quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sezten het volgende:
Wat een irritante speler was dat zeg. Ohh daar heb ik mij zo aan geërgerd
Mind me, ik ben stemmen aan het winnen voor mijn eigen team.quote:
En hoeveel wedstrijden van Bologna heb jij gezien dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Mind me, ik ben stemmen aan het winnen voor mijn eigen team.
Oh maar toch;
1998–2004 Bologna 143 0(67)
20 minutenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hoeveel wedstrijden van Bologna heb jij gezien dan?!!
Precies, dat gevoel heb ik ook bij die pick van blawhquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:32 schreef Prosac het volgende:
Abe Lenstra vond ik ook maar een kutspeler. Irritant ventje in het veld, alleen vergeet men tegenwoordig liever wat hij allemaal zei.
Gedrochtjequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Precies, dat gevoel heb ik ook bij die pick van blawh
Bakhuys wordt ook enorm overschat. Ik heb 'm ooit 2 seconden in een zwart-witfilmpje gezien, maar die kon er echt niets van.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:32 schreef Prosac het volgende:
Abe Lenstra vond ik ook maar een kutspeler. Irritant ventje in het veld, alleen vergeet men tegenwoordig liever wat hij allemaal zei.
ik zit er in in ieder geval klaar voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond krijgt het topic weer een boost denk ik, het einde loopt altijd snel.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet nog wel dat ik al m'n speelgoed uit de box gooide toen Oranje het WK '86 miste, wat was ik er kapot van.
Laatste seizoenen kwakkelde hij natuurlijk wat met blessures waardoor hij minder speelde en dus ook minder scoorde, maar zijn 1e 3 seizoenen bij Bologna waren gewoon erg goed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Mind me, ik ben stemmen aan het winnen voor mijn eigen team.
Oh maar toch;
1998–2004 Bologna 143 0(67)
nu dus ,quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heuj, bijna!
ff blijven nogquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nu dus ,
Ben zelf weg even weg
Geef je keuze anders even via PM door.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nu dus ,
Ben zelf weg even weg
Hoe meer tijd, hoe meer ik gaat twijfelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou Vaduz, hup hup. Je hebt er potverdikkie 63 namen lang over na kunnen denken.
Absoluut. Ik vind het nu ook wel lastig worden. Ik heb nu mijn keuzes bepaald en hoop mijn twee volgende niet te hoeven wijzigen, anders ga ik teamtechnisch gezien wel in de problemen komen ben ik bang.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe meer tijd, hoe meer ik gaat twijfelen.Ga ik voor een speler die ik graag wil hebben, maar waar veel alternatieven voor zijn of ga ik voor een speler die op een positie speelt waar ik minder alternatieven heb?
Heb je een half uurtje extra gegevenquote:
Onderweg naar de supermarkt moest ik nog even bedenken wie ik moest kiezenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geef je keuze anders even via PM door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |