dat dus...quote:
Maar ik was wel thuisquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:18 schreef Superhuuper het volgende:
Zo kan ik het ook..![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef FFnog het volgende:
Hier iemand ervaring met glasvezel...???
Surf kan wel iets harder. In ons geval leveren ze 1000/1000 via de glasvezel. Ze leveren voornamelijk aan educatieve instellingen (universiteiten, hoge scholen en een enkele middelbare school).quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Surfnet is die 100mbit glasvezel provider of niet?
8Mb/s oftewel 8 Megabit/s = 1 MegaByte/s (1Mbit = 128kByte/s)quote:Op maandag 6 april 2009 21:45 schreef FFnog het volgende:
Ik snap niet wat mijn internetsnelheid is...
Als ik een check doe bij speedtest.nl zegt ie :
1416.3 KByte/sec
(=11330 kbps)
Dat is toch een prutsnelheid...??? Is dat dan gewoon 1,4 Mb/s...???
Ze beloven me 8 Mb/s...
Ik kan binnenkort misschien overstappen op glasvezel met een up en downloadsnelheid van: 50 Mb/s voor bijna dezelfde prijs...
CAT5 gaat niets uithalen, is namelijk gewoon 100Mbit. CAT6 is voor 1000Mbit.quote:Op woensdag 8 april 2009 03:41 schreef eSjakie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ff vraagje tussendoor. Ik heb nu sinds een paar dagen KPN premium (20 mbps) en ik download nu met zo'n 1,6 MB max, average 1,55 MB. Ik had zelf toch wel 1,8/2 MB verwacht. Volgens die postcodecheck zit ik op circa 700 meter afstand. Zou ik dan niet iets sneller moeten kunnen downloaden? Ik heb geen wireless ofzo gewoon een CAT5 kabel.
CAT5 is normale bekabeling. Kost nog geen euro de meter en dus hele grote kans dat je dat al hebt liggen.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:35 schreef eSjakie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoezo gaat cat5 niks uithalen dan? Raad je me dan een cat6 kabel aan?
Ik heb geen idee dus leg uit
grappenmakerquote:Op maandag 6 april 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hangt van de provider af.
Upc levert de snelheid waar je voor betaald. KPN niet.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Surf kan wel iets harder. In ons geval leveren ze 1000/1000 via de glasvezel. Ze leveren voornamelijk aan educatieve instellingen (universiteiten, hoge scholen en een enkele middelbare school).
Thuis gaat het iets relaxter...
[ link | afbeelding ]
...maar ik ga nog een keer 's nachts die glasvezel aftappen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef Kptelmo het volgende:
Ik vraag me af of iedereen al Pasen is gaan vieren, want deze snelheid heb ik nog nooit gehaald:
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |