waarom dat nou weer?quote:
haha, ook de workprint gekeken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:46 schreef __Saviour__ het volgende:
kreditcrisis he. Ook op special effects moet worden bezuinigd.
Heeft geen reet met de kredietcrisis te maken, destemeer met mensen die niet betalen voor films/ muziek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:46 schreef __Saviour__ het volgende:
kreditcrisis he. Ook op special effects moet worden bezuinigd.
Omdat je nu eenmaal een klapjosti bent. Welk gedeelte van ''work-print'' snap je nietquote:
snap het gedeelte workprint niet omdat het er bij mij niet bij staat sukkeltjequote:Op dinsdag 7 april 2009 00:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Omdat je nu eenmaal een klapjosti bent. Welk gedeelte van ''work-print'' snap je niet
goh nog zo iemand die stoer is achter zijn pcquote:
je hebt de workprint gekeken kneus, let dan op wat je downloadtquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb deze film vandaag gedownload en de kwaliteit was zeer goed alleen is de film volgens mij nog niet helemaal af want tijdens sommige scene's krijg je gewoon de computer animaties te zien en op het einde zie je de acteurs als ze lucht in gaan gewoon nog de touwtjes die aan ze vast zit. Dit allemaal is best wel apart voor een film die volgende maand al uit komt. Verder was het opzich wel een leuke film maar had er toch wel iets meer van verwacht.
klacht: film die je wel al in goede kwaliteit kan downloaden maar nog niet helemaal af is
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goh nog zo iemand die stoer is achter zijn pc
nogmaals, dat stond er bij mij geeneens bijquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hebt de workprint gekeken kneus, let dan op wat je downloadt
ja nou snap ik het welquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
ondersteunende link: X Men origens Wolverine Workprint-topic (SPOILERS)
jeetje je komt wel sterk terugquote:
srsly, dat had je dan toch wel zelf kunnen verzinnen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nogmaals, dat stond er bij mij geeneens bij
haha vond het gewoon een beetje raar meer nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
srsly, dat had je dan toch wel zelf kunnen verzinnen?
nu ga ik nog even verder glimlachen, en wachten op de mensen die het er nog even inwrijven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |