Ja eigenlijk wel. Kan verder geen namen noemen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:37 schreef mcyodogg het volgende:
Vond je hem de grootste held van 'de vier'?
Wat vond ik dat een geweldige speler!.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
5e ronde, 32e keuze, 160e totaal: Giovane Elber [-Vaduz-]
Ja,quote:
AAAAH godverdomme sterven hoeren....quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:34 schreef Prosac het volgende:
Gelukkig is de Rossi geen centrale verdediger
Optie vier stond er ook, maar goed dat je gewacht hebt!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had drie keuzes van MM doorgekregen, waarvan er 1 voor hem gekozen is, en 1 al gekozen was. Die ander is ook voor dezelfde positie, dus ik heb geen duidelijke pick nu. Morgenmiddag is ie pas weer online.
Helaas.
En de angstgegner van Nederlandquote:Op woensdag 8 april 2009 16:14 schreef methodmich het volgende:
Haha, gewoon een zeer goede en veelzijdige voetballer. Was ook erg belangrijk voor Porto in de gouden jaren en voor de nationale ploeg. Enige fout was naar Rusland gaan, hoewel dat voor de centen goed was.
Je zou altijd nog Jim Carrey kunnen kiezen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef Dos37 het volgende:
Die had ik ook op mijn lijst staan, prima middenvelder. Maar ik ben klaar met de middenvelders.
Ik streep wel een eind wegquote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Dos37 het volgende:
met een beetje goede wil kunnen we weer een heel eind komen vandaag
bogarde is d'r nogquote:
6e ronde, 1e keuze, 161e totaal: Daniele de Rossi [-Vaduz-]quote:Michael Kojo Essien (also referred to as Mickaël Essien) (born December 3, 1982 in Accra) is a Ghanaian footballer nicknamed The Bison due to his formidable strength, competitiveness and combativeness in the midfield area. He currently plays for Chelsea in the English Premier League. He is a central midfielder and plays as a deep-lying playmaker for the Black Stars, the Ghana national football team, but is deployed all over the pitch at Chelsea due to his versatility. He is the most expensive African footballer of all time.
Ook belangrijk!quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:48 schreef Joris33 het volgende:
Heeft er nog iemand zo´n voetbalveld dat je in kan vullen met plaatjes? Alvast bedankt.
Vond het verrassend dat jij hem niet in de vorige ronde koos. Was er bang voorquote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie keus, Ray!
En je kan hem ook overal op het middenveld en zelfs verdediging kwijt als het moet. Misschien wel de meest complete speler die er is.
En sjimz, Ghana is een Engelstalig land. Al zullen er ook wel veel Frans kunnen.
Ik weet het maar Essien heeft 5 seizoenen in Frankrijk gevoetbaldquote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie keus, Ray!
En je kan hem ook overal op het middenveld en zelfs verdediging kwijt als het moet. Misschien wel de meest complete speler die er is.
En sjimz, Ghana is een Engelstalig land. Al zullen er ook wel veel Frans kunnen.
Doh! Hij speelt al zo lang in het blauw dat het me even ontschoot.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet het maar Essien heeft 5 seizoenen in Frankrijk gevoetbald
Nee, dat is een extra knopje voor Aron Winter, de ideale twaalfde man. Maar op wedstrijddagen zit die op de bank.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat is een extra knopje voor Aron Winter, de ideale twaalfde man. Maar op wedstrijddagen zit die op de bank.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:45 schreef 9christensen het volgende:
6e ronde, 16e keuze, 176e totaal: Roy Makaay [9christensen]
Jij bent zijn tijd vergeten in Spanje en Duitsland?quote:
Je moet hem niet aan zijn Feyenoord periode refereren.quote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij Deportivo en Bayern was hij gewoon wereldtop.
Het is aan de user die uiteindelijk stemt om te bepalen of je een speler beoordeelt op zijn hoogtepunt (of dit nu in dit decennium is of niet), of dat je kijkt naar hoe de speler heeft gepresteerd tussen 2000 en 2009.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:52 schreef The_Verve het volgende:
Sowieso veel spelers gekozen die beter in een jaren '90 draft zouden passen...
Valt mij ook op. Hebben de jaren 2000-2009 dan toch mindere spelers opgeleverd dan het decennium ervoor?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:52 schreef The_Verve het volgende:
Ik doe het over zijn hele carriere.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is aan de user die uiteindelijk stemt om te bepalen of je een speler beoordeelt op zijn hoogtepunt (of dit nu in dit decennium is of niet), of dat je kijkt naar hoe de speler heeft gepresteerd tussen 2000 en 2009.
Ik denk dat er ook wel een stukje nostalgie meespeelt...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Hebben de jaren 2000-2009 dan toch mindere spelers opgeleverd dan het decennium ervoor?
Ik heb het gevoel dat de top toen breder was, maar misschien zit ik daarin wel helemaal mis.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Hebben de jaren 2000-2009 dan toch mindere spelers opgeleverd dan het decennium ervoor?
Mij staat bij dat hij in zijn laatste seizoen al vroegtijdig een einde er aan maakte vanwege een blessure. Dus heeft hij wel in 2000 gespeeld...quote:
Wel dusquote:E em 2000 fez seu último gol contra o 15 de Novembro, jogo no qual o Inter venceu por 3x0.
Ligt eraan waar je naar kijkt uiteraard.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:52 schreef The_Verve het volgende:
Als er had gestaan ''Het is de bedoeling om spelers te kiezen die tussen 2000 en 2009 het best gevoetbald hebben'' zou ik uiteraard een ander team gekozen hebben.quote:Het is de bedoeling om spelers te kiezen die tussen 2000 en 2009 actief gevoetbald hebben.
Ik had hem ook op dit moment gekozen.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hele opvallende keuze van Mike trouwens, zeker om hem nu al te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |