Ik had de LAPOquote:Op maandag 6 april 2009 23:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze was eerder, dus deze krijgt mijn officiële steun
Ja.quote:
Hé jij wintquote:Op maandag 6 april 2009 23:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik de FiPo
Genoeg gelul, draften!
Jij was veel te druk met andere topics...quote:
Verdorie.quote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef leroytje het volgende:
5e ronde, 21e keuze, 148e totaal: Juninho Pernambucano [Leroytje]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2009 23:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey Tong80jr. Zet gewoon je keuze neer ipv zinloze posts neerplempen.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Prosac het volgende:
zal je zien he.. zit Sezten de hele tijd te zeuren dat Mindstate moet plaatsen, stuurt zijn moeder hem naar bed als hij dan eindelijk is.
Dat is bijna minpunten waardquote:
Ik had 'm ook op mijn lijstje staan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:42 schreef sezten het volgende:
Wie vind Fernando Couto een goede keuze?
Was een prima voetballer.quote:
Inderdaad een zeer zinnige post voor geen tvp. Deze post is zo mogelijk nog dramatischer.quote:
1 2 3 4 5 6 | Giuseppe Signori 144 Christian Vieri 158 Gabriel Batistuta 168 Oliver Bierhoff 207 |
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sezten het volgende:
Wat een irritante speler was dat zeg. Ohh daar heb ik mij zo aan geërgerd
Mind me, ik ben stemmen aan het winnen voor mijn eigen team.quote:
En hoeveel wedstrijden van Bologna heb jij gezien dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Mind me, ik ben stemmen aan het winnen voor mijn eigen team.
Oh maar toch;
1998–2004 Bologna 143 0(67)
20 minutenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hoeveel wedstrijden van Bologna heb jij gezien dan?!!
Precies, dat gevoel heb ik ook bij die pick van blawhquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:32 schreef Prosac het volgende:
Abe Lenstra vond ik ook maar een kutspeler. Irritant ventje in het veld, alleen vergeet men tegenwoordig liever wat hij allemaal zei.
Gedrochtjequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Precies, dat gevoel heb ik ook bij die pick van blawh
Bakhuys wordt ook enorm overschat. Ik heb 'm ooit 2 seconden in een zwart-witfilmpje gezien, maar die kon er echt niets van.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:32 schreef Prosac het volgende:
Abe Lenstra vond ik ook maar een kutspeler. Irritant ventje in het veld, alleen vergeet men tegenwoordig liever wat hij allemaal zei.
ik zit er in in ieder geval klaar voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond krijgt het topic weer een boost denk ik, het einde loopt altijd snel.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet nog wel dat ik al m'n speelgoed uit de box gooide toen Oranje het WK '86 miste, wat was ik er kapot van.
Laatste seizoenen kwakkelde hij natuurlijk wat met blessures waardoor hij minder speelde en dus ook minder scoorde, maar zijn 1e 3 seizoenen bij Bologna waren gewoon erg goed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Mind me, ik ben stemmen aan het winnen voor mijn eigen team.
Oh maar toch;
1998–2004 Bologna 143 0(67)
nu dus ,quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heuj, bijna!
ff blijven nogquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nu dus ,
Ben zelf weg even weg
Geef je keuze anders even via PM door.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nu dus ,
Ben zelf weg even weg
Hoe meer tijd, hoe meer ik gaat twijfelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou Vaduz, hup hup. Je hebt er potverdikkie 63 namen lang over na kunnen denken.
Absoluut. Ik vind het nu ook wel lastig worden. Ik heb nu mijn keuzes bepaald en hoop mijn twee volgende niet te hoeven wijzigen, anders ga ik teamtechnisch gezien wel in de problemen komen ben ik bang.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe meer tijd, hoe meer ik gaat twijfelen.Ga ik voor een speler die ik graag wil hebben, maar waar veel alternatieven voor zijn of ga ik voor een speler die op een positie speelt waar ik minder alternatieven heb?
Heb je een half uurtje extra gegevenquote:
Onderweg naar de supermarkt moest ik nog even bedenken wie ik moest kiezenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geef je keuze anders even via PM door.
Ja eigenlijk wel. Kan verder geen namen noemen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:37 schreef mcyodogg het volgende:
Vond je hem de grootste held van 'de vier'?
Wat vond ik dat een geweldige speler!.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
5e ronde, 32e keuze, 160e totaal: Giovane Elber [-Vaduz-]
Ja,quote:
AAAAH godverdomme sterven hoeren....quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:34 schreef Prosac het volgende:
Gelukkig is de Rossi geen centrale verdediger
Optie vier stond er ook, maar goed dat je gewacht hebt!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had drie keuzes van MM doorgekregen, waarvan er 1 voor hem gekozen is, en 1 al gekozen was. Die ander is ook voor dezelfde positie, dus ik heb geen duidelijke pick nu. Morgenmiddag is ie pas weer online.
Helaas.
En de angstgegner van Nederlandquote:Op woensdag 8 april 2009 16:14 schreef methodmich het volgende:
Haha, gewoon een zeer goede en veelzijdige voetballer. Was ook erg belangrijk voor Porto in de gouden jaren en voor de nationale ploeg. Enige fout was naar Rusland gaan, hoewel dat voor de centen goed was.
Je zou altijd nog Jim Carrey kunnen kiezen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef Dos37 het volgende:
Die had ik ook op mijn lijst staan, prima middenvelder. Maar ik ben klaar met de middenvelders.
Ik streep wel een eind wegquote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Dos37 het volgende:
met een beetje goede wil kunnen we weer een heel eind komen vandaag
bogarde is d'r nogquote:
6e ronde, 1e keuze, 161e totaal: Daniele de Rossi [-Vaduz-]quote:Michael Kojo Essien (also referred to as Mickaël Essien) (born December 3, 1982 in Accra) is a Ghanaian footballer nicknamed The Bison due to his formidable strength, competitiveness and combativeness in the midfield area. He currently plays for Chelsea in the English Premier League. He is a central midfielder and plays as a deep-lying playmaker for the Black Stars, the Ghana national football team, but is deployed all over the pitch at Chelsea due to his versatility. He is the most expensive African footballer of all time.
Ook belangrijk!quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:48 schreef Joris33 het volgende:
Heeft er nog iemand zo´n voetbalveld dat je in kan vullen met plaatjes? Alvast bedankt.
Vond het verrassend dat jij hem niet in de vorige ronde koos. Was er bang voorquote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie keus, Ray!
En je kan hem ook overal op het middenveld en zelfs verdediging kwijt als het moet. Misschien wel de meest complete speler die er is.
En sjimz, Ghana is een Engelstalig land. Al zullen er ook wel veel Frans kunnen.
Ik weet het maar Essien heeft 5 seizoenen in Frankrijk gevoetbaldquote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie keus, Ray!
En je kan hem ook overal op het middenveld en zelfs verdediging kwijt als het moet. Misschien wel de meest complete speler die er is.
En sjimz, Ghana is een Engelstalig land. Al zullen er ook wel veel Frans kunnen.
Doh! Hij speelt al zo lang in het blauw dat het me even ontschoot.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet het maar Essien heeft 5 seizoenen in Frankrijk gevoetbald
Nee, dat is een extra knopje voor Aron Winter, de ideale twaalfde man. Maar op wedstrijddagen zit die op de bank.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat is een extra knopje voor Aron Winter, de ideale twaalfde man. Maar op wedstrijddagen zit die op de bank.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:45 schreef 9christensen het volgende:
6e ronde, 16e keuze, 176e totaal: Roy Makaay [9christensen]
Jij bent zijn tijd vergeten in Spanje en Duitsland?quote:
Je moet hem niet aan zijn Feyenoord periode refereren.quote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij Deportivo en Bayern was hij gewoon wereldtop.
Het is aan de user die uiteindelijk stemt om te bepalen of je een speler beoordeelt op zijn hoogtepunt (of dit nu in dit decennium is of niet), of dat je kijkt naar hoe de speler heeft gepresteerd tussen 2000 en 2009.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:52 schreef The_Verve het volgende:
Sowieso veel spelers gekozen die beter in een jaren '90 draft zouden passen...
Valt mij ook op. Hebben de jaren 2000-2009 dan toch mindere spelers opgeleverd dan het decennium ervoor?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:52 schreef The_Verve het volgende:
Ik doe het over zijn hele carriere.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is aan de user die uiteindelijk stemt om te bepalen of je een speler beoordeelt op zijn hoogtepunt (of dit nu in dit decennium is of niet), of dat je kijkt naar hoe de speler heeft gepresteerd tussen 2000 en 2009.
Ik denk dat er ook wel een stukje nostalgie meespeelt...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Hebben de jaren 2000-2009 dan toch mindere spelers opgeleverd dan het decennium ervoor?
Ik heb het gevoel dat de top toen breder was, maar misschien zit ik daarin wel helemaal mis.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Hebben de jaren 2000-2009 dan toch mindere spelers opgeleverd dan het decennium ervoor?
Mij staat bij dat hij in zijn laatste seizoen al vroegtijdig een einde er aan maakte vanwege een blessure. Dus heeft hij wel in 2000 gespeeld...quote:
Wel dusquote:E em 2000 fez seu último gol contra o 15 de Novembro, jogo no qual o Inter venceu por 3x0.
Ligt eraan waar je naar kijkt uiteraard.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:52 schreef The_Verve het volgende:
Als er had gestaan ''Het is de bedoeling om spelers te kiezen die tussen 2000 en 2009 het best gevoetbald hebben'' zou ik uiteraard een ander team gekozen hebben.quote:Het is de bedoeling om spelers te kiezen die tussen 2000 en 2009 actief gevoetbald hebben.
Ik had hem ook op dit moment gekozen.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hele opvallende keuze van Mike trouwens, zeker om hem nu al te kiezen.
Vast wel, anders had golfer het hier allang gemeldquote:
quote:
quote:Draften
Verzonden: 9 April 2009 11u03
Aan: golfer
Jij mag weer!
Draft jouw favoriete team editie 2000/2009 #6
Johquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
Dit ga je niet menen. Heb hem gewoon al een kwartier onder ctrl+v staan.
Voorlopig ruil ik niets, tegen mijn briljante aanvallend ingestelde team met Sneijder, Bergkamp, Crespo en Romario kan voorlopig niemand op.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Misschien wil golfer 'm nog wel ruilen tegen Jonk, hij heeft immers weer Bergkamp
Om bij elke afgeslagen aanval de tegengoal om de oren te krijgen omdat de meneren weigeren terug te verdedigen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig ruil ik niets, tegen mijn briljante aanvallend ingestelde team met Sneijder, Bergkamp, Crespo en Romario kan voorlopig niemand op.
quote:Club
* Werder Bremen
o Bundesliga Runner-up: 2007-08
o DFB-Pokal: 1999
o DFB-Ligapokal: 2006
* Bayern Munich
o Bundesliga Champion: 2004-05
o DFB-Pokal: 2005
o DFB-Ligapokal: 2004
[edit] National team
* FIFA Confederations Cup Third Place: 2005
* FIFA World Cup Runner up: 2002
* FIFA World Cup Third place: 2006
* UEFA European Football Championship Runner-up: 2008
quote:
quote:
hóhó, jou plek moet gewoon ingevuld worden door de eerste reserve imo.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef PhifeDawg het volgende:
Hierbij ook direct de mededeling dat PhifeDawg vanaf morgen tot 20 april aan het chillen is in Griekenland & Macedonië. Mijn team wordt tijdelijk overgenomen door mijn lieftallige buurjongen Behangplakker. PM's dus ook naar hem
Wanneer deze voorbij is zal er vast over een tijdje weer een nieuwe komen met een andere insteekquote:Op donderdag 9 april 2009 23:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gaat best snel hier.![]()
Is er trouwens interesse om dit ook voor alleen Eredivisiespelers te doen?
Thuis, hoezo?quote:
BS natuurlijk. Want in plaats een lijst doorgeven aan een medeuser, doet hij dat nu aan zijn buurjongen. En dat zeg ik als een van de reserves. Als hij zijn buurjongen op zijn naam had laten posten had zelfs niemand er vanaf geweten. Dus is prima imo.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef sezten het volgende:
[..]
hóhó, jou plek moet gewoon ingevuld worden door de eerste reserve imo.
Hóhó, dndiek zijn plek moet gewoon ingevuld worden door de eerste reserve imo.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, niks mis mee. Goede oplossing.
Ik vul het komend weekend voor dndiek in (sms contact), die een lang weekend weg is. Dus dndiek z'n PM naar mij.
Enorm onderschat (in Nederland in ieder geval) als je het mij vraagt.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hóhó, dndiek zijn plek moet gewoon ingevuld worden door de eerste reserve imo.
Ha, die had ik na Touré Yaya als volgende optie voor die plek. Twijfelde wel, omdat hij na 2000 toch iets minder was, maar blijft een goede.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:36 schreef PhifeDawg het volgende:
In dat geval ga ik voor een goede verdedigende middenvelder, die mijn team uiteraard nog mist.
Emmanuel Petit
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:43 schreef RayMania het volgende:
Heb een redelijke keuze in mijn hoofd. Nu nog 19 picks overleven.
Ik durf voor een krat bier te wedden dat-ie gekozen wordt.
Zekerquote:
Kut, daar gaat ie, 2 picks voor mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:15 schreef Joris33 het volgende:
7e ronde, 1e keuze, 193e totaal: Fabio Grosso [Joris33]
Mooi hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:39 schreef Breach het volgende:
GK: -
LV: Jankulovski
CV: -
CV: -
RV: Gallas
LM: -
CM: Ince
RM: Seedorf
AM: Zidane
CF: Drogba