Succesquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb zometeen m'n mondeling Duits.
Thanks.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Succes
Ik heb gelukkig allang examen gedaan
Vorig jaar hebben ze alle leerlingen gevraagd de GR te wissen, maar ik kan 't natuurlijk altijd proberen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja waarom niet, als je gewoon ff goed leert, en een beetje begrippen in je GR zet haal je wel een voldoende.
Als ze het vragen, hoeft het nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze alle leerlingen gevraagd de GR te wissen, maar ik kan 't natuurlijk altijd proberen.
ja, spieken met zo'n obvious ding op je eindexamenquote:
straal op manquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:32 schreef fuhrer11 het volgende:
Je ziet er niets van als het ingeklapt is, gewoon doen als leraar niet kijkt
Zelf ooit gedaan? prutserquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:32 schreef fuhrer11 het volgende:
Je ziet er niets van als het ingeklapt is, gewoon doen als leraar niet kijkt
alleen is een examen iets anders dan een setje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:48 schreef fuhrer11 het volgende:
Menig voldoende kan ik hier aan bedanken. Het is een pen met een uitscrolbaar gedeelte, dus je kan ook 1 centimeter opendoen en daar wat opschrijven. Niemand die het ziet.
Zet die paint dan ook gelijk hier neer, ik ben wel benieuwd hoe kunstzinnig men kan zijn tijdens informaticaquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:47 schreef -SG- het volgende:
Zo nog even een SE informatica maken die ik toch laat vallen. Gaat over PHP, telt maar 1 keer mee en ik snap er geen bal van. Ben er over aan het nadenken om een mooie paint tekening te maken en die in te leveren
.
Voor havo 18 mei, en voor VWO volgens mij ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Wanneer beginnen eigenlijk de examens dit jaar?
Ik heb het zelfs zo voor elkaar gekregen dat ik 3 jaar achter elkaar centraal eindexamens heb gedaan op het vwo.
Staat als sticky in het subforum. Bovenaan dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Wanneer beginnen eigenlijk de examens dit jaar?
Ik heb het zelfs zo voor elkaar gekregen dat ik 3 jaar achter elkaar centraal eindexamens heb gedaan op het vwo.
18 mei, damn, dan heb ik zelfs eerder zomervakantie via de uni dan laatste jaren met de middelbare school :Squote:Op dinsdag 7 april 2009 10:15 schreef xalo het volgende:
[..]
Voor havo 18 mei, en voor VWO volgens mij ook.
Maar hoe krijg je dat voor elkaar?
Ja, gewoon even de hoofdzaken van alle onderwerpen doornemen en inderdaad begrippen in je grafische rekenmachine zetten.. dan wordt het een eitje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Telt een 5.6 ook als voldoende?.
Ben van plan economie te laten vallen namelijk, maar ga er toch eerst examen in doen zonder al te veel te leren, als ik dan een voldoende haal is dat alleen maar mooi meegenomen.
Wat een kutstreek. Bij mij deden ze dat niet. Niet dat ik er veel in had staan hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze alle leerlingen gevraagd de GR te wissen, maar ik kan 't natuurlijk altijd proberen.
Nu al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |