Louis van Gaal is een meisje!?! Heeft hij zich laten ombouwen?quote:Mijn klas was vele malen toffer.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn klas was vele malen toffer.
[ afbeelding ]
Niet als je een waarschuwing van mij wil krijgen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
mag ik ook OP de tafel zitten?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]zit je me nou kusjes te geven midden in de les?
Ik kan er toch niks aan doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:36 schreef Jojoortje het volgende:
Die penis moet aan de kant. Kan die drie heren achterin nu niet zien
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef porsche1 het volgende:
Paul, mag Meneer Derksen de leraar onderwijsassistent zijn?
Heb jij ooit op school gezeten dan?quote:
He joh, ik ben druk bezig met zandkastelen slopen... Waar ben ik? Ben ik uit de zandbak gehaald?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mooi een schuilplaatsje op het plein
sorry, ik was al verder gegaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef MvdZ het volgende:
[..]
He joh, ik ben druk bezig met zandkastelen slopen... Waar ben ik?
Nu sluit je mij buitenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ]
Hey laat de juf is met rust
Meneer Derksen vind dat wel leuk om te doen.quote:[quote][b]Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef bloodacolyte het volgende:
[ afbeelding ]
ik doe jojoortje, mag ik nu nablijven?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:20 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis nog een steeds een zeker S. Hoer naast me. Ik blijf die plaats niet eeuwig voor je vrijhouden
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:23 schreef MvdZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was klaar in de zandbak, kastelen van trash waren kapot en nu pik ik ook nog eens een plek van swarma in
Ik paint straks wel even een brommertje op het schoolplein hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan niet zo goed painten, maar ik ga brommers kieken met kwiwi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |