<1990 dusquote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef remlof het volgende:
In mijn examentijd waren er nog geen websites
Maar ik heb misschien nog wel ander advies.
Bij ons stonden de tafels wel heel erg ver uit elkaar.quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef -SG- het volgende:
Iemand geprobeerd om af te kijken?
En zo ja, is het ook gelukt?
Niet afgekeken, maar wel iets gelijksoortig...quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef -SG- het volgende:
Nee.quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef -SG- het volgende:
Hoe zet je dr een wachtwoord opquote:Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
Wel hadden er heel veel leerlingen bij ons de hele samenvatting van economie in hun grafische rekenmachine staan
Ik ook{Met wachtwoord uiteraard!
}
Heerlijkquote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef teirnon het volgende:
[..]
Niet afgekeken, maar wel iets gelijksoortig...
Examen Aardrijkskunde: docent riep dat het tijd was en dat de pennen moesten neergelegd worden. Iedereen zuchten, pennen neer, en sommigen beginnen met elkaar te praten. Een vriendin/klasgenoot die voor me zat draaide zich om naar mij om te vragen wat ik van het examen vond. Wij zaten achterin dus het duurde een tijdje voordat de docent bij ons kwam om het examen op te halen. Ze vroeg wat ik van een vraag vond, ik zei dat ik zus-en-zo antwoord had. Zij: "Oh ja, natuurlijk, dat had het moeten zijn!" Draait zich weer om, kijkt om zich heen en schrijft zo het juiste antwoord op. Docenten hadden niks gemerkt.
Kan het niet aanraden, als je wordt gesnapt krijg je gelijk een 1.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe zet je dr een wachtwoord op?
Ja goeie vraag! Weet ik niet meer!quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, voor haar wel ja. Al was ik wel even bang dat de docenten het hadden gezien en ik, als "medeplichtige," ook een 1 zou krijgen. Maar gelukkig werd ze niet gesnapt.quote:
Niet nodig, je mag het gewoon gebruikenquote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Idd, sowieso niet spieken. Als je betrapt wordt ben je goed de lul.quote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef teirnon het volgende:
Spiekbriefjes maken kan ik trouwens wel aanraden, al zou ik ze niet naar het examen meenemen. Maar door dingen geconcentreerd op te schrijven leer je ze sneller uit je hoofd.
Als je woordjes/rijtjes moet leren: http://www.teach.nl/
waarvoor heb je een wachtwoord nodig? Alles wat je met je rekenmachine kan doen mag je ook doenquote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt. Je mag bij alle vakken waar je een rekenmachine mag gebruiken (wiskunde, economie, M&O, scheikunde, natuurkunde, etc) er alles in zetten wat je wilt. Tenminste, dit was vorig jaar wel zo. Maar bij Nederlands bijvoorbeeld wordt een rekenmachine niet toegelaten. Dus alle stijlfouten of grammaticaregels in je machine stoppen gaat niet.quote:Op maandag 6 april 2009 23:23 schreef zquing het volgende:
[..]
waarvoor heb je een wachtwoord nodig? Alles wat je met je rekenmachine kan doen mag je ook doen
De beste tip: als je voor wiskunde iets in je GR moet zetten weet je dat je niet goed genoeg geleerd hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:28 schreef MoneyTalks het volgende:
De beste tip: zet voor wiskunde en economie alles in je GR
Hij doelt vast op wiskunde A.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:00 schreef TC03 het volgende:
De beste tip: als je voor wiskunde iets in je GR moet zetten weet je dat je niet goed genoeg geleerd hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou goed, dan zijn we dus uitgepraat.Een gemiddelde kassabon is nog complexer.
Wat een dom wijf. Dan ben je gezakt voor je examen omdat je zonodig voor iemand de antwoorden moet opschrijvenquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:09 schreef icebliss het volgende:
Ik heb zelf niet gespiekt, maar een iemand uit de jaarlaag had wel een geweldige tactiek bij Frans: meisje dat goed was in Frans had wat antwoorden op een papiertje gekalkt en in haar broekzak gedaan. Vervolgens naar de WC gegaan (met begeleider). Bij terugkomst in de tentamenzaal gevraagd of ze ook nog even haar lege flesje snel mocht vullen. Dat mocht, snel zonder begeleider. Naar de mannen WC gegaan en briefje daar op de afgesproken plaats neergelegd. Vervolgens ging hij naar de WC om dat briefje op te halen![]()
Hij had overigens nog steeds een onvoldoende
Ik was ook echt megazenuwachtig bij mijn eerste, maar na 5 minuten ging het wel weerquote:Op maandag 6 april 2009 23:28 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ah, alweer bijna een jaar geleden dat ik examen deed.Ik was ook vrij zenuwachtig, maar achteraf viel het allemaal reuze mee. Succes iedereen!
wel verhalen gehoord, maar ik ken niemand.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:30 schreef xalo het volgende:
Kent iemand ook mensen die door spieken een 1 voor hun examen gekregen hebben?
Hey niet fokke met wiskunde. Ik heb wiskunde B en A1,2 gedaan en A1,2 had ook zo z'n moeilijkhedenquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou goed, dan zijn we dus uitgepraat.Een gemiddelde kassabon is nog complexer.
Spieken op je examen is gewoon ontzettend dom dom dom.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:30 schreef xalo het volgende:
Kent iemand ook mensen die door spieken een 1 voor hun examen gekregen hebben?
Je hebt wel gelijk, ik vond het examen uiteindelijk ook makkelijker dan de meeste toetsen die ik gehad heb.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef Ps2K het volgende:
Vroeger, back in the old days in 1995 hadden we nog geen grafische tikbakken of intarwebz. Ik moet wel zeggen dat het examen flink overgehyped is. Gewoon je stof leren en maken, zo moeilijk is het niet want je hebt het allemaal al een keer gehad.
Verder je nergens druk over maken want je mag eventueel toch nog wel een her examen maken mocht het nodig zijn.
MAVO-D examen in 1995
Maar jouw docent kan ook dingen niet besperken, omdat hij ze niet belangrijk acht. En als de mensen die het examen opstellen dat wel vinden, heb je pech.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef hetismijrobbert het volgende:
Is toch ook logisch? het is een algemeen examen, dus algemene kennis. Bij de schoolexamens en andere toetsen, welke door de docent zelf worden gemaakt, kunnen ze dieper op de stof ingaan omdat zij dat toevallig in de les hebben besproken.
en daar zijn dus de examenbundels voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar jouw docent kan ook dingen niet besperken, omdat hij ze niet belangrijk acht. En als de mensen die het examen opstellen dat wel vinden, heb je pech.
Ik heb niet geleerd. Ik ben van 3-HAVO naar 3-MAVO gegaan en had alles al een keer gehad en toen nog een keer in 4-MAVO. Talen kun je niet leren, voor dingen als natuur- en wiskunde moet je de theorien begrijpen. Eigenlijk stelde dat hele examen geen donder voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Andyy het volgende:
hoelang van tevoren zijn jullie begonnen met leren ?
Geschiedenis en AK: een week van tevoren, uurtje per dag.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Andyy het volgende:
hoelang van tevoren zijn jullie begonnen met leren ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |