij moet iets eerst HD opgenomen zijn, voordat je het HD kunt uitzenden, denk ik. Dat zijn dan dus extra investeringen voor de makers van x-factor. En dat willen ze niet... ze waren net zo blij dat ze in het nederlandse volk zulke goedkope soapies hadden gevonden.
Alles is in HD opgenomen vriend. Zelfs vrjidag de 13e uit 1984 is al in HD opgenomen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:25 schreef Mr.Zed het volgende:
Och, ik heb hier nog een gewone ouderwetse beeldbuis staan.
En ik denk dat ik niet de enige ben. (edit: toen ik dit begon te tikken stond de post van keiichi er nog niet)
Daarbij moet iets eerst HD opgenomen zijn, voordat je het HD kunt uitzenden, denk ik. Dat zijn dan dus extra investeringen voor de makers van x-factor. En dat willen ze niet... ze waren net zo blij dat ze in het nederlandse volk zulke goedkope soapies hadden gevonden.
Het is niet simpelweg een kwestie van een andere camera kopen, je moet echt je hele systeem omgooien; kost bakken met geld, als ze voor een paar tientjes klaar waren hadden ze het allang gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch gewoon in HD opnemen? Waarom zou dat (behalve misschien vervangen van de apparatuur)extra kosten met zich mee brengen?![]()
Lang niet genoeg mensen om het rendabel te maken. Welkom in Nederland.quote:Als ze geen zin hebben om het in HD uit te zenden kunnen ze het ook doorverkopen aan een of andere kabelaar die het aan de consument (tegen hoge maandbedragen) verkoopt?
Moet je opletten als je een provider hebt die alles in Full HD uitzend tegen een maandbedrag van 50 euro per maand hoeveel mensen bereid zijn dat ervoor te betalen.
Waarom betalen als 't ook voor nix kan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Lang niet genoeg mensen om het rendabel te maken. Welkom in Nederland.
leg uit..........quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alles is in HD opgenomen vriend. Zelfs vrjidag de 13e uit 1984 is al in HD opgenomen.
[..]quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is niet simpelweg een kwestie van een andere camera kopen, je moet echt je hele systeem omgooien; kost bakken met geld, als ze voor een paar tientjes klaar waren hadden ze het allang gedaan natuurlijk.
Er zijn verschillende formaten waarop een film geschoten wordt, tot zover mijn uitleg.quote:
Films en series kun je wel downloaden ja. Maar ik zou graag mijn voetbal en andere sport toestanden ook in full HD willen zien. Super hinderlijk zo'n bal met een dikke chemtrail erachterquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:33 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waarom betalen als 't ook voor nix kan?
[..]quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is niet simpelweg een kwestie van een andere camera kopen, je moet echt je hele systeem omgooien; kost bakken met geld, als ze voor een paar tientjes klaar waren hadden ze het allang gedaan natuurlijk.
Sorry ik houd niet van voetbal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:38 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Films en series kun je wel downloaden ja. Maar ik zou graag mijn voetbal en andere sport toestanden ook in full HD willen zien. Super hinderlijk zo'n bal met een dikke chemtrail erachter
Dit topic gaat ook niet over jou of mij maar over HD tvquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:39 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Sorry ik houd niet van voetbal.
Ja en in HD-TV is er genoeg te vinden alleen hier nog niet op TV.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:40 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dit topic gaat ook niet over jou of mij maar over HD tv
Als je chello's digitale televisie neemt dan heb je eurosport in HD.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:40 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dit topic gaat ook niet over jou of mij maar over HD tv
Met of zonder blokjes en 1080?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:46 schreef editoor het volgende:
[..]
Als je chello's digitale televisie neemt dan heb je eurosport in HD.
Heb ik al. NGC en Discovery zijn ook in HD.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:46 schreef editoor het volgende:
[..]
Als je chello's digitale televisie neemt dan heb je eurosport in HD.
nou dan, dan heb je toch niks te zeuren. Voor films gebruik je internet of j koopt bluray's. Sommige dingen zijn ook niet echt relevant om het in hd te gaan bekijken zoals het journaal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Heb ik al. NGC en Discovery zijn ook in HD.![]()
Mja heb je net een mooi HD filmpje gekeken via Blu-ray en ga je daarna stukje studio sport kijken
er zijn echt maar een handvol zenders echt intressant voor HD uitzending (o.a. de natuur zenders en discovery/NatGeo/History + de film kanalen) maar dan heb je nog een te kleine doelgroep denk ik...quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:09 schreef Pacmaniac het volgende:
De meeste mensen hebben een HD-tv, de glasvezelkabels liggen op veel plekken ookal in de grond maar we moeten het nog steeds behelpen met Digitale televisie enz
nooit HD zender vs normale zender gezien ofzo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:10 schreef Falco het volgende:
De kwaliteit van HD ten opzichte van de rest lijkt me niet echt het waard om daar meer voor te betalen. En inderdaad, waarom zou je Philip Freriks in HD willen zien?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:10 schreef Falco het volgende:
De kwaliteit van HD ten opzichte van de rest lijkt me niet echt het waard om daar meer voor te betalen. En inderdaad, waarom zou je Philip Freriks in HD willen zien?
En sport dan? Heb een abo op Eredivisielive alsmede Film1/Sport 1. En waarom zou een film in HD kijken wél interessant zijn maar het journaal niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:07 schreef editoor het volgende:
[..]
nou dan, dan heb je toch niks te zeuren. Voor films gebruik je internet of j koopt bluray's. Sommige dingen zijn ook niet echt relevant om het in hd te gaan bekijken zoals het journaal.
Met analoge kwaliteit ben ik tevreden voor die 16 euro's die ik betaal voor ongeveer 80 uur TV per maand kijken. Voor films zou ik het wel begrijpen, maar daar zijn ook maar een paar genres waarbij HD echt een meerwaarde heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit HD zender vs normale zender gezien ofzo?
HD is echt veel scherper en heeft beter geluid (2.1 / 3 / 5.1 (uitzondering) kanaals i.p.v. stereo)...
Ik snap ook niet waarom je alle zenders in hd zou moeten hebben. Ik ben zowiso iemand die amper tv zenders bekijk en het internet is een goed alternatief om aan je hd collectie te komen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Met analoge kwaliteit ben ik tevreden voor die 16 euro's die ik betaal voor ongeveer 80 uur TV per maand kijken. Voor films zou ik het wel begrijpen, maar daar zijn ook maar een paar genres waarbij HD echt een meerwaarde heeft.
En zal nog lang dvd's blijven kijken. Of ik moet een heuse installatie ergens winnen, dan ga ik wel over.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:21 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb heul geen HD-tv![]()
Ik heb nog een mooi Kathodestraalbuis staan
Ziggo is wel steeds aan het pushen om een digitale ontvanger te nemen. Zolang het niet echt nodig is, zal ik het zoveel mogelijk uitstellen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Met analoge kwaliteit ben ik tevreden voor die 16 euro's die ik betaal voor ongeveer 80 uur TV per maand kijken. Voor films zou ik het wel begrijpen, maar daar zijn ook maar een paar genres waarbij HD echt een meerwaarde heeft.
Zo'n zeeaquarium jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En zal nog lang dvd's blijven kijken. Of ik moet een heuse installatie ergens winnen, dan ga ik wel over.
Films wel ja, maar gewone televisie niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alles is in HD opgenomen vriend. Zelfs vrjidag de 13e uit 1984 is al in HD opgenomen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zo'n zeeaquarium jaWist niet eens dat die nog verkocht werden
Omdat het er niet uitziet in je woonkamer?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoeen model. Werkt nog perfect. Waarom dan een nieuwe kopen?
Als het ding in de hoek staat is er geen enkel probleem en gaten boren om LCD ding op te hangen daar begin ik niet aan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Omdat het er niet uitziet in je woonkamer?
Omdat je op de nieuwe ook je PS3 en PC kunt aansluiten en je dan wel HD kunt spelen en kijken ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onzin. Alleen omdat heel nederland "opeens" over is op HD (want het WK kwam eraan!), ziet 't er opeens niet meer uit. Vroeger waren er enkel van deze modellen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Omdat het er niet uitziet in je woonkamer?
Check. Gaten boren wil ik best doen, maar vind het nog onzinnigquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Als het ding in de hoek staat is er geen enkel probleem en gaten boren om LCD ding op te hangen daar begin ik niet aan.
Guess what. Ik heb geen PS3. En hoef geen HD persé te kijken. Dat doe ik wel op mijn pc.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Omdat je op de nieuwe ook je PS3 en PC kunt aansluiten en je dan wel HD kunt spelen en kijken ?
Zulke dingen kosten nu niets meer. Heb er volgens mij zelf 199 euro voor betaald toendertijd (5-6jr geleden)quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook.
Wel geleend, dus ik moet snel een eigen TVtje kopen
Dat moet je helemaal zelf weten, ik kijk ook HD op mijn PC met mijn fancy TV (en beamer) als beeldscherm, lekker liggend op de bank.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
Guess what. Ik heb geen PS3. En hoef geen HD persé te kijken. Dat doe ik wel op mijn pc.
In 2012 de 1e HD TV uitzending dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef Cothen het volgende:
Tja, dat is Nederland
wachten tot 1951 voordat er eindelijk tv is
wachten tot 1967 voordat er eindelijk eens een beetje kleur te zien is
wachten tot 1988 voordat er drie publieke netten zijn
wachten tot 1989 voordat er commerciele tv gemaakt mag worden
wachten tot 2007 voordat alles op breedbeeld gaat
Nee, jij snapt er duidelijk weer helemaal niks van, het is dan 4x zo scherp natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
TV EN beamer. Is dat dan twee keer zo scherp? Beam je dan op je TV scherm?
Gelukkig heb jij ruimte voor je eigen bioscoop. Ik heb dat nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal zelf weten, ik kijk ook HD op mijn PC met mijn fancy TV (en beamer) als beeldscherm, lekker liggend op de bank.
Maar als jij je happy voelt op je bureaustoel - more power to you, zoals Oprah zou zeggen.
Wat een onzin, een Full HD beamer heb je tegenwoordig al vanaf 1300 euro en dat ziet er schitterend uit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef Pacmaniac het volgende:
Beamer ziet er niet uit. Of je moet teveel geld hebben voor een goede.
27 jaar oud en nog bij je ouders wonen ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ruimte voor je eigen bioscoop. Ik heb dat niet
Dat is nog niet zo dom.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
27 jaar oud en nog bij je ouders wonen ?
Voor de helft heb je een prima FullHD LCDquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, een Full HD beamer heb je tegenwoordig al vanaf 1300 euro en dat ziet er schitterend uit.
Mijn oude Hitachi PJTX100 doet 720p en ziet er ook prima uit, die kostte me 3 jaar terug 2ehands 600 euro.
Je loopt een jaar of 10 achter met je beamer-info denk ik.
Ja, en voor 1/3e daarvan heb je een leuke bestuurbare auto bij bart smit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Voor de helft heb je een prima FullHD LCD
TV is mooier idd. Maar als jij stoer wilt doen met je beamertje gun ik jou je momentje fame wel hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, en voor 1/3e daarvan heb je een leuke bestuurbare auto bij bart smit.
Maar da's ook niet helemaal hetzelfde he ?
"Ik heb zelf geen beamer dus als iemand anders dat wel heeft ga ik roepen dat ie stoer doet !"quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:03 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
TV is mooier idd. Maar als jij stoer wilt doen met je beamertje gun ik jou je momentje fame wel hoor
I don't give a fuck man. Als jij ook daadwerkelijk je HD resolutie wilt bereiken moet je je beamer op 30 cm van de muur afzetten. Aangezien je dat niet doet blijft het behelpen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Ik heb zelf geen beamer dus als iemand anders dat wel heeft ga ik roepen dat ie stoer doet !"
Wat een zielige reactie, een beamer kost helemaal geen fuck (zoals ik je net heb uitgelegd) dus stoer doen ermee lijkt me moeilijk.
Je buurman doet zeker ook stoer met z'n fiat punto ?
720p ziet er best goed uit als 't 2.5m breed is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:10 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
I don't give a fuck man. Als jij ook daadwerkelijk je HD resolutie wilt bereiken moet je je beamer op 30 cm van de muur afzetten. Aangezien je dat niet doet blijft het behelpen.
Man wat laat jij jezelf kennen, iemand anders beschuldigen van stoer doen en dan hiermee aan komen zettenquote:Heb zelf een nieuwe Philips aurea dus zit echt niet wachten op nerdjes met een el cheapo beamertje die daar stoer mee doen alsof het de uitvinding van de eeuw is
Ik heb een kwaliteits tv en jij moet je behelpen met een gaar beamertje (waar je en dat is het ergste nog trots op ben ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
720p ziet er best goed uit als 't 2.5m breed is.
Check maar eens wat de resolutie in de bioscoop is en hoe groot het beeld daar is.
[..]
Man wat laat jij jezelf kennen, iemand anders beschuldigen van stoer doen en dan hiermee aan komen zetten
Triest ventje
Inderdaad, de TV is nog CRT, de rest gaat in HD..quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:03 schreef Jarno het volgende:
Omdat kuttelevisie ook in HD kuttelevisie blijft.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
27 jaar oud en nog bij je ouders wonen ?
quote:
Ik woon al inderdaad een tijdje uit huis, bijna 8 jaar oidquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tevens niet waar, zo te zien heeft ie best ruimte voor een beamer.
[ afbeelding ]
Lieve schat, lees nou mijn eerste post eens, ik heb niet 'alleen' een beamer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb een kwaliteits tv en jij moet je behelpen met een gaar beamertje (waar je en dat is het ergste nog trots op ben ook)
Lijkt me duidelijk wie hier de baas is en wie de faalhaas.
Beamer-nerdje
Hij verlult zichzelf gewoon keihard. "720p ziet er best goed uit als 't 2.5m breed is."quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik woon al inderdaad een tijdje uit huis, bijna 8 jaar oid.
Ik was altijd in de veronderstelling dat je bij een beamer altijd wel 5-6 meter (misschien wel meer?) afstand moet hebben om het beeld 'goed' te zien.
HD zelf kijken vind ik nu nog zeker zonde van het geld (aanschaf andere tv en spul wat erbij komt kijken), ook omdat we nu pas maar een handjevol zenders in HD-kwaliteit hebben. Natuurlijk is het gedownloadde spul ook goed te doen, maar daar koop je dan ook geen Full-HD voor
Hoeft niet, met een short-throw lens kun je rustig vanaf 2.5 - 3m een goed beeld projecterenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik was altijd in de veronderstelling dat je bij een beamer altijd wel 5-6 meter (misschien wel meer?) afstand moet hebben om het beeld 'goed' te zien.
Ja en ik lig nu in bed met Adriana Lima en Scarlett Johansson. doeiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Lieve schat, lees nou mijn eerste post eens, ik heb niet 'alleen' een beamer.
Aangezien je blijkbaar heel erg graag e-piemels naast elkaar wilt leggen om te zien wie de langste heeft, ik heb een Philips Aurea EN een beamer, een Philips Ambilight op m'n slaapkamer,
een PS3, een XBox360, een Intel Quadcore mediacenter in de huiskamer en een QuadCore met 2x24" monitor in m'n werkkamer, een 5TB fileserver in de gangkast, en alles wordt bediend met een Harmony One remote.
M'n IPhone connect via BlueTooth op m'n Volvo S60 met premium 13-speaker surround system.
Nou ja, dan ben ik maar een faalhaas.
Tuurlijk, maar die LCD is weer niet 2.5m breedquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hij verlult zichzelf gewoon keihard. "720p ziet er best goed uit als 't 2.5m breed is."
Ja vast. Maar toch aanzienlijk minder vergeleken met een Full HD 1080p lcd
En nou wordt ie leuk, want het is echt waarquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en ik lig nu in bed met Adriana Lima en Scarlett Johansson. doeiiiiiiiiii
Oh rly?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:19 schreef editoor het volgende:
HD wordt op het internet steeds populairder. De meeste nieuwe films zijn nu op HD te downloaden. van 4GB tot 25 GB.
Dat je in een oerlelijke Volvo rondrijdt en een dagtaak heb aan het maken van (tevens waardeloze) spelletjes voor de playstation maakt je opeens een held?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En nou wordt ie leuk, want het is echt waar
De auto :
[ afbeelding ]
M'n werk :
http://www.giantbomb.com/lennart-denninger/72-89988/
en
The money machine
De faalhaas :
Pacmaniac
Klaar met e-piemels vergelijken ?
Mooi.
Terug on-topic.
Beamers en TV hebben verschillend nut.
Ik hoef Piet Paulusma niet 3 meter groot te zien, en chirurgenwerk of 'de bevalling' ook niet.
Films daarentegen zijn leuker op de beamer dan op de TV als je er echt voor wilt gaan zitten.
UPC's HD-Film1ziet er op 720p op de beamer wel een stuk fijner uit dan 'gewoon' filmnet; gewoon PAL-signaal heeft toch te weinig oplossend vermogen om groot te beamen en 720p scheelt dan toch al een boel.
Nou, dat ik software maak / heb draaien die geautomatiseerd op de beurs handelt in opties en futures draagt ook nog bij, maar inderdaad, dat maakt mij een enorme held ja !quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:42 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat je in een oerlelijke Volvo rondrijdt en een dagtaak heb aan het maken van (tevens waardeloze) spelletjes voor de playstation maakt je opeens een held?![]()
Zorg je wel dat je toestemming van je moeder hebt ?quote:Zal eens aan ons mam vragen of we binnenkort nog een schoonmaker nodig hebben . Dan laat ik het je wel weten goed?
Oh ik wist niet dat we pappie en mammie er ook bij mochten betrekkenquote:O en mocht je willen pronken met je eigendommen raad ik je aan binnenkort eens af te reizen naar Tolbert. Daar zit namelijk ons familiebedrijf (van Bokkum verpakkingen)
Zal ik je eens een laten zien in wat voor auto's mensen rondrijden als ze echt financieel onafhankelijk zijn
Mag wel hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, dat ik software maak / heb draaien die geautomatiseerd op de beurs handelt in opties en futures draagt ook nog bij, maar inderdaad, dat maakt mij een enorme held ja !
[..]
Zorg je wel dat je toestemming van je moeder hebt ?
[..]
Oh ik wist niet dat we pappie en mammie er ook bij mochten betrekken
Dag faalhaas, veel plezier met je tv, en als ik nog eens een kartonnen doos nodig heb zal ik aan jou en je familie denken
Nee, nu moet je het verhaal niet omdraaien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:54 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Mag wel hoor![]()
Ik gun je je status , heb je vast hard voor moeten werken maar doe ff normaal gast.....
We hadden een discussie over beamer vs LCD en persoonlijk vind ik een beamer niet supermooi. Dus ik zeg een LCD is beter (voor mij) en vervolgens ga jij je CV en pics van je auto's en weet ik veel wat posten......
Ik had niet anders verwacht van een stel verpakkingsmateriaal-paupersquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Pacmaniac het volgende:
Nee kunst interesseert me niet, of het moeten foto's van verschrikkelijk mooie vrouwen zijn. Dan misschien wel.
Heuj, die heb ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik post geen pics van mijn auto's hoor . Zal ik je ook niet aandoen trouwensquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, nu moet je het verhaal niet omdraaien.
Jij begon opeens te roepen dat ik stoer zou doen met mijn beamer, terwijl ik net uitgelegd had dat dat ding niks kost.
Vervolgens ga jij zelf roepen "Nou maar ik heb een Aurea Philips TV dus jij bent een faalhaas en ik ben stoer !!"
Vervolgens doe ik 't wedstrijdje e-piemel-meten met je mee en noem ik op wat ik daadwerkelijk heb staan, en dan geloof jij het niet. (Nee tuurlijk niet, jij hebt enkel maar een aurea).
Daarna wil je stoer doen met pappie's bedrijf....
Gast, hou nou gewoon de eer aan jezelf.
Je grossiert echt in zielige reacties he ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik post geen pics van mijn auto's hoor . Zal ik je ook niet aandoen trouwens![]()
Je bent gewoon een vreselijk zielig computernerdje die gewend is om zijn zin te krijgen en daarnaast moet leven met een veeeelste groot ego .
Ga maar lekker nieuwe spelletjes maken. Misschien kun je een vernieuwde versie van Pacman maken?Ben je ook een keer nuttig bezig![]()
O en Killzone ....
Ik geef lelijke computernerds die denken dat ze succesvol zijn louter omdat ze een beamer hebben, en geparticipeerd hebben in een van de allerslechtste games ooit graag een koekje van eigen deegquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je grossiert echt in zielige reacties he ?
Heeft die jongen zo zijn best gedaan en dan probeer je 'm met een oneliner in de grond te stampen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je grossiert echt in zielige reacties he ?
Hij is STOER snap dat danquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef sygys het volgende:
LED wat moet e met al die troep, anders dan opscheppen. Ik heb 1 pc die precies hetzelfde kan als al die troep van jou! alleen bij mij zit het in 1 kast en straalt het niet schadelijke wireless straling uit!
de groeten!
Ik heb één van de eerste 17" flatscreensquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:58 schreef kraaksandaal het volgende:
En daar zit ik dan met mijn 24" HD Monitor alleen.
De enige die een koekje van eigen deeg kreeg was jij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik geef lelijke computernerds die denken dat ze succesvol zijn louter omdat ze een beamer hebben, en geparticipeerd hebben in een van de allerslechtste games ooit graag een koekje van eigen deeg
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb een kwaliteits tv en jij moet je behelpen met een gaar beamertje (waar je en dat is het ergste nog trots op ben ook)
Beamer-nerdje
Ja en dan? Wat heeft een beamer met een Volvo te maken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De enige die een koekje van eigen deeg kreeg was jij.
Jij kwam schreeuwen dat je stoer was omdat je een Aurea televisie hebt gekocht en mensen die dat niet hebben zijn faalhazen.
Vervolgens dit erachteraan :
[..]
Lijkt me duidelijk wie er stoer probeert te doen, niet ?
En als vervolgens blijkt dat ik iets meer heb dan enkel een 'gaar beamertje' - en je dus een koekje van eigen deeg krijgt - probeer je te doen alsof ik begonnen ben met het hele stoer-doen-over-spullen gebeuren....
Wat heeft een verpakkingsfabriek met HD te maken ???quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en dan? Wat heeft een beamer met een Volvo te maken?
Nee, dat zou onzin zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:22 schreef Pacmaniac het volgende:
Hij heeft vast een beamer in zijn Volvo let op....
Ja ummmmmmm. Jij begon met je auto , je werk , en een paar grafspellen die je mede hebt helpen te verzieken als argument voor je status aan te dragen toch????quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat heeft een verpakkingsfabriek met HD te maken ???![]()
Nee, jij begon te vertellen dat jij stoer was vanwege de apparatuur die je bezit en dat anderen die dat niet zouden hebben faalhazen zouden zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:24 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja ummmmmmm. Jij begon met je auto , je werk , en een paar grafspellen die je mede hebt helpen te verzieken als argument voor je status aan te dragen toch????
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Beamer-nerdje
Gast hang nou gewoon niet de elitaire nouveau rich pauper uit want daarvoor ben je niet kapitaalkrachtig genoeg. Mijn zusje Charlotte is 20 en rijdt nu al in een auto rond die 4 x de dagwaarde vertegenwoordigd van dat barrel waar jij mee "pronkt"quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou onzin zijn.
Je snapt er duidelijk weinig van.
Jij hebt toch ook geen beamer in je pappie's verpakkingsfabriek neem ik aan ? Nou dan
Grappig, ik hoor je alleen maar vertellen wat anderen voor moois hebben, over jezelf hoor ik je opeens niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:27 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gast hang nou gewoon niet de elitaire nouveau rich pauper uit want daarvoor ben je niet kapitaalkrachtig genoeg. Mijn zusje Charlotte is 20 en rijdt nu al in een auto rond die 4 x de dagwaarde vertegenwoordigd van dat barrel waar jij mee "pronkt"
Ja en nogmaals dat heeft geen fuck te maken met jouw pauper Volvoquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, jij begon te vertellen dat jij stoer was vanwege de apparatuur die je bezit en dat anderen die dat niet zouden hebben faalhazen zouden zijn
Lees :
[..]
Noch met jouw vader's vuilnisfabriekquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:28 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en nogmaals dat heeft geen fuck te maken met jouw pauper Volvo
Ik heb alles wat jij hebt en meer (behalve een beamerquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Grappig, ik hoor je alleen maar vertellen wat anderen voor moois hebben, over jezelf hoor ik je opeens niet meer
Verpakkingen lamlul .quote:
Uhuh, dus jij hebt 2 pauper-volvo'squote:Op dinsdag 7 april 2009 12:30 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb alles wat jij hebt en meer (behalve een beamer)
Qua waarde bedoel je? Misschien wel meerquote:
Nou, en ik heb alles wat jij hebt plus een beamer en altijd 500 euro meer dan jij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Qua waarde bedoel je? Misschien wel meer
Hoe oud ben je man?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, en ik heb alles wat jij hebt plus een beamer en altijd 500 euro meer dan jij.
Dus.
Altijd 1 jaar ouder dan jijquote:
Ik ben in ieder geval nooit op een meet geweest, dus ik neem aan dat je Pacmania bedoeltquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:56 schreef SerieJunk het volgende:
Goed topique![]()
Helaas is die ICT gast erg lelijk . heb hem onder een andere naam 2 jaar geleden op een meet gezien is het niet?![]()
Jij had toch eerst een andere naam?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval nooit op een meet geweest, dus ik neem aan dat je Pacmania bedoelt
Hij is toch Ispy24quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:08 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Jij had toch eerst een andere naam?

Yup, die staat nog rechtsboven mijn posts.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:08 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Jij had toch eerst een andere naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |