abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67875282
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:28 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Iets met je rijstijl of zo?
Nee, helemaal niet. Ik rij een stuk netter en minder destructief dan 2cv
pi_67875995
quote:
Op donderdag 9 april 2009 18:08 schreef Atlanticus het volgende:

[..]

Toch niet Venema? Dat zijn paupers. (Oudste apotheek van Groningen, die lui komen ook uit de 18e eeuw).
Wat heb jij tegen mijn apotheek?

En ik heb paas konijntjes gebakken vandaag.
pi_67876260
Ik heb net mijn belastingaangifte laten invullen.. En laat dan natuurlijk net een jaaropgave ontbreken... Kon ik weer op en neer naar huis..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 9 april 2009 @ 22:48:42 #254
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67880223
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:41 schreef Bob. het volgende:

[..]

En ik heb paas konijntjes gebakken vandaag.
Dat klinkt wel ruig.
pi_67881774
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:48 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat klinkt wel ruig.
Koekjes, paashaas koekjes boedoeliknatuurlijk.
  donderdag 9 april 2009 @ 23:34:51 #256
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67881793
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:34 schreef Bob. het volgende:

[..]

Koekjes, paashaas koekjes boedoeliknatuurlijk.
Jammer
pi_67881808
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:34 schreef Grulez het volgende:

[..]

Jammer
Konijntjes mag je niet eten.
pi_67881818
Echte dan.
Koekjes wel.
pi_67881936
Ik wil ook wel een paashaaskoekje... ruilen tegen een autootje uit een kinder surprise ei?
pi_67882070
Ik ben dol op kindersurprise ei autotjes, lijkt me een top deal.

*gooit*

Hij heeft zelfs spikkeltjes en glazuur!
pi_67882195
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:45 schreef Bob. het volgende:
Ik ben dol op kindersurprise ei autotjes, lijkt me een top deal.

*gooit*

Hij heeft zelfs spikkeltjes en glazuur!
Lekker!

Alsjeblieft, het autootje rijdt nu je kant op!
pi_67882583
Hou hard rijdt 'ie? Dan weet ik wanneer ik hem kan verwachten.
pi_67882723
ik denk dat hij 13 juni zo rond theetijd bij je aankomt. Zorg je dat je dan thuis bent?
pi_67882835
Bekken dicht
pi_67882887
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk dat hij 13 juni zo rond theetijd bij je aankomt. Zorg je dat je dan thuis bent?
Oke, staat genoteerd!
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:12 schreef kikoooooo het volgende:
Bekken dicht
Nee, dank je.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 april 2009 @ 00:21:31 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67883004
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:12 schreef kikoooooo het volgende:
Bekken dicht
Neuh
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 10 april 2009 @ 01:28:31 #267
32422 engessa
Who's dirty?
pi_67884118
Groningse luchten zijn raar.. ik zat met wat vrienden 10 minuten geleden buiten te tsjillen bij mijn vuurtje met wat vrienden, zien we in de westelijke lucht, vlak onder een ster ineens een soort lichtflits waarna een groepje van 3 dicht bij elkaar hangende bolletjes met een boogje afdaalt naar aarde om vlak boven de huizen te verdwijnen. Super vaag weer.
pi_67884512
Jaaaa bier!
Don't think twice, it's all right.
pi_67885520
Goeiemorgen..

engessa, misschien wel ufo's joh...

bloemetjesmarkt vandaag.... Voor half 12 de stad uitzijn, dan gaat het goed denk ik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 10 april 2009 @ 09:18:44 #270
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67886726
ufo's zijn het zeker want ze hadden geen idee wat het waren.

Ik ga vanuit mijn werk nog even de bloemetjesmarkt over, na 1 uur, ik lijk wel gek. De kolonnes Duitsers komen nu de stad al in.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 april 2009 @ 09:31:59 #271
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_67887047
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:28 schreef engessa het volgende:
Groningse luchten zijn raar.. ik zat met wat vrienden 10 minuten geleden buiten te tsjillen bij mijn vuurtje met wat vrienden, zien we in de westelijke lucht, vlak onder een ster ineens een soort lichtflits waarna een groepje van 3 dicht bij elkaar hangende bolletjes met een boogje afdaalt naar aarde om vlak boven de huizen te verdwijnen. Super vaag weer.
Misschien moet je bij Truth zijn:
The Truth is in Here...

En misschien hebben die gekken van Niburu dan toch gelijk:
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=20532
quote:
Gemeente, Politie en Media van Groningen voorbereid op Contact

21-03-2009 om 23:45 uur | 8,581 bekeken | Binnenland | www.NIBURU.NL | Print

Boven de hoofden van alle Groningers speelde zich vanmorgen een prachtig schouwspel af wat inmiddels bekend is bij tienduizenden vaste lezers in Nederland. Tussen de chemtrails werden veelvuldig vreemde objecten gezien, volgens meerdere getuigen.

Inmiddels zijn het gemeentebestuur, politie en Dagblad van het Noorden van diverse kanten geïnfomeerd over de buitenaardse interventie en het contact in Nederland. Na zeven jaar overleg met media, burgemeesters en raadsleden hebben wij duidelijk aangegeven dat de maat nu vol is en weer op een normale manier zonder tegenwerking willen functioneren. De vele vragen vanuit de bevolking - waarom dit niet gewoon in de kranten en TV wordt vermeld - zijn we zo langzamerhand beu. Wij raden B&W, media en politie aan nu de juiste keuzes te maken en de bevolking op een open en eerlijke manier te gaan informeren.

De vele klokkenluiders die Nederland rijk is en die jarenlang zijn geïntimideerd, bedreigd, opgesloten en bestolen, krijgen nu hun gelijk door de tienduizenden getuigen en duizenden meldingen in de afgelopen 6 jaar na de start van niburu.nl. In samenhang met de honderdduizenden die zich bewust zijn van de gevaren van het HPV-vaccin, UMTS-straling, Chemtrails, enz. enz. heeft de onafhankelijke media op internet (dagelijks meer dan 1 miljoen bezoekers) nu, ieder op zijn eigen manier, de burgers in Nederland geïnformeerd over deze misstanden.

Laten overheden en media zich goed realiseren dat zij in de nabije toekomst allen medeplichtig zullen worden gesteld aan het plegen van misdaden tegen de mensheid, flora en fauna, als zij niet z.s.m. besluiten tot actie over te gaan.

Het 'Close Encounters' effect in Groningen

In de film 'Close Encounters of the Third Kind' van Spielberg werden mensen naar een berg toegetrokken waar het contact plaats zou vinden. Op dit moment komen mensen richting Groningen omdat ze voelen dat ze hier nu moeten zijn en Groningen binnenkort in het wereldnieuws zal zijn vanwege buitenaards contact. Dit wordt allemaal bevestigd door de vele meldingen en activiteit in het luchtruim. Al deze mensen met universele kennis zijn op de hoogte van de huidige actuele situatie en komen ons versterken in en met het Niburu Advies Centrum, redactie en andere ondersteunende werkzaamheden.

Gezamenlijk staan we klaar om de mensheid, incl. media en politiek, te informeren over het binnentreden in de fotonengordel en het buitenaardse contact dat zich voltrekt. Wij zijn ervan op de hoogte dat dit zich op meerdere plaatsen in Nederland en wereldwijd aan het afspelen is. Tijdens de presentaties in het land wordt hier verder op ingegaan.

Redactie
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_67887143
Op dit moment komen mensen richting Groningen omdat ze voelen dat ze hier nu moeten zijn en Groningen binnenkort in het wereldnieuws zal zijn vanwege buitenaards contact.

Ow, dus dat doen die Duitsers hier
pi_67888083
niburu
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:15:07 #274
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67888167
Als iemand trouwens afgelopen zaterdagnacht nog een ufo heeft waargenomen in de buurt van de hunze... dat was de ufoballon die wij hadden opgelaten
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_67888666
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
niburu
Klinkt meer als een stoppen met roken ding ofzo.
Don't think twice, it's all right.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')