Het schroefje zit aan de zijkant. Ik heb 'm al losser gedraaid (zelf helemaal eraf) maar ik moet nog steeds veel kracht zetten. Ik maak er anders wel even een foto van, post ik 'm vanavond of anders morgen wel evenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Klinkt als een vaste machine head inderdaad. Ook wel stemmechaniek genoemd.
Zit er een schroefje aan de bovenkant? Draai die dan eens ietsje losser...
Mijn aanraden? Ik ontken alles!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:35 schreef Gitaarmat het volgende:
@ Witchfynder: ik had me laatst, op aanraden van jouw, ingeschreven voor een of ander boek voor hulp voor je band...nog steeds niks thuis ontvangen en ben de site ff kwijt...?
Niet diegene waarmee het mechaniek aan de headstock vast zit losdraaien hèquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:28 schreef MrManiak het volgende:
Het schroefje zit aan de zijkant. Ik heb 'm al losser gedraaid (zelf helemaal eraf) maar ik moet nog steeds veel kracht zetten. Ik maak er anders wel even een foto van, post ik 'm vanavond of anders morgen wel even
Ik heb ook zo'n soort ding alleen dan de iets groterequote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Wat nouW gitaar![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat gers om af en toe kerk orgel geluiden te maken
![]()
Dracula komt zowat door mijn speakers heen gekropen![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n soort ding alleen dan de iets grotere![]()
[ afbeelding ]
Die maar dat kwam omdat ik iets compenseren wou
De mijne is 79 euro bij Dirk Wittequote:Op woensdag 8 april 2009 01:35 schreef The_Dean het volgende:
Kost zoiets?
Ik heb helemaal de smaak te pakken, waar heb je hem voor nodig?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef Aresdreams het volgende:
nice
wil je er nu eentje bouwen voor mij?
me effectpedalen, remembter?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb helemaal de smaak te pakken, waar heb je hem voor nodig?
Dat wordt wel een vreemd formaat koffer dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
me effectpedalen, remembter?
gt-8, M-13, voedingen en kabels, misschien plekje voor snaren en toebehoren?
Nice ziet er echt goed uitquote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik heb er nu eentje af
Het gekke rondje is van de flitser, die zit dus niet op de lak.
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Cynic het volgende:
[ afbeelding ]
Een koffer per pedaal moet toch ook kunnen?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:55 schreef Cynic het volgende:
Dat wordt wel een vreemd formaat koffer dan.
Nice!!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Cynic het volgende:
[ afbeelding ]
lekker stapelenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat wordt wel een vreemd formaat koffer dan.
Kun je bijna wel gewoon een keyboard/gitaarkoffer omsleutelen...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
lekker stapelen
hoogte ven de GT-8 orso, en dan x-breed/diep, en dan 3 interne compartementen, 1 voor de gt-8, 1 voor de m-13 de rest voor kabels, voedingen, snaren, etc, dan krijg je toch een aardig koffertje?
Ik denk een 120-130 euro aan materiaal voor beide koffers ofzoquote:Op woensdag 8 april 2009 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nice ziet er echt goed uit
Wat heeft het je nou in totaal gekost om dat ding te maken ?
Die van mij is groterquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Wat nouW gitaar![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat gers om af en toe kerk orgel geluiden te maken
![]()
Dracula komt zowat door mijn speakers heen gekropen![]()
Die van mij is kleinerquote:Op woensdag 8 april 2009 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n soort ding alleen dan de iets grotere![]()
[ afbeelding ]
Die maar dan kwam omdat ik per se zeker 5 octaven wou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |