Buitenlandse paria's zijn op dit moment erger dan de zogenaamde hollandse tokkies.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je daar cijfers van?
Want als er meer mensen op de PVV stemmen dan op de PvdA én het merendeel van de PVV stemmers is tokkie, dan is de kans erg klein dat de PvdA méér tokkie-stemmers heeft.
Overigens bevestig jij de grafiek.
Dat in jouw omgeving nou niemand de lagere school heeft afgerond maakt jou nog niet automatisch hoog opgeleid hè.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Butienlandse paria's zijn erger dan tokkies.
Overigens ben ik hoogopgeleid.![]()
Wat versta jij onder buitenlandse paria's?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Buitenlandse paria's zijn op dit moment erger dan de zogenaamde hollandse tokkies.
Overigens ben ik hoogopgeleid.![]()
Ik heb een studie afgerond.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat in jouw omgeving nou niemand de lagere school heeft afgerond maakt jou nog niet automatisch hoog opgeleid hè.
Voer dat tempo eens wat op!quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb een studie afgerond.
Tevens volg ik nu ook twee parttime studies (sport gerelateerd en computer beveiliging gerelateerd) die ik gewoon op mijn eigen tempo doe.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voer dat tempo eens wat op!
Neerkijken op blanke mensen met een lage opleiding, goh wat een links ideaal wordt hier gerealiseerd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat in jouw omgeving nou niemand de lagere school heeft afgerond maakt jou nog niet automatisch hoog opgeleid hè.
Neerkijken op gekleurde mensen met een lage opleiding, goh wat een rechts ideaal wordt hier gerealiseerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neerkijken op blanke mensen met een lage opleiding, goh wat een links ideaal wordt hier gerealiseerd.
Begrijpend lezen is erg moeilijk hè? Ik kijk neer op JohnDope, maar ik snap dat het voor Wilders-aanhangers moeilijk is om iets wat geen groepsbelediging is te snappen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neerkijken op blanke mensen met een lage opleiding, goh wat een links ideaal wordt hier gerealiseerd.
Waar kijk ik neer op gekleurde mensen, al dan niet met een lage opleiding?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neerkijken op gekleurde mensen met een lage opleiding, goh wat een rechts ideaal wordt hier gerealiseerd
Pure afgunst.quote:
Waar kijk ik neer op blanke mensen, al dan niet met een lage opleidingquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar kijk ik neer op gekleurde mensen, al dan niet met een lage opleiding?
Een studie afgerond zegt niks. Als je een EHBO-cursus hebt gehaald heb je ook een studie afgerond. Spelen met semantiek de gekste.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb een studie afgerond.
Tevens volg ik nu ook twee parttime studies (de 1 is gerelateerd aan sport de ander is gerelateerd aan computer beveiliging) die ik gewoon op mijn eigen tempo doe.
Een studie afronden zegt helemaal niks, maar dat geldt ook voor WO studies.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Een studie afgerond zegt niks. Als je een EHBO-cursus hebt gehaald heb je ook een studie afgerond. Spelen met semantiek de gekste.
Nee, ik begrijp je prima, je bent een zelfingenomen stuk vreten, dat neerkijkt op laagopgeleide mensen, en als iemand daar kritiek op heeft, zoals ik, gelijk voor een Wildersaanhanger uitmaakt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is erg moeilijk hè? Ik kijk neer op JohnDope, maar ik snap dat het voor Wilders-aanhangers moeilijk is om iets wat geen groepsbelediging is te snappen.
Nee, ik heb gewoon geen hoge pet op van relklonen op fora.quote:
Heb ik je dat verweten dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar kijk ik neer op blanke mensen, al dan niet met een lage opleiding
Ik heb geen hoge pet op van mensen die mij onderschatten, want ik weet uit ervaring dat die mensen kortzichtig en bekrompen zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen hoge pet op van relklonen op fora.Je bent wel erg vermakelijk en speelt je rol goed, dat moet ik je nageven.
Je bent gewoon jaloers op linkse mensen omdat die vrolijk en zonnig in het leven staan. Ik snap ok wel dat rechtse mensen altijd zo chagrijnig overal over zijn, ze hebben nu eenmaal een genetische aanleg tot depressie en somberheid en door hun ideologie zien ze ook nog eens overal enge vijanden die ze achtervolgen en hun baan/huis/vrouw/hond komen inpikken. Daar zou ik ook een heel chagrijnig stuk vreten van worden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp je prima, je bent een zelfingenomen stuk vreten, dat neerkijkt op laagopgeleide mensen, en als iemand daar kritiek op heeft, zoals ik, gelijk voor een Wildersaanhanger uitmaakt.
Als er iemand een probleem heeft met lezen ben jij het, als je dat namelijk kon had je gezien dat ik nog nooit pro wilders gepost heb, in tegendeel.
Tja, de marokkaanse en turkse jongens waar ik mee te maken heb zijn hardwerkende aardige collegas waar ik veel lol mee hebquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ooit bij stil gestaan dat het juist die zogenaamde tokkies zijn die het meeste last hebben van de niet geintegreerde overlastveroorzakende medelanders?
Zouden alle zogenaamde straatterroristen in villawijken worden ondergebracht, dan zouden de WO-ers ineens fanatieke Wilders-aanhangers worden waarschijnlijk.
Ik heb toch echt meer last van die tokkies dan van die mensen waar tokkies blijkbaar last van hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ooit bij stil gestaan dat het juist die zogenaamde tokkies zijn die het meeste last hebben van de niet geintegreerde overlastveroorzakende medelanders?
Zouden alle zogenaamde straatterroristen in villawijken worden ondergebracht, dan zouden de WO-ers ineens fanatieke Wilders-aanhangers worden waarschijnlijk.
Voor mijn baan hoef ik niet te vrezen, want die lui hebben daar toch niet de intelligentie voorquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op linkse mensen omdat die vrolijk en zonnig in het leven staan. Ik snap ok wel dat rechtse mensen altijd zo chagrijnig overal over zijn, ze hebben nu eenmaal een genetische aanleg tot depressie en somberheid en door hun ideologie zien ze ook nog eens overal enge vijanden die ze achtervolgen en hun baan/huis/vrouw/hond komen inpikken. Daar zou ik ook een heel chagrijnig stuk vreten van worden.
"Mensen die mij niet aardig vinden zijn stom en dom". Zo dacht ik op de basisschool ook.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge pet op van mensen die mij onderschatten, want ik weet uit ervaring dat die mensen kortzichtig en bekrompen zijn.
Ben jij een kloon van SCH?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op linkse mensen omdat die vrolijk en zonnig in het leven staan. Ik snap ok wel dat rechtse mensen altijd zo chagrijnig overal over zijn, ze hebben nu eenmaal een genetische aanleg tot depressie en somberheid en door hun ideologie zien ze ook nog eens overal enge vijanden die ze achtervolgen en hun baan/huis/vrouw/hond komen inpikken. Daar zou ik ook een heel chagrijnig stuk vreten van worden.
Gast ik weet het uit eigen ervaring.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
"Mensen die mij niet aardig vinden zijn stom en dom". Zo dacht ik op de basisschool ook.
Het gaat er hier toch om waarom lageropgeleiden een groot deel van Wilders' achterban uitmaken?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik heb toch echt meer last van die tokkies dan van die mensen waar tokkies blijkbaar last van hebben.
Misschien dat ik jouw reactie niet goed volg, maar ik heb het dus alleen over de zogenaamde straatterroristen. Ik zeg niet dat alle buitenlanders zich niet gedragen. Integendeel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, de marokkaanse en turkse jongens waar ik mee te maken heb zijn hardwerkende aardige collegas waar ik veel lol mee heb
Zou dat komen omdat mensen als ethiraseth zo neerkijken op die mensen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het gaat er hier toch om waarom lageropgeleiden een groot deel van Wilders' achterban uitmaken?
Jeuj, carriere, so what. Ik heb 6 playmates hier rondlopen die me op commando pijpen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast ik weet het uit eigen ervaring.
Als ik een kansloze mafkees was geweest, had ik mijn CV langer dan een uur op monsterboard kunnen laten staan.
Na een paar minuten monsterboard bellen ze me helemaal leip. Amerikanen, Engelsmannen, alles heb ik aan de lijn gehad.
Ik heb er aan 1 genoeg.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jeuj, carriere, so what. Ik heb 6 playmates hier rondlopen die me op commando pijpen.
Je kan wel van alles beweren. Dat is het leuke van een forum.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast ik weet het uit eigen ervaring.
Als ik een kansloze mafkees was geweest, had ik mijn CV langer dan een uur op monsterboard kunnen laten staan.
Na een paar minuten monsterboard bellen ze me helemaal leip. Amerikanen, Engelsmannen, alles heb ik aan de lijn gehad.
Laagopgeleiden zijn ook om op neer te kijken. Dat zijn de zwakkeren en het rechtse gedachtegoed leert ons dat de zwakkeren er zijn om te mis-gebruiken en uit te buiten. Hadden ze maar slimmer moeten zijn om voor zichzelf op te komen hè. martkwerking noemen ze dat, de zwakkeren gewoon keihard wegconcurreren en geen kansen geven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou dat komen omdat mensen als ethiraseth zo neerkijken op die mensen.
Duidelijk geen echte vent. Sorry, kom maar terug als je wat mannelijker bent geworden. Misschien zodra je ballen gezakt zijn bijvoorbeeld.quote:
Dat begrijp ik, en geef je min of meer gelijk, als iemand met een WO achtergrond die in een goede wijk woont kom je vooral in contact met de migranten die ook gewoon werken, al dan niet met een hogere opleiding. De straatterroristen terroriseren vooral hun eigen buurten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Misschien dat ik jouw reactie niet goed volg, maar ik heb het dus alleen over de zogenaamde straatterroristen. Ik zeg niet dat alle buitenlanders zich niet gedragen. Integendeel.
Dat is allemaal makkelijk te verzinnen. Verzinnen dat je maar een uur je CV op monsterboard kan laten staan omdat je telefoon dan zowat vast loopt van al die telefoontjes, verzin je niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan wel van alles beweren. Dat is het leuke van een forum.
Vandaag ben je een bekende voetballer, morgen manager van een groot bedrijf.
Echt, mensen die zeggen dat ze wat betekenen in het echte leven, op een anoniem forum...
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is allemaal makkelijk te verzinnen. Verzinnen dat je maar een uur je CV op monsterboard kan laten staan omdat je telefoon dan zowat vast loopt van al die telefoontjes, verzin je niet.
Ja dat is een duurzame oplossing voor de toekomst van onze samenleving en die van de wereldquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Laagopgeleiden zijn ook om op neer te kijken. Dat zijn de zwakkeren en het rechtse gedachtegoed leert ons dat de zwakkeren er zijn om te mis-gebruiken en uit te buiten. Hadden ze maar slimmer moeten zijn om voor zichzelf op te komen hè. martkwerking noemen ze dat, de zwakkeren gewoon keihard wegconcurreren en geen kansen geven.
Wie heeft er nu een depressieve negatieve blik op het leven?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Laagopgeleiden zijn ook om op neer te kijken. Dat zijn de zwakkeren en het rechtse gedachtegoed leert ons dat de zwakkeren er zijn om te mis-gebruiken en uit te buiten. Hadden ze maar slimmer moeten zijn om voor zichzelf op te komen hè. martkwerking noemen ze dat, de zwakkeren gewoon keihard wegconcurreren en geen kansen geven.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja dat is een duurzame oplossing voor de toekomst van onze samenleving en die van de wereld![]()
Heel intelligent hoor
Ach, je verzint zoveel op dit forum dus waarom dit niet?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is allemaal makkelijk te verzinnen. Verzinnen dat je maar een uur je CV op monsterboard kan laten staan omdat je telefoon dan zowat vast loopt van al die telefoontjes, verzin je niet.
Daarom zeg ik ook mensen.... Die economische crisis bestaat enkel en alleen op de televisie.
Ja want in Amerika worden helemaal geen mensen uit hun huis getrapt! En de werkloosheid gaat helemaal niet omhoog de komende twee jaar! Allemaal een complot van de linksen die niet willen dat er mensen zijn die buitensporig meer verdienen! Linkse jaloezie!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook mensen.... Die economische crisis bestaat enkel en alleen op de televisie.
Ah, je geeft zelf dus toe dat de rechtse visie op martk en arbeid leidt tot een depressieve en negatieve blik op het leven? Dankjewel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een depressieve negatieve blik op het leven?
inderdaad. Ik heb tenslotte geen kanker, dus ik zeg het je mensen, kanker bestaat niet. Dat bestaat enkel en alleen op televisie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef JohnDope het volgende:
Wat verzin ik dan nog meerquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach, je verzint zoveel op dit forum dus waarom dit niet?
Jij weet ook wel dat er nergens zo makkelijk mee valt te frauderen als met statistiek.quote:Nee, cijfers verzinnen... Dat lukt je maar niet... Je doet nooit moeite om je te onderbouwen met cijfers... Komt ook omdat de cijfers je niet onderbouwen...
De waarde vd post die ik quotte leidde ik af vanuit jouw vorige posts en de manier waarop jij jezelf profileert in dit topic. Ik zag dat je je opmerking met een korreltje zout maakte, maar ik heb toch echt heb idee dat je er stiekem echt zo over denkt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk om posts op hun werkelijke waarde in te schatten hè.
In Darfur worden er door moslims ook dagelijks mensen vermoord, verminkt en verkracht, maar dat wil nog niet zeggen dat het hier ook gebeurt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja want in Amerika worden helemaal geen mensen uit hun huis getrapt! En de werkloosheid gaat helemaal niet omhoog de komende twee jaar!
Vrijwel niks van wat ik op dit forum post meen ik. Vooral POL is een grote speeltuin om mensen op de kast te jagen omdat alles hier zo verdomde stereotype is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De waarde vd post die ik quotte leidde ik af vanuit jouw vorige posts en de manier waarop jij jezelf profileert in dit topic. Ik zag dat je je opmerking met een korreltje zout maakte, maar ik heb toch echt heb idee dat je er stiekem echt zo over denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |