Je bent echt een hypebeast, no Visquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ SHOOTO: ik post ze pas als ik een daadwerkelijke pickupfoto vanuit NL heb ontvangen... not gonna push my luck again
Jazekerquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ze eigenlijk ook in de winkels te koop?
thnkkks.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je bent echt een hypebeast, no Vis![]()
[..]
Jazeker
Damn, die freelance ninja heeft echt ogen achterin z'n hoofdquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je bent echt een hypebeast, no Vis![]()
[..]
Jazeker
Ik meen ze in de Funkie House gezien te hebben in Den Haag maar ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ze eigenlijk ook in de winkels te koop?
Oeh, de middelste ziet er interessant uit.. valt me op dat FL steeds leuke maxjes in hun collectie krijgen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef SHOOOTO het volgende:
^ah duh! Ik zag Floyd nog op het Spuiplein, lekker aan het boarden.
Deze maxxies liggen nu bij FL, wel aardig maar CW is net niet. Mesh is wel een plus tov van de nieuwe 90s.
[ afbeelding ]
Nahja, ik heb ze toch maar gewoon op Caliroots besteldquote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik meen ze in de Funkie House gezien te hebben in Den Haag maar ik kan het mis hebben.
[..]
Oeh, de middelste ziet er interessant uit.. valt me op dat FL steeds leuke maxjes in hun collectie krijgen.
Idd what was I thinking? Volle pond betalen maakt je veel coolerquote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef seto het volgende:
cali denkt dat hij cool is door discount visvim te kopen
quote:Op zondag 19 april 2009 17:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Idd what was I thinking? Volle pond betalen maakt je veel cooler
quote:Op zondag 19 april 2009 17:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Idd what was I thinking? Volle pond betalen maakt je veel cooler
Je hebt vast nog wel een DS paartje ergens liggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef thaWarhead het volgende:
Morgen komt er vast weer een vette foto van mijn schoenen door ShootoWat zal ik eens aantrekken...
1 gaatje lager veteren en iets losser is een must.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:47 schreef kosterguy het volgende:
Nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow er is een hele manier van nikes strikken dusquote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef SunBoom het volgende:
[..]
1 gaatje lager veteren en iets losser is een must.
nou ja, een way of life is het niet maar het mag wel een beetje losser (bloedcirculatie en vorm van de schoen behouden enzo).quote:Op donderdag 23 april 2009 10:23 schreef kosterguy het volgende:
[..]
Wow er is een hele manier van nikes strikken dus
zoiets?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:47 schreef sjimz het volgende:
jup.
Vinylla werd al helemaal gek toen ik zei dat ik ze doormidden ging zagen
Hier was de hype niet zo groot, vermeende LB-ers hadden zonder moeite een paartje kunnen kopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:![]()
Tiffs vind ik toch maar overrated.
Wel mooi maar niet zo als de hype is.
en, hoeveel mensen zijn er doodgedrukt?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik ben zaterdag bij die opening van de offline Freshcottonstore,
Maaree over die tiff's; WAAR IN A'DAM!?!?![]()
![]()
![]()
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef kosterguy het volgende:
En nog maar eentje!
''Goofy Boy''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veters nu niet te strak?
Ik zie de link niet tussen Amsterdam en een paar oude Tiffany picsquote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik ben zaterdag bij die opening van de offline Freshcottonstore,
Maaree over die tiff's; WAAR IN A'DAM!?!?![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je naar "Damsco" ging voor Tiffs.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen Amsterdam en een paar oude Tiffany pics![]()
Vandaag waren ze (de FC crew) druk bezig met de laatste loodjes, inrichting is wel tof.
SinjiOnO: kan jij a.s. zaterdag wat pics maken van de shop? Pics komen dan op het FP van LB. (Vandaag was er niet veel om op de kiek te zetten).
kosterguy: ja, kan wat losser maar het ziet iig beter uit dan die unHeaven Gate's.
Los die ankle strap en strik je veters gewoon ipv ze in je schoen te stoppen!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef kosterguy het volgende:
En nog maar eentje!
''Goofy Boy''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veters nu niet te strak?
Verhaal halen met sjimz.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef shiftsix het volgende:
ik had 16 maart een bestelling geplaatst bij revert
en toen had ik dmv email 1 van de 2 sneakers gecanceled
maar kheb mn geld nog steeds niet terug
heb al 3 keer gebeld, ze zeggen steeds dat ze terugbellen
maar dat doen ze niet
wat moet ik doen?
Dus toch die Visvims? Keigeil.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:17 schreef Electric_Wizard het volgende:
Supreme bruins liggen inmiddels @ Inklaring, verwacht ze begin volgende week binnen.... blije aankoop:
[ afbeelding ]
En ik ben eigenlijk opzoek naar een hookup voor die Nike Air Footscape Woven TZ "Microstripe" die morgen bij patta droppen en stiekem toch wel erg nice is.
[ afbeelding ]
130 euro en weet niet zeker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:37 schreef Bijsluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Damnn deze is lauw!Weet iemand of dees verkijrgbaar is bij de Adidas store?
je maat vermelden is wel handig, op purchaze zijn ze nog verkrijgbaar in 11,12 en 13.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:27 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand als deze ergens te koop zijn, kan ze niet echt vinden.
Via internet mag ook als het betrouwbaar is!
Die zijn zo vet gast. Waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verkoop ze, check V&A subforum
Ik zoek eigenlijk maat 9 of 10quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je maat vermelden is wel handig, op purchaze zijn ze nog verkrijgbaar in 11,12 en 13.
iemand enig idee of deze site betrouwbaar is? Bedankt iig!quote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef SHOOOTO het volgende:
Catch22-: toffe Superstars![]()
[..]
Je moet ze maar even bellen ofzo: Deluxe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |