abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74474129
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:41 schreef swarmahoer het volgende:
6 man in de tent
Hebben we op zomerkamp ook gedaan, omdat we te lam waren om meer tenten op te zetten het is wel zo'n xxl-iglo gelukkig
pi_74474790
afhankelijk van de tent kan 6 man inderdaad prima.

Heeft er iemand nog een goed idee voor een gaaf explokamp? M'n explo's komen er nog niet zo goed uit helaas.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_74474891
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:38 schreef du_ke het volgende:
afhankelijk van de tent kan 6 man inderdaad prima.

Heeft er iemand nog een goed idee voor een gaaf explokamp? M'n explo's komen er nog niet zo goed uit helaas.
wat is het budget en de leeftijd en grootte van de groep
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_74474935
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:46 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

wat is het budget en de leeftijd en grootte van de groep
Explorergroep van pakweg 15-17 budget is nog een beetje de vraag maar de jubjam is het alternatief dus pakweg 250 euro pp. De groep is ca 14 personen
pi_74474995
3500 euro dus, das best prima willen jullie oldschool gaan of luxe ?
wij hebben ooit in duitsland een landal blokhut achtig iets afgehuurd, was best leuk, en in de omgeving kan je gewoon outdoor gaan of wat dan ook, ook bowlen en mountainbiken
of gewoon 3 vakantiehuisjes als je wat luxer wil, of gewoon n stuk bos + tent als je back to basic wil
swarma spam hoer
pi_74475026
Ik ga voor een flink stuk bos. Vorig jaar een weekje wiltz. Dit jaar willen we toch wat mooiers of leukers. Vakantieshuisjes lijkt me voor ons geen heel goed idee .

Ach we hebben nog even .
pi_74475031
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:56 schreef du_ke het volgende:
Ik ga voor een flink stuk bos. Vorig jaar een weekje wiltz. Dit jaar willen we toch wat mooiers of leukers. Vakantieshuisjes lijkt me voor ons geen heel goed idee .

Ach we hebben nog even .
heb je wel veel geld iig voor activiteiten
swarma spam hoer
pi_74475059
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:57 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

heb je wel veel geld iig voor activiteiten
Ach ook dat is een beetje afhankelijk van waar we heen willen en hoe we daar komen. Als je eenmaal ergens bent vallen de kosten meestal wel aardig mee.
pi_74478721
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach ook dat is een beetje afhankelijk van waar we heen willen en hoe we daar komen. Als je eenmaal ergens bent vallen de kosten meestal wel aardig mee.
Wij zijn als explo's naar de veluwe, belgie, luxemburg, zuid-duitsland en tsjechie geweest. Alle kampen gaan bij ons volgens een vast principe: zaterdag reizen naar land van bestemming, zondag lopen/treinen, maandag chillen, dinsdag chillen, woensdag lopen/treinen, donderdag chillen en dan vrijdag lopen/treinen naar een camping in de buurt van een grote stad, vrijdagavond daar stappen, zaterdag cultureel doen en 's avonds uit eten en dan zondag weer nasr huis
pi_74880900

jeetje
pi_74889716
He gadver zo jong
pi_74891050
Toch maar even spammen voor een actie van een groep met een afgebrand gebouw:

http://www.klimaatparels.nl/ws/do.vote.php?id=4

Ze hopen via die actie een nieuw en ecologisch dak voor hun gebouw bij elkaar te krijgen
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:31:08 #63
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74891134
sterkte
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_74891527
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:31 schreef revpolen het volgende:
sterkte
Ik kende haar niet persoonlijk, maar enkele van de groep kenden haar wel. Het contact tussen de Jutters en de groep waar ik bij zit is ook altijd prima.
pi_74902589
Wie gaat er ook naar jubjam?!
Smile Bigger!
The world needs it!
  zondag 22 november 2009 @ 18:52:25 #66
226677 revpolen
pi_74913998
Mijn groep gaat..
zelf weet ik het nog niet. heb der vanaf het begin al nietzo zin in gehad..
maar we zijn verplicht voor JJ tegaan..
en moest nu al opgeven of ik mee ga ja of nee!
en aangezien ik in 2010 al 3 maanden vakantie in deplanning heb staan. kon ik niet aangeven of ik dan ook mee ging.

btw..
Worldjamboree 2011 gaan we wel.... Zweden!!
pi_74916254
Wij slaan de jubjam waarschijnlijk over. Heb het idee dat het niet veel meer gaat worden dan een wat grotere NJ. Dat is mij de verminderde vrijheid en de hoge kosten niet waard.
pi_74926501
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef captain.lefteye het volgende:
[ afbeelding ]
jeetje
wow...
Ik heb vroeger bij de jutters gezeten, is maar paar honderd meter bij me vandaan. komt dan in eens wel akelig dichtbij zeg
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_74937284
wie gaat waarheen op kamp dit seizoen?

wij gaan met onze kudde verkenners Spelderholt onveilig maken

oftewel we gaan naar Hoenderloo
high fives and stagedives
pi_74937504
Ik ga als rowan-leiding mee op kamp, maar we gaan waarschijnlijk nog gewoon mee met de verkenners en padvindsters, omdat de nieuwe rowans pas in januari overvliegen en er nu geen rowans zijn. Om ze dan meteen een compleet eigen kamp te laten verzinnen is ook zo lullig :p
Met de pivo's gaan we dit jaar (geloof ik) naar Hongarije, met daarna facultatief nog een weekje Sziget
  maandag 23 november 2009 @ 16:02:43 #71
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_74939643
Net terug van een weekendje Texel, over 2 weken weer met de zeeverkenners.
The remedy is the experience.
pi_74939690
t is pas bijna december, dus de plannen worden pas in juni gemaakt gok ik
swarma spam hoer
pi_74949901
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:54 schreef swarmahoer het volgende:
3500 euro dus, das best prima willen jullie oldschool gaan of luxe ?
wij hebben ooit in duitsland een landal blokhut achtig iets afgehuurd, was best leuk, en in de omgeving kan je gewoon outdoor gaan of wat dan ook, ook bowlen en mountainbiken
of gewoon 3 vakantiehuisjes als je wat luxer wil, of gewoon n stuk bos + tent als je back to basic wil
Dat is toch geen scouting meer

Wij hebben dit jaar het plan om weer naar Tsjechië te gaan (of als we genoeg geld binnenhalen Zweden). We hebben maar een kleine explo-groep dus waarschijnlijk gaan we weer met het vliegtuig Maar daarna is het wel allemaal wat primitiever, maar dat moet wel als je niet de beschikking over een auto hebt. Drie jaar geleden zijn we ook naar Tsjechië geweest en dat is toen heel erg goed bevallen. Dit jaar naar een ander stuk van het land, en waarschijnlijk zonder bezoek aan Praag zelf.

JubJam slaan we als groep helemaal over. 200 euro is veel geld en het valt voor ons midden in de vakantie. Daarnaast vinden wij als leiding de vrijheid van een eigen kamp ook wel erg fijn. Op Bacu (een regionaal kamp) vorig jaar hebben we een heel weekend bijna alleen maar lui in de zon gezeten... Op zich ook niks mis mee, maar wel als je er de volle mep voor moet betalen. Scouts2day gaan we wel heen, maar we moeten nog even kijken of onze explo's ook echt als explo's gaan, of dat ze liever als hulpleiding voor de welpen gaan.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 23 november 2009 @ 21:58:27 #74
226677 revpolen
pi_74950719
wat hebben jullie het allemaal makkelijk...
wij MOETEN naar Jabjum geen discusie mogelijk...
maarja de dochter van een bestuurslid organiseert dan ook JJ...
dus ja dan moeten wij ook maar

afgelopen weekend een weekendje gehad
vrijdag op zaterdag 0 uur geslapen, zaterdag op zondag 2 uurtjes...
zaterdag wezen indoor glow in de dark midget golfen... heel leuk enkel lag iedereen op de grond en was het gemiddelde van de baan ineens met records verhoog drank drank drank...
pi_74951089
Hoe kunnen ze dat nou weer verplichten revpolen? Als je niet wil, dan ga je toch niet? Het zal voor veel mensen ook best wel een smak geld zijn denk ik... Als leiding heb je nog altijd zelf te beslissen wat je met je speltak gaat doen op kamp, en als stam al helemaal. Geef gewoon de kinderen zelf de keuze anders. Eventueel kunnen zij zich ook nog als losse deelnemers inschrijven (als de jubjam niet in dezelfde periode valt als jullie reguliere zomerkamp). Wij hebben het er op de groepsraad over gehad, maar er was helemaal niemand voorstander van de jubjam Scouts2day liep ook niemand echt warm voor, maar dat wordt allemaal gesponsord en de kinderen gaan dat wel geweldig vinden dus daarom gaan we daar wel heen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')