Nice! Waar heb je het materiaal gekocht?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk een 120-130 euro aan materiaal voor beide koffers ofzo
http://www.licht-geluid.nl/shop/flightcase-onderdelen.aspxquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nice! Waar heb je het materiaal gekocht?
Daar zal je je geen buil aan vallen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef Daantke het volgende:
Vox AD60VT met VC4 footswitch samen voor 200 euro is niet veel toch?
Heb alleen nu ff geen geld
is niet erg hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef The_Dean het volgende:
Nooit van gehoord...
Gewoon lekkere rock over het algemeenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat spelen jullie?
Ik zit ook in een coverbandje.
Oké!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:07 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Gewoon lekkere rock over het algemeen
Metallica
Velvet Revolver
Guns n Roses
Tenacious D
Herman Brood
Kiss
The Ramones
AC/DC
Wolfmother
Dire Straits
Dit zijn paar naampjes
Ik las masturberenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef Vincpod het volgende:
Ook een erg vette richting, vind ik altijd wel dik om te spelen.
Ik strijdt ook al 3 weken voor een nummertje van clapton... Zit helaas pas 5 weekjes in de band, eerst ff de rest masteren :p
Zuid Holland - Westland -> Glazen gebeuren onder Den Haagquote:Op woensdag 8 april 2009 21:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar btw waar woon je. Misschien dat onze bands eens een keer beide ergens kunnen optreden.
Ik woon in Zuid-Zeelandquote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Oost-Groningen..
Ik zoek juist een bandje voor écht elke week min 1x. Zit nu in een band wat meer voor echt recreatie is en ik wil eigenlijk ook wel prestatie. Ik bedoel, meer optreden etc.
Maar daar woon jij toch niet.
ietsies ver is t welquote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh jah vergeten. Nee, dat is me net wat te ver weg.
Ja. wij hebben een teener (ikquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Vincpod het volgende:
[..]
ietsies ver is t welmisschien keer samen in utrecht
(al mensen met rijbewijs in de band?)
Mijn aanbod, wat doe jequote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja. wij hebben een teener (ik) 20'er 30'er 40'er en 50'er in de band. Tis meer een band voor leuk erbij. Alle nummer zitten er strak in dat wel. Maar ik zit gewoon liever bij leeftijdsgenoten. (Liefst allemaal onder de 20)
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef Vincpod het volgende:
Kijk lekker gevarieerde leeftijdenbij ons zit de leeftijd tussen 17 en 19
best chill
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2009 21:39 schreef KaMo het volgende:
Wij zijn 16, 16, 15. Ik gelukkig over paar weken ook 16
6 weken jij! Ik maar 4quote:
Verhuis naar het weste des landsquote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.![]()
En dan die gevarieërde-leeftijds-band voor erbij.
Hoe krijg je in godsnaam zo'n groep bij elkaar?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja. wij hebben een teener (ik) 20'er 30'er 40'er en 50'er in de band. Tis meer een band voor leuk erbij. Alle nummer zitten er strak in dat wel. Maar ik zit gewoon liever bij leeftijdsgenoten. (Liefst allemaal onder de 20)
De oudste is een leraar van de 20'er en een leraar geweest van de 40'er en hij is de pa van onze drummer , de 30'er van de band. En ik had eerder gitaarles van onze 20'erquote:Op woensdag 8 april 2009 21:44 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam zo'n groep bij elkaar?
Ja alles is helder nuquote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
De oudste is een leraar van de 20'er en een leraar geweest van de 40'er en hij is de pa van onze drummer , de 30'er van de band. En ik had eerder gitaarles van onze 20'er
Dat is semi akoustisch?quote:
Nee, niet echt. Hij klinkt er wel half naar.quote:
Werk je veel, of ben je een ontzettend verwend nest?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Hij klinkt er wel half naar.
Hier pics>http://www.souman.nl/index.php?id=10&pageFrom=75&product_id=973
Gitaarles gevenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Werk je veel, of ben je een ontzettend verwend nest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |