Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .quote:
Ze waren uit in een andere c/w.quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .
Ach so . Wanneer droppen deze ?>quote:
Ze waren idd al uit in het zwart..quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .
quote:Op maandag 13 april 2009 11:17 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
2epaasdagwivahmetlekkerweerenzo.
same..quote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nee, wel 20 mails van dirk gehad
hypebeast of niet, ik vind ze fucking aan, zeker via een hook-upquote:Op woensdag 15 april 2009 01:44 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankopen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een hypebeast ben ik toch ook, soms word ik echt misselijk van mezelf
Vet, waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 13 april 2009 11:17 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
2epaasdagwivahmetlekkerweerenzo.
New Balance 1500 x Provider.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:06 schreef Neraice het volgende:
Bij de sneakerz dus, danke
Wat is het model?
http://newbalancepatta.hyves.net/quote:ik heb btw die 2e superteam 33 serie ontworpen, met ruitpatroon. je ziet hem niet zo vaak.
die is eeruuuuuuugggg..(l)
maar dit mocht ik eigenlijk niet zeggen van New Balance, maar ja ik heb daar flinke vinger in de pap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |