Hoeveel verdien je daar mee?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gitaarles gevenlans sparen
aan je hele familie geld vragen
Oh jah daar issie trouwens ook nog 100 euro duurder dan bij een andere winkel.
19 eigen nummers en 1 cover?quote:
Dat 2e!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef metallicattim het volgende:
[..]
19 eigen nummers en 1 cover?
Of 9,5 eigen nummers en 1 halve cover?
sorry kon het niet laten
Dat eerste. En van twee covers een gemaakt. Metallica's Whiskey In The Jar met een Friese tekst.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef metallicattim het volgende:
[..]
19 eigen nummers en 1 cover?
Of 9,5 eigen nummers en 1 halve cover?
sorry kon het niet laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Anders kun je nog altijd 'Coma' van Overkill doen.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:03 schreef Cynic het volgende:
Ik ben nog steeds van plan Coma van GNR als cover te gaan doen
Wordt nog een flinke om te gaan zingen, dus daar moet ik maar vast mee gaan oefenen...
*luistertquote:Op donderdag 9 april 2009 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Anders kun je nog altijd 'Coma' van Overkill doen..
Wij:quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja. wij hebben een teener (ik) 20'er 30'er 40'er en 50'er in de band. Tis meer een band voor leuk erbij. Alle nummer zitten er strak in dat wel. Maar ik zit gewoon liever bij leeftijdsgenoten. (Liefst allemaal onder de 20)
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat eerste. En van twee covers een gemaakt. Metallica's Whiskey In The Jar met een Friese tekst.Oeh dat is zooon heerlijk nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:Goed zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, een behoorlijk stuk minder allemaal.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]. Ja, da's ff andere koek he?
.
"Hey Cynic, je kan me rug op!"quote:Op donderdag 9 april 2009 08:51 schreef Aresdreams het volgende:
hey cynic, loop vandaag met jou op me rug afgebeeld samen met de rest van the wounded...
Gelukkig sta ik er onherkenbaar opquote:Op donderdag 9 april 2009 09:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"Hey Cynic, je kan me rug op!".
Vreemd ook wel, want van de latere shirts hebben we helemaal geen xxl meer laten maken.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:25 schreef Aresdreams het volgende:
zo goed heb ik er eigenlijk nog nooit naar gekeken
was wel stom dat jullie alleen nog maar xxl hadden van dat shirt
We hebben ook een tijdje rode shirts gehad die belachelijk groot uitvielen. Alsof je een slaapzak aantrok...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:11 schreef Aresdreams het volgende:
ach boeie, nu heb ik een lekker ruim zittend shirt
Ga je een nieuwe versterker kopen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef metallicattim het volgende:
Niemand interesse in een Marshall TSL100?
die rode van atlantic bedoel je?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben ook een tijdje rode shirts gehad die belachelijk groot uitvielen. Alsof je een slaapzak aantrok...
Die inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 12:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die rode van atlantic bedoel je?
die heb ik ook nog thuis liggen
Ik heb eigenlijk wel heel erg interesse in een Engl Powerball, dus ik moet een beetje een mooi bedrag voor de marshall terug krijgen anders gaat het feestje niet door, want ik "moet" óók nog een wireless systeem voor op het podium, dat heeft eigenlijk meer prioriteit... maar als het eff kan wil ik die powerball ook nog kopen.quote:
Dat is een top toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef metallicattim het volgende:
Klopt 100W volbuizen. 3 kanaals, clean, crunch en lead. Hheeft absoluut een vet geluid, maar toen ik op de Engl speelde wowquote:
Ja, dat is best idioot met die duurdere amps. Betaal je 2000 euro voor je amp, mag je fijn nog een paar honderd neerleggen voor een footswitch..quote:Op donderdag 9 april 2009 14:33 schreef metallicattim het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste nadeel aan deze versterker is de losse footswitch á 169 euro... ( of de kleine á 79 euro... maar die wil je niet)
Ik bied 50 euroquote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef metallicattim het volgende:
Shirts hou je bijna altijd wat aan over, je moet eigenlijk altijd zorgen dat je die bij je hebt (mits je een beetje optredens en fans hebt natuurlijk)quote:Op donderdag 9 april 2009 15:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hebben jullie daaraan nog wat aan overgehouden?
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Klopt 100W volbuizen. 3 kanaals, clean, crunch en lead. Hheeft absoluut een vet geluid, maar toen ik op de Engl speelde wowmjah die is dan ook weer een stapje duurder
![]()
Heb eff geen betere foto:
[ afbeelding ]
*aanmeldquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Cynic het volgende:
Misschien moet ik, bij gebrek aan werk, ook maar weer eens gitaarles gaan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |