Ik zie het hele probleem niet, aangezien hij er, zoals ik al aangaf, nog trots op was ook.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 12:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nogmaals: het zal best. Maar van wie?
Voorlopig blijft het een beetje hangen op schizofrenen die zonder enig bewijs beweren dat het een kloon van mij zou zijn.
Dat denk je maar. Alleen als ik dat zelf wilde. Dan postte ik gewoon een paar keer vanaf het IP waarvan ik ook onder m'n Lemmeb-account postte en dan maar eens zien hoe lang het duurde en wie er toehapte.quote:Op zondag 12 april 2009 12:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij was altijd wel makkelijk te spotten.
Wellicht dat bord voor je hoofd eens weghalen dan en tussen de regels doorlezen?quote:Op zondag 12 april 2009 12:52 schreef sp3c het volgende:
ik heb al lang geen feedback meer gezien hier
Klinkt als een echte DEF mod...quote:Op zondag 12 april 2009 12:52 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 12:52 schreef sp3c het volgende:
Dit lijkt me toch een eerlijke klacht. SCH die mij direct op de man af en zonder enige onderbouwing een "enge fascist" noemt.quote:Op zondag 12 april 2009 10:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij kan het niet laten om continu op de man te gaan. Kan daar nou echt niet eens iets aan gedaan worden?
Straks verzuurt dit forum net zo erg als POL. Is dat de bedoeling?
tussen de regels door lees ik dat verschillende users niet heel erg grote fans van elkaar zijn ... kan ik ze allemaal bloemetjes sturen met de verkeerde afzender in de hoop dat ze van elkaar gaan houden maar ik weet niet of mensen dit gaan geloven hoorquote:Op zondag 12 april 2009 13:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wellicht dat bord voor je hoofd eens weghalen dan en tussen de regels doorlezen?
mij ookquote:Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me toch een eerlijke klacht. SCH die mij direct op de man af en zonder enige onderbouwing een "enge fascist" noemt.
jij kan zelf ook op zijn minst een beetje dimmen met je nazi stokpaardjequote:Je hoeft het er niet mee eens te zijn dat dit niet de bedoeling is, maar ik zou er toch wel graag een antwoord van een moderator op willen hebben.
Ik heb dat woord één keer gebruikt en dus is het meteen een stokpaardje?quote:Op zondag 12 april 2009 13:18 schreef sp3c het volgende:
jij kan zelf ook op zijn minst een beetje dimmen met je nazi stokpaardje
De eerste keer hield direct verband met de tweede.quote:
De door mij aangehaalde post van SCH was niet in feedback.quote:bovendien kun je in feedback wat verder gaan dan gebruikelijk dus of je het al dan niet weghaalt kan me niet zo heel veel schelen, op dit moment ben je gewoon aan het oogsten wat je gezaaid hebt
Thanks.quote:
Wat een hypocriet ben jij toch.quote:Op zondag 12 april 2009 10:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij kan het niet laten om continu op de man te gaan. Kan daar nou echt niet eens iets aan gedaan worden?
Straks verzuurt dit forum net zo erg als POL. Is dat de bedoeling?
BWAHAHAHAHquote:Op zondag 12 april 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een hypocriet ben jij toch.
Niks dikke huid dus, gewoon sneu, zielig en zeurend.
Neehoor, ik ben geen fascist of bruinhemd en ik profileer me ook niet als zodanig. Bij deze heb ik het ontkend.quote:Op zondag 12 april 2009 16:20 schreef SCH het volgende:
Waarom mag Lemmeb geen fascist of bruinhemd genoemd worden? Mogen we Mutant ook niet meer een Marokkaan noemen, mogen we ook niet meer stellen dat dr. Nikita een vrouw is enz. Je mag toch gewoon de beestjes bij de naam noemen? Lemmeb profileert zich als zodanig hier, doet ook geen moeite het te ontkennen, dus doe nou niet zo zielig sp3c.
In de topics doe je niet anders dan het bevestigen. Kom op zeg, moet ik nog gaan janken als mensen mij links noemen???quote:Op zondag 12 april 2009 16:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben geen fascist of bruinhemd en ik profileer me ook niet als zodanig. Bij deze heb ik het ontkend.
Hier in feedback doen jij en gelly niet anders dan bevestigen dat jullie nazi's zijn. En dat ben je ook, getuige deze actie, een nazi.quote:Op zondag 12 april 2009 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
In de topics doe je niet anders dan het bevestigen. Kom op zeg, moet ik nog gaan janken als mensen mij links noemen???![]()
Wat jij wilt, ik ga er niet over huilen bij mijn vriendjes in FB, dat ik gepest word, boehoe, dikke boehoe.quote:Op zondag 12 april 2009 16:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hier in feedback doen jij en gelly niet anders dan bevestigen dat jullie nazi's zijn. En dat ben je ook, getuige deze actie, een nazi.
Geweldig verwoord, zoals wel vaker.quote:Op zondag 12 april 2009 11:18 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind 'fatsoenlijke manier van discussiëren' niet bepaald een reële beschouwing als je ogenschouw neemt hoe op het thema minderheden/integratie de Kafka-wannabee's steevast reacties langs een meetlat leggen en al hetgeen te uitgesproken is in een hoek te plaatsen als zijnde moslimhaat, xenofobie, islamofobie, etc.
Over mensen oordelen vind ik geen fatsoenlijke manier van discussiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |