hard.quote:Op maandag 6 april 2009 23:29 schreef LasTeR het volgende:
Begin meestal rond een uur of 7 's ochtends en ren dan een anderhalf uur. 4 maal in de week.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2009 23:29 schreef LasTeR het volgende:
Begin meestal rond een uur of 7 's ochtends en ren dan een anderhalf uur. 4 maal in de week.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:39 schreef John.Milton het volgende:
In de zomer het liefst 's morgens vroeg, dan is het normaal gezien nog niet zo warm.
Normaal gezien het liefste tegen de avond voor het avondeten.
Dus eigenlijk nadat je terugbent van je werk en voor 18:00?quote:
Ik eet meestal veel later dan 18.00 uur. Meestal rond 19.00/19.30 uur.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:19 schreef TeeEr het volgende:
Ik zie in het Vondelpark in Amsterdam veel mensen rond een uur of 19:00 hardlopen dat lijkt mij wel raar eigenlijk. Ik neem aan dat die mensen netals mij avondeten rond 18:00, hoe kan je dan op een volle maag hardlopen??
Ik gok dat die een laf hapje eten en pas na het hardlopen echt eten, met volle maag lopen is niet handig/lekker. Ik sport meestal na het werk, voor het eten (ook). En basketbal training is later op de avond, dus wél na het eten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:19 schreef TeeEr het volgende:
Ik zie in het Vondelpark in Amsterdam veel mensen rond een uur of 19:00 hardlopen dat lijkt mij wel raar eigenlijk. Ik neem aan dat die mensen netals mij avondeten rond 18:00, hoe kan je dan op een volle maag hardlopen??
huh, wat is er veranderd aan mijn reply?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:23 schreef Rijpie het volgende:
maat van mij gaat meestal rond 8u 's avonds. niet te vroeg na eten, niet te laat voor slapen. en meestal is het weer nog redelijk te doen, zeker nu het weer lekker lente begint te worden
[ Bericht 54% gewijzigd door Mirjam op 07-04-2009 01:04 ]
fok!-hardloop-meetingquote:Op zondag 12 april 2009 14:37 schreef roosje19 het volgende:
zijn er hier Fokkers die ook hardlopen in het Vondelpark, zo ja welk tijdstip gaan jullie dan?
Waar woon jij?quote:Op maandag 13 april 2009 00:51 schreef Cacao het volgende:
Lopen jullie in het donker? Vind ik nogal griezelig hoor, dan zie je niet welke enge mannen er in de bosjes schuilen. Voor mij perfect is een uurtje na mijn ontbijt, maar dat is natuurlijk niet altijd zo in te vullen. Dan maar voor het avondeten (als het nog licht is).
ik ben er ook niet happig op om in het donker in mijn eentje over straat te gaan, ik vrees dat dat voor praktisch iedere vrouw geldt tegenwoordig.quote:Op maandag 13 april 2009 01:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Enge mannen in de bosjes?
Overdrijven we niet een beetje, dames?quote:Op maandag 13 april 2009 02:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben er ook niet happig op om in het donker in mijn eentje over straat te gaan, ik vrees dat dat voor praktisch iedere vrouw geldt tegenwoordig.
Overdrijf jij nu niet een beetje?quote:Op maandag 13 april 2009 08:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
Overdrijven we niet een beetje, dames?
als je niet in het donker buiten wil komen dan moet je ongeveer 3/4 van het jaar binnen blijven! Nog maar een paar maanden geleden was het donker als ik 's ochtends naar mijn werk ging en weer donker als ik huis ging.
Ik snap het wel hoor, ik heb 1x 's nachts hardgelopen en ik was verbaasd hoeveel mensen er nog buiten waren, hond uit aan het laten etcquote:Op maandag 13 april 2009 10:47 schreef Cacao het volgende:
[..]
Overdrijf jij nu niet een beetje?
Enge mannen in de bosjes was niet zo serieus bedoeld, maar ik loop in het park (met bosjes inderdaad!) en volgens mij loopt niemand daar in het donker (wel schemer hoor, bijvoorbeeld 's ochtends). Ik was verbaasd te lezen dat iemand 's nachts om 2 uur de deur uitgaat.
Valt wel meequote:
Het ligt er maar net aan wat je doel van het hardlopen is. Wanneer jij wilt afvallen is smorgens vroeg voordat je gaat eten juist het tijdstip om te gaan lopen omdat je lichaam dan je reserves gaat aanspreken in plaats van voeding die je al tot je hebt genomen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:48 schreef Fipomacher het volgende:
Ik dacht juist dat 's ochtends hardlopen niet goed was, zeker niet op een lege maag? Ik deed voorheen altijd zo'n 2 uur na het avondeten, soms later, maar sinds een paar weken meer 's middags een paar uur voor het avondeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |