<1990 dusquote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef remlof het volgende:
In mijn examentijd waren er nog geen websites
Maar ik heb misschien nog wel ander advies.
Bij ons stonden de tafels wel heel erg ver uit elkaar.quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef -SG- het volgende:
Iemand geprobeerd om af te kijken?
En zo ja, is het ook gelukt?
Niet afgekeken, maar wel iets gelijksoortig...quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef -SG- het volgende:
Nee.quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef -SG- het volgende:
Hoe zet je dr een wachtwoord opquote:Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
Wel hadden er heel veel leerlingen bij ons de hele samenvatting van economie in hun grafische rekenmachine staan
Ik ook{Met wachtwoord uiteraard!
}
Heerlijkquote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef teirnon het volgende:
[..]
Niet afgekeken, maar wel iets gelijksoortig...
Examen Aardrijkskunde: docent riep dat het tijd was en dat de pennen moesten neergelegd worden. Iedereen zuchten, pennen neer, en sommigen beginnen met elkaar te praten. Een vriendin/klasgenoot die voor me zat draaide zich om naar mij om te vragen wat ik van het examen vond. Wij zaten achterin dus het duurde een tijdje voordat de docent bij ons kwam om het examen op te halen. Ze vroeg wat ik van een vraag vond, ik zei dat ik zus-en-zo antwoord had. Zij: "Oh ja, natuurlijk, dat had het moeten zijn!" Draait zich weer om, kijkt om zich heen en schrijft zo het juiste antwoord op. Docenten hadden niks gemerkt.
Kan het niet aanraden, als je wordt gesnapt krijg je gelijk een 1.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe zet je dr een wachtwoord op?
Ja goeie vraag! Weet ik niet meer!quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, voor haar wel ja. Al was ik wel even bang dat de docenten het hadden gezien en ik, als "medeplichtige," ook een 1 zou krijgen. Maar gelukkig werd ze niet gesnapt.quote:
Niet nodig, je mag het gewoon gebruikenquote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Idd, sowieso niet spieken. Als je betrapt wordt ben je goed de lul.quote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef teirnon het volgende:
Spiekbriefjes maken kan ik trouwens wel aanraden, al zou ik ze niet naar het examen meenemen. Maar door dingen geconcentreerd op te schrijven leer je ze sneller uit je hoofd.
Als je woordjes/rijtjes moet leren: http://www.teach.nl/
waarvoor heb je een wachtwoord nodig? Alles wat je met je rekenmachine kan doen mag je ook doenquote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt. Je mag bij alle vakken waar je een rekenmachine mag gebruiken (wiskunde, economie, M&O, scheikunde, natuurkunde, etc) er alles in zetten wat je wilt. Tenminste, dit was vorig jaar wel zo. Maar bij Nederlands bijvoorbeeld wordt een rekenmachine niet toegelaten. Dus alle stijlfouten of grammaticaregels in je machine stoppen gaat niet.quote:Op maandag 6 april 2009 23:23 schreef zquing het volgende:
[..]
waarvoor heb je een wachtwoord nodig? Alles wat je met je rekenmachine kan doen mag je ook doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |