Hij laat zich geen bullshit verkopen, dat is zeer prijzenswaardig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juist en ik kan je zeggen dat dat op prijs wordt gesteld
Hij doet het gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij laat zich geen bullshit verkopen, dat is zeer prijzenswaardig.
Danny is zichzelf. Hij valt daarmee sowieso uit de toon. Dat maakt het voor de echte FOK!ker wel leuk ja. Maar de rest van Nederland, zal die Danny snappen?quote:
De halve middag, was gaaf om mee te maken iig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef Maanvis het volgende:
Danny laat anderen graag praten, maar om nou te zeggen dat ie er niet hoort.
PS, wanneer was jij d'r yvonne?
Ja, juist omdat híj de gewone man is, simpel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny is zichzelf. Hij valt daarmee sowieso uit de toon. Dat maakt het voor de echte FOK!ker wel leuk ja. Maar de rest van Nederland, zal die Danny snappen?
Waarom nou niet als ik er ben?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
De halve middag, was gaaf om mee te maken iig.
quote:
En als hij spreekt zegt ie z'n zegje,kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oneens, we zijn er de halve dag geweest en nietalleen respect voor Danny, hij doet het toch maar even, maar hij laat zich toch behoorlijk horen tussen die zogenaamde BN-ers.
Oh, en hij heeft het koud.
Ik had een dag vrij genomenquote:
We waren er gisteren en eergisteren al lang genoegquote:
maar goed, ik verheug me op de echte bunker met Peterquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, juist omdat híj de gewone man is, simpel.
Wat trouwens enorm op prijs werd gesteld!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We waren er gisteren en eergisteren al lang genoeg.
Bob! Goeie gozert.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef yvonne het volgende:
Lang met de regisseur gesproken, machtige vent!
Als jij het zegt zal het wel zo zijn.....toch?oh eff smiliequote:
Echt! En hij kent FOK! écht!quote:
Idd, maar tis een bewuste lurkert, hij wil hier nooit een post plaatsen want dan gaan we allemaal informatie uit hem trekkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt! En hij kent FOK! écht!
Eerst FOK! bijlezen en dan aan het werk, is ie meteen bij na een nacht!
Al vanaf BB1, tuinfluiter bv vondtie geweldig met z'n verslagen.
Ik ben fanquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
zaterdag 25 april 2009 22:08[/url] schreef Maanvis het volgende:[/b]
[..]
Idd, maar tis een bewuste lurkert, hij wil hier nooit een post plaatsen want dan gaan we allemaal informatie uit hem trekken.
Hij was by the way degene die in DGK de trap van natasia filmde!
Het was ook echt nodig ook, er moest nog keiveel gebeuren! Echt een wonder dat het nog gelukt is.. alhoewel het verre van perfect isquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat trouwens enorm op prijs werd gesteld!
Bram was vanmiddag nog even gaan slapen, veel en veel te weinig slaap gehad, ze moeten echt even rusten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was ook echt nodig ook, er moest nog keiveel gebeuren! Echt een wonder dat het nog gelukt is.. alhoewel het verre van perfect is. Met name Johan en Bram stonden stijf van de stress, hopelijk zijn ze nu wat tot rust gekomen
.
Ja hè?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Copycat het volgende:
Bob is een gave vent die vol vuur voor The Bunker gaat. Die als regisseur mede aan de wieg heeft gestaan van BB en sindsdien een schat aan RealityTV-ervaring heeft opgedaan.
Bob zorgde er bijvoorbeeld voor dat de borstkanker van Karin een item werd. Tegen de zo goed als collectieve gedachte van 'Het publiek wil liever spelletjes zien' in.
En die nu met alles vol voor TheBunker gaat. Dag en nacht.
Een beetje respect voorBob
dus!
Boks ouwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |