abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67788131
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Lieve schat, lees nou mijn eerste post eens, ik heb niet 'alleen' een beamer.
Aangezien je blijkbaar heel erg graag e-piemels naast elkaar wilt leggen om te zien wie de langste heeft, ik heb een Philips Aurea EN een beamer, een Philips Ambilight op m'n slaapkamer,
een PS3, een XBox360, een Intel Quadcore mediacenter in de huiskamer en een QuadCore met 2x24" monitor in m'n werkkamer, een 5TB fileserver in de gangkast, en alles wordt bediend met een Harmony One remote.
M'n IPhone connect via BlueTooth op m'n Volvo S60 met premium 13-speaker surround system.
Nou ja, dan ben ik maar een faalhaas.
Ja en ik lig nu in bed met Adriana Lima en Scarlett Johansson. doeiiiiiiiiii
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:27:11 #77
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67788134
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Hij verlult zichzelf gewoon keihard. "720p ziet er best goed uit als 't 2.5m breed is."
Ja vast. Maar toch aanzienlijk minder vergeleken met een Full HD 1080p lcd
Tuurlijk, maar die LCD is weer niet 2.5m breed
Daarom heb ik ze beide staan, "faalhaas"
zzz
pi_67788206
Ik heb wel gedacht aan een beamer, omdat ik een TV niet zo mooi vind staan. Helaas heeft mijn huidige woonkamer geen grote vlakke muur om tegenaan te beamen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:30:27 #79
31101 _Led_
pi_67788260
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ja en ik lig nu in bed met Adriana Lima en Scarlett Johansson. doeiiiiiiiiii
En nou wordt ie leuk, want het is echt waar

De auto :

M'n werk :
http://www.giantbomb.com/lennart-denninger/72-89988/
en
The money machine

De faalhaas :
Pacmaniac

Klaar met e-piemels vergelijken ?

Mooi.
Terug on-topic.

Beamers en TV hebben verschillend nut.
Ik hoef Piet Paulusma niet 3 meter groot te zien, en chirurgenwerk of 'de bevalling' ook niet.
Films daarentegen zijn leuker op de beamer dan op de TV als je er echt voor wilt gaan zitten.

UPC's HD-Film1ziet er op 720p op de beamer wel een stuk fijner uit dan 'gewoon' filmnet; gewoon PAL-signaal heeft toch te weinig oplossend vermogen om groot te beamen en 720p scheelt dan toch al een boel.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Led_ op 07-04-2009 11:35:35 ]
zzz
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:36:02 #80
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_67788468
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:19 schreef editoor het volgende:
HD wordt op het internet steeds populairder. De meeste nieuwe films zijn nu op HD te downloaden. van 4GB tot 25 GB.
Oh rly?
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:38:08 #81
31101 _Led_
pi_67788544
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:36 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Oh rly?
Ja, let op mijn woorden, dat internet gaat nog eens groot worden
zzz
pi_67788691
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En nou wordt ie leuk, want het is echt waar

De auto :
[ afbeelding ]

M'n werk :
http://www.giantbomb.com/lennart-denninger/72-89988/
en
The money machine

De faalhaas :
Pacmaniac

Klaar met e-piemels vergelijken ?

Mooi.
Terug on-topic.

Beamers en TV hebben verschillend nut.
Ik hoef Piet Paulusma niet 3 meter groot te zien, en chirurgenwerk of 'de bevalling' ook niet.
Films daarentegen zijn leuker op de beamer dan op de TV als je er echt voor wilt gaan zitten.

UPC's HD-Film1ziet er op 720p op de beamer wel een stuk fijner uit dan 'gewoon' filmnet; gewoon PAL-signaal heeft toch te weinig oplossend vermogen om groot te beamen en 720p scheelt dan toch al een boel.
Dat je in een oerlelijke Volvo rondrijdt en een dagtaak heb aan het maken van (tevens waardeloze) spelletjes voor de playstation maakt je opeens een held?
Zal eens aan ons mam vragen of we binnenkort nog een schoonmaker nodig hebben . Dan laat ik het je wel weten goed?
O en mocht je willen pronken met je eigendommen raad ik je aan binnenkort eens af te reizen naar Tolbert. Daar zit namelijk ons familiebedrijf (van Bokkum verpakkingen)
Zal ik je eens een laten zien in wat voor auto's mensen rondrijden als ze echt financieel onafhankelijk zijn
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:46:18 #83
31101 _Led_
pi_67788790
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:42 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Dat je in een oerlelijke Volvo rondrijdt en een dagtaak heb aan het maken van (tevens waardeloze) spelletjes voor de playstation maakt je opeens een held?
Nou, dat ik software maak / heb draaien die geautomatiseerd op de beurs handelt in opties en futures draagt ook nog bij, maar inderdaad, dat maakt mij een enorme held ja !
quote:
Zal eens aan ons mam vragen of we binnenkort nog een schoonmaker nodig hebben . Dan laat ik het je wel weten goed?
Zorg je wel dat je toestemming van je moeder hebt ?
quote:
O en mocht je willen pronken met je eigendommen raad ik je aan binnenkort eens af te reizen naar Tolbert. Daar zit namelijk ons familiebedrijf (van Bokkum verpakkingen)
Zal ik je eens een laten zien in wat voor auto's mensen rondrijden als ze echt financieel onafhankelijk zijn
Oh ik wist niet dat we pappie en mammie er ook bij mochten betrekken
Zoek maar even op "kunst" en mijn achternaam mocht je geinteresseerd zijn in de kunstcollectie.

Dag faalhaas, veel plezier met je tv, en als ik nog eens een kartonnen doos nodig heb zal ik aan jou en je familie denken

[ Bericht 4% gewijzigd door _Led_ op 07-04-2009 11:52:21 ]
zzz
pi_67789020
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou, dat ik software maak / heb draaien die geautomatiseerd op de beurs handelt in opties en futures draagt ook nog bij, maar inderdaad, dat maakt mij een enorme held ja !
[..]

Zorg je wel dat je toestemming van je moeder hebt ?
[..]

Oh ik wist niet dat we pappie en mammie er ook bij mochten betrekken

Dag faalhaas, veel plezier met je tv, en als ik nog eens een kartonnen doos nodig heb zal ik aan jou en je familie denken
Mag wel hoor

Ik gun je je status , heb je vast hard voor moeten werken maar doe ff normaal gast.....

We hadden een discussie over beamer vs LCD en persoonlijk vind ik een beamer niet supermooi. Dus ik zeg een LCD is beter (voor mij) en vervolgens ga jij je CV en pics van je auto's en weet ik veel wat posten......
pi_67789045
Nee kunst interesseert me niet, of het moeten foto's van verschrikkelijk mooie vrouwen zijn. Dan misschien wel.
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:57:09 #86
31101 _Led_
pi_67789101
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:54 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Mag wel hoor

Ik gun je je status , heb je vast hard voor moeten werken maar doe ff normaal gast.....

We hadden een discussie over beamer vs LCD en persoonlijk vind ik een beamer niet supermooi. Dus ik zeg een LCD is beter (voor mij) en vervolgens ga jij je CV en pics van je auto's en weet ik veel wat posten......
Nee, nu moet je het verhaal niet omdraaien.
Jij begon opeens te roepen dat ik stoer zou doen met mijn beamer, terwijl ik net uitgelegd had dat dat ding niks kost.
Vervolgens ga jij zelf roepen "Nou maar ik heb een Aurea Philips TV dus jij bent een faalhaas en ik ben stoer !!"

Vervolgens doe ik 't wedstrijdje e-piemel-meten met je mee en noem ik op wat ik daadwerkelijk heb staan, en dan geloof jij het niet. (Nee tuurlijk niet, jij hebt enkel maar een aurea ).

Daarna wil je stoer doen met pappie's bedrijf....
Gast, hou nou gewoon de eer aan jezelf.
zzz
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:58:02 #87
31101 _Led_
pi_67789134
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Pacmaniac het volgende:
Nee kunst interesseert me niet, of het moeten foto's van verschrikkelijk mooie vrouwen zijn. Dan misschien wel.
Ik had niet anders verwacht van een stel verpakkingsmateriaal-paupers
zzz
pi_67789153
En daar zit ik dan met mijn 24" HD Monitor alleen.
***** Kraak.....
pi_67789161
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoeen model. Werkt nog perfect. Waarom dan een nieuwe kopen?
Heuj, die heb ik ook.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67789286
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee, nu moet je het verhaal niet omdraaien.
Jij begon opeens te roepen dat ik stoer zou doen met mijn beamer, terwijl ik net uitgelegd had dat dat ding niks kost.
Vervolgens ga jij zelf roepen "Nou maar ik heb een Aurea Philips TV dus jij bent een faalhaas en ik ben stoer !!"

Vervolgens doe ik 't wedstrijdje e-piemel-meten met je mee en noem ik op wat ik daadwerkelijk heb staan, en dan geloof jij het niet. (Nee tuurlijk niet, jij hebt enkel maar een aurea ).

Daarna wil je stoer doen met pappie's bedrijf....
Gast, hou nou gewoon de eer aan jezelf.
Ik post geen pics van mijn auto's hoor . Zal ik je ook niet aandoen trouwens

Je bent gewoon een vreselijk zielig dik computernerdje met een puistenkop, die gewend is om zijn zin te krijgen en daarnaast moet leven met een veeeelste groot ego .

Ga maar lekker nieuwe spelletjes maken. Misschien kun je een vernieuwde versie van Pacman maken?Ben je ook een keer nuttig bezig

O en Killzone ....
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:06:24 #91
31101 _Led_
pi_67789407
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ik post geen pics van mijn auto's hoor . Zal ik je ook niet aandoen trouwens

Je bent gewoon een vreselijk zielig computernerdje die gewend is om zijn zin te krijgen en daarnaast moet leven met een veeeelste groot ego .

Ga maar lekker nieuwe spelletjes maken. Misschien kun je een vernieuwde versie van Pacman maken?Ben je ook een keer nuttig bezig

O en Killzone ....
Je grossiert echt in zielige reacties he ?
zzz
pi_67789445
LED wat moet e met al die troep, anders dan opscheppen. Ik heb 1 pc die precies hetzelfde kan als al die troep van jou! alleen bij mij zit het in 1 kast en straalt het niet schadelijke wireless straling uit!

ontopic: HD is geen grote investering. alle films en series die worden opgenomen worden met dikke camera's opgenomen waarschijnlijk nog met een 10 keer hogere resolutie dan momenteel welke tv ook ter wereld kan uitzenden.

Maar het idee laten rond gaan dat het heel duur is en er vervolgens nog een tientje of 4 extra voor te vragen in de maand is toch veel slimmer!

Ik koop/huur wel een blu ray als ik graag super scherp tv wil kijken

de groeten!
pi_67789468
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik geef lelijke computernerds die denken dat ze succesvol zijn louter omdat ze een beamer hebben, en geparticipeerd hebben in een van de allerslechtste games ooit graag een koekje van eigen deeg
pi_67789492
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Heeft die jongen zo zijn best gedaan en dan probeer je 'm met een oneliner in de grond te stampen.
***** Kraak.....
pi_67789567
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef sygys het volgende:
LED wat moet e met al die troep, anders dan opscheppen. Ik heb 1 pc die precies hetzelfde kan als al die troep van jou! alleen bij mij zit het in 1 kast en straalt het niet schadelijke wireless straling uit!

de groeten!
Hij is STOER snap dat dan

Met zijn falende oranje volvo.Men wat een ouwelullenbak zeg

Als je nou een klassieker in bezit heb die je zelf gerestaureerd had dan had je nog enige vorm van respect mogen ontvangen.

Al past die Volvo natuurlijk wel bij je stoffige imago vrouwtjes scoren (of mannetjes in jouw geval) gaat niet werken hé!
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:12:21 #96
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_67789572
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:58 schreef kraaksandaal het volgende:
En daar zit ik dan met mijn 24" HD Monitor alleen.
Ik heb één van de eerste 17" flatscreens

Mijn ouders hebben mij geleerd nooit iets weg te gooien als het niet kapot is
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_67789619
ik heb ook nog wel een oldtimer, nou ja een renault megane coupe uit 98' maar hij ziet eruit als een oldtimer iemand die zich niet in kan houden???
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:18:54 #98
31101 _Led_
pi_67789767
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ik geef lelijke computernerds die denken dat ze succesvol zijn louter omdat ze een beamer hebben, en geparticipeerd hebben in een van de allerslechtste games ooit graag een koekje van eigen deeg
De enige die een koekje van eigen deeg kreeg was jij.

Jij kwam schreeuwen dat je stoer was omdat je een Aurea televisie hebt gekocht en mensen die dat niet hebben zijn faalhazen.

Vervolgens dit erachteraan :
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ik heb een kwaliteits tv en jij moet je behelpen met een gaar beamertje (waar je en dat is het ergste nog trots op ben ook )
Lijkt me duidelijk wie hier de baas is en wie de faalhaas.

Beamer-nerdje

Lijkt me duidelijk wie er stoer probeert te doen, niet ?

En als vervolgens blijkt dat ik iets meer heb dan enkel een 'gaar beamertje' - en je dus een koekje van eigen deeg krijgt - probeer je te doen alsof ik begonnen ben met het hele stoer-doen-over-spullen gebeuren....

zzz
pi_67789816
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:18 schreef _Led_ het volgende:

[..]

De enige die een koekje van eigen deeg kreeg was jij.

Jij kwam schreeuwen dat je stoer was omdat je een Aurea televisie hebt gekocht en mensen die dat niet hebben zijn faalhazen.

Vervolgens dit erachteraan :
[..]

Lijkt me duidelijk wie er stoer probeert te doen, niet ?

En als vervolgens blijkt dat ik iets meer heb dan enkel een 'gaar beamertje' - en je dus een koekje van eigen deeg krijgt - probeer je te doen alsof ik begonnen ben met het hele stoer-doen-over-spullen gebeuren....

Ja en dan? Wat heeft een beamer met een Volvo te maken?
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:21:25 #100
31101 _Led_
pi_67789835
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:20 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ja en dan? Wat heeft een beamer met een Volvo te maken?
Wat heeft een verpakkingsfabriek met HD te maken ???
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')