We hebben ook een tijdje rode shirts gehad die belachelijk groot uitvielen. Alsof je een slaapzak aantrok...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:11 schreef Aresdreams het volgende:
ach boeie, nu heb ik een lekker ruim zittend shirt
Ga je een nieuwe versterker kopen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef metallicattim het volgende:
Niemand interesse in een Marshall TSL100?
die rode van atlantic bedoel je?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben ook een tijdje rode shirts gehad die belachelijk groot uitvielen. Alsof je een slaapzak aantrok...
Die inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 12:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die rode van atlantic bedoel je?
die heb ik ook nog thuis liggen
Ik heb eigenlijk wel heel erg interesse in een Engl Powerball, dus ik moet een beetje een mooi bedrag voor de marshall terug krijgen anders gaat het feestje niet door, want ik "moet" óók nog een wireless systeem voor op het podium, dat heeft eigenlijk meer prioriteit... maar als het eff kan wil ik die powerball ook nog kopen.quote:
Dat is een top toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef metallicattim het volgende:
Klopt 100W volbuizen. 3 kanaals, clean, crunch en lead. Hheeft absoluut een vet geluid, maar toen ik op de Engl speelde wowquote:
Ja, dat is best idioot met die duurdere amps. Betaal je 2000 euro voor je amp, mag je fijn nog een paar honderd neerleggen voor een footswitch..quote:Op donderdag 9 april 2009 14:33 schreef metallicattim het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste nadeel aan deze versterker is de losse footswitch á 169 euro... ( of de kleine á 79 euro... maar die wil je niet)
Ik bied 50 euroquote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef metallicattim het volgende:
Shirts hou je bijna altijd wat aan over, je moet eigenlijk altijd zorgen dat je die bij je hebt (mits je een beetje optredens en fans hebt natuurlijk)quote:Op donderdag 9 april 2009 15:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hebben jullie daaraan nog wat aan overgehouden?
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Klopt 100W volbuizen. 3 kanaals, clean, crunch en lead. Hheeft absoluut een vet geluid, maar toen ik op de Engl speelde wowmjah die is dan ook weer een stapje duurder
![]()
Heb eff geen betere foto:
[ afbeelding ]
*aanmeldquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Cynic het volgende:
Misschien moet ik, bij gebrek aan werk, ook maar weer eens gitaarles gaan geven.
quote:
Moest ik idd nog doen, zojuist gebeurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |