abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67854400
Laatst de DLC gehaald, is toch wel oké!
pi_67854621
quote:
Op donderdag 9 april 2009 08:37 schreef J.Clarkson het volgende:
GTA4!! Ben weer opnieuw begonnen en weer helemaal in love!

Gisteren er achter gekomen dat als je een lange burnout doet, je banden klappen...
Laatst voor de 100% uitgespeeld en inderdaad een van de beste spellen ooit! Ben nu bezig om TLAD voor de volle 100% uit te spelen!
pi_67855144
Tsja, GTA, heel tof, maar ik vind Saint's Row 2 toch veel leuker om te spelen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_67855266
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, GTA, heel tof, maar ik vind Saint's Row 2 toch veel leuker om te spelen...
Saints Row is veel meliger, vooral de pimpslap en de tazer zijn geweldig. Het tofste vind ik nog het beetpakken van mensen, meenemen en over de brug kukelen!

Het is ook een parodie op GTA imo. Geen slechte.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_67856325
Wel goddammit! Op de PS3 had ik ooit de trpohy "Let sleeping Rockstars lie" gehaald door een Rockstar developer neer te maaien. Iets wat je niet snel krijgt.

Ik zat al te balen dat de kans klein was om deze ook op de 360 te halen, maar mijn eerste online match op het vliegveld was genoeg. Ik had een rocket launcher, zag een tegenstander lopen en WOOSH!

*Ploink* Achievement unlocked!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_67856528
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef J.Clarkson het volgende:
Wel goddammit! Op de PS3 had ik ooit de trpohy "Let sleeping Rockstars lie" gehaald door een Rockstar developer neer te maaien. Iets wat je niet snel krijgt.

Ik zat al te balen dat de kans klein was om deze ook op de 360 te halen, maar mijn eerste online match op het vliegveld was genoeg. Ik had een rocket launcher, zag een tegenstander lopen en WOOSH!

Bij Guitar Hero 3 had je ook zo'n achievement. Maar als iemand een developer had verslagen, dan kon je ook die achievement krijgen door diegene te verslaan. En zo breidt het netwerk zich uit en uiteindelijk heb ik de achievement ook behaald bij iemand die heeeeel slecht was
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_67856774
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef J.Clarkson het volgende:

Jammer genoeg is het een viral achievement. Dus jij hebt iemand neer geschoten, die iemand heeft neer geschoten die iemand heeft neer geschoten (enzovoorts) die iemand van Rockstar heeft neer geschoten

Ik kreeg 'em ook met mijn eerste online kill
pi_67857017
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Jammer genoeg is het een viral achievement. Dus jij hebt iemand neer geschoten, die iemand heeft neer geschoten die iemand heeft neer geschoten (enzovoorts) die iemand van Rockstar heeft neer geschoten

Pssst, doe mij eens added if you like. Ik speel GTA 50/50 singelplayer en multiplayer.

CagoEnTuLecheNL

Heb maar 2 friends

pi_67857384
Krijg ik net mijn xbox terug van de repaircentre.
Zit er geen HDMI aansluiting op
Terwijl die in februari dit jaar gemaakt is.

Wat een bagger
pi_67857446
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Ik had em ook heel snel
pi_67857892
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef Leonos het volgende:
Krijg ik net mijn xbox terug van de repaircentre.
Zit er geen HDMI aansluiting op
Terwijl die in februari dit jaar gemaakt is.

Wat een bagger
Je krijgt wat je had. Niks meer. Wees blij dat je weer kan gamen.....
pi_67857985
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Je krijgt wat je had. Niks meer. Wees blij dat je weer kan gamen.....
Een vriend had wel met HDMI terug.
pi_67858436
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Leonos het volgende:

[..]

Een vriend had wel met HDMI terug.
Dan hadden ze geen andere borden voorradig, hij heeft mazzel.
pi_67858521
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:52 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Dan hadden ze geen andere borden voorradig, hij heeft mazzel.

Naja, me xbox is terug
pi_67858691
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:12 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Pssst, doe mij eens added if you like. Ik speel GTA 50/50 singelplayer en multiplayer.

CagoEnTuLecheNL

Heb maar 2 friends

Tuurlijk Kunnen we gelijk wat MP achievements halen. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik sinds gisteren Guitar Hero Metallica heb en dus niet zo heel erg veel GTA zal spelen.
  donderdag 9 april 2009 @ 12:03:43 #141
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_67858850
Ik heb toch maar een 5.1 soundsysteempje gekocht voor bij de xdoos. Denk dat het de game-ervaring nog wel wat intenser gaat maken. Als het goed is heb ik hem net op tijd binnen voordat ik bij de laatste levels van RE5 ben aanbeland
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 9 april 2009 @ 12:09:02 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67859035
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb toch maar een 5.1 soundsysteempje gekocht voor bij de xdoos. Denk dat het de game-ervaring nog wel wat intenser gaat maken. Als het goed is heb ik hem net op tijd binnen voordat ik bij de laatste levels van RE5 ben aanbeland
Surround sound is nog meer een vooruitgang dan HDTV. Dus je game-ervaring gaat met sprongen vooruit nu!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 9 april 2009 @ 12:17:31 #143
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_67859300
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Surround sound is nog meer een vooruitgang dan HDTV. Dus je game-ervaring gaat met sprongen vooruit nu!
Klinkt goed

Ik zag http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/224&cl=be,nl te koop voor 240 euro incl. verzendkosten in een webshop dus dat kon ik niet laten liggen
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 9 april 2009 @ 12:22:44 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67859480
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klinkt goed

Ik zag http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/224&cl=be,nl te koop voor 240 euro incl. verzendkosten in een webshop dus dat kon ik niet laten liggen
Logitech heeft prima speakers Ik heb zelf een oudere serie, de Z5400 en ben er erg tevreden mee!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_67860181
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Logitech heeft prima speakers Ik heb zelf een oudere serie, de Z5400 en ben er erg tevreden mee!
Die heb ik ook, prima slaapkamer/computerkamer materiaal
Alleen nu in mn eigen huis in mn woonkamer is het niet meer voldoende, dus op zoek naar een wat groter geheel.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  donderdag 9 april 2009 @ 12:56:09 #146
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67860464
Misschien een noobvraag, maar hoe sluit je een Home Cinema Set dan aan op de xbox?
pi_67860465
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klinkt goed

Ook wel eens naar zitten kijken die set... maar hoe lang zijn de snoeren voor de achterspeakers? wil ik de kabels netjes weg willen werken zal er toch een metertje of 10 snoer aan moeten zitten :S
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_67860581
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:56 schreef Professional het volgende:
Misschien een noobvraag, maar hoe sluit je een Home Cinema Set dan aan op de xbox?
Op een advanced scart cable (ikke CRT TV) zit een ingang voor de optische draad uit mijn home cinema set.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_67860762
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Tuurlijk Kunnen we gelijk wat MP achievements halen. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik sinds gisteren Guitar Hero Metallica heb en dus niet zo heel erg veel GTA zal spelen.
Ik blijf gewoon spammen tot je reageert.
pi_67860829
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Same here! (Loopt jouw kastje ook weleens vast?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')