nou ik ben net buiten wezen lopen, aardig warm hoor!quote:
ik heb vrijdag gebbqd. zelfs nog in de mist hahaquote:Op maandag 6 april 2009 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey LL denk niet dat het bbq wordt begint koud te worden en echt donker
Ik ga eens ff kijken. Tiet voor een pafkequote:Op maandag 6 april 2009 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben net buiten wezen lopen, aardig warm hoor!
quote:Op maandag 6 april 2009 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey LL denk niet dat het bbq wordt begint koud te worden en echt donker
ja ik kom nietquote:
whehehe ook lekkerquote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja ik kom niet![]()
gaan hier gourmetten![]()
is binnen bbq
Ah, je hebt gelijk. Tempratuurtje is goed te doen.quote:Op maandag 6 april 2009 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben net buiten wezen lopen, aardig warm hoor!
en? ist wat?quote:Op maandag 6 april 2009 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL ik heb net de nieuwe vriendin van john gezien
quote:
en ik weet niet of ik zaterdag komquote:Op maandag 6 april 2009 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar hij gaat d'r vragen of ze zaterdag meekomt naar de verjaardag van katia
je hoeft ook niet te komen hequote:Op maandag 6 april 2009 17:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik weet niet of ik zaterdag kom
moet ik maar afwachten
ff kijken wat de plannen zijnquote:Op maandag 6 april 2009 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te komen he![]()
liever wel natuurlijk
naja, mijn nep u-boat horloge danquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Als het goed is komt vandaag mijn u-boat horloge binnen![]()
zolang jij er maar blij mee bentquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naja, mijn nep u-boat horloge dan
zeker, aangezien een echte varieert tussen de 1200 en 20.000 euro en ik maar 18,95 voor betaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang jij er maar blij mee bent
dat scheelt bijna helemaal niksquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zeker, aangezien een echte varieert tussen de 1200 en 20.000 euro en ik maar 18,95 voor betaal
nee, daarom juistquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat scheelt bijna helemaal niks
ik ben ook gewoon aan het werk..quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ga me maar eens op mn programma van vandaag storten krijg het nog druk ook
you know you like itquote:
lekker johquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
mogguh tripac
brrrr espresso bonen
daar word je wel wakker van
lekkersquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
mogguh tripac
brrrr espresso bonen
daar word je wel wakker van
is dat poeder of bonen ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:10 schreef tripack het volgende:
[..]
lekkersdalijk maar een espresso uit het apparaat halen
DE FTW
don diego poederrrquote:
morguuhquote:
deze niet, gek genoegquote:
poederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
poeder
hmmmmm.... poeder...hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
droogklootquote:
valt ook niet op, als je als kerel gebodypaint bentquote:
whehehehequote:
nee helemaal niet... het is hartstikke normaal dat je met je leuter uit je broek het park in wandeltquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
valt ook niet op, als je als kerel gebodypaint bent
hehequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
nee helemaal niet... het is hartstikke normaal dat je met je leuter uit je broek het park in wandelt
hihiquote:
spannendquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
net gevraagd of ik heir een dag meer kan werken in de week
fingers crossed
uhmz... foto's? haha nee hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
@pic: ik ben ooit helemaal gepaint
Zag je niets van
had pics, toen nog hardcopyquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... foto's? haha nee hoornja bij vrouwen is het moeilijker te zien dan bij mannen denk ik
morguuh sletjequote:
quote:
wie droomt nou niet over jouwquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker geslapen?
nog over mij gedroomd?
quote:
dat is een goede vooruitgang LLquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh weer wat geleerd net![]()
werk gaat goed
echt nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is een goede vooruitgang LL![]()
dat had je vorige week denk ik niet bedacht
maar je bent ook geen doorsnee blondjequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt niet
en krijg complimentjesdat ik het heel snel oppik
ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
maar je bent ook geen doorsnee blondje
waarom dat nou weerquote:
Blij dat je meer kan werken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
EEEENNNN ik kan hier meer werken![]()
falderie, faldera
falderahahahahaha
hier probeert het zonnetje net een beetje er doorheen te komenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:09 schreef Moozzie het volgende:
Nouwja veelste lekker weer
Het is best bewolkt hier
gefeli makkerquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
EEEENNNN ik kan hier meer werken![]()
falderie, faldera
falderahahahahaha
Of meer in zijn ballen getrapt worden op... ehm nvmquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:10 schreef tripack het volgende:
[..]
gefeli makkerkan je vaker hier posten
![]()
quote:
morguuh Smokezquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Kan iemand de TT even aanpassen?
Oja, mogguh
Hey manquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Kan iemand de TT even aanpassen?
Oja, mogguh
zoek lekker zelf opquote:
Nee ik vraag het aan jouquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
zoek lekker zelf op![]()
volgens mij heb ik die foto wel is in een of ander topic gezien waar ook haar naam stond... weet alleen niet welke
whehehequote:
Ohja kut vergetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe
moos we zitten wel op het werk he
quote:
huh wat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Of meer in zijn ballen getrapt worden op... ehm nvm
dies echt geniaalquote:
quote:
Barraquote:
quote:
ik doe niet meer aan lunch..naja..doe het wel, maar kots het na die tijd weer uitquote:
wat neemt u vandaag?quote:
dat is wat anders madsquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik doe niet meer aan lunch..naja..doe het wel, maar kots het na die tijd weer uit
Anorexia ftw !!!![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik doe niet meer aan lunch..naja..doe het wel, maar kots het na die tijd weer uit
Anorexia ftw !!!![]()
dudequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]dude how gay
maar dat is niet echt goed ofzo
ohquote:
ik wilde mezelf net een topickiller toekennenquote:
Ik welquote:
ja werk jaquote:
jep over 2 minutenquote:
Ik ben nu aan het etenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet ook nog gaan eten
quote:
Hey runxjequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef Runx het volgende:
hoooooooiiiij allemaalalles goed met iedereen ?
hoooooiiii mooss alles goed ?O+quote:
Hey manquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:06 schreef Runx het volgende:
[..]
hoooooiiii mooss alles goed ?O+
wanneer ga je feestje geven met je ingehuurde vrienden ?
Ik heb altijd wel ergens zin in jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef tripack het volgende:
[..]
ja werk ja![]()
jij hebt blijkbaar altijd zin
gaat goed, en druk zoals jullie het merkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey manja natuurlijk gaat het goed
En met jou?
Geen idee
dan maar een spoilertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
klinkt goedquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:34 schreef tripack het volgende:
zo'n eigengemaakte koude pastasalade gaat er wel in![]()
Zeker weer gewerktquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst een bak koffie![]()
ben nog niet wakker
men nemen van die wokkelpast (naam ben ik vergetenquote:
mja tonijn is niet aan mij besteed helaasquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]
men nemen van die wokkelpast (naam ben ik vergeten) die koken we en spoelen we met koud water af
we snijden een klein uitje fijn en de paprika in blokjes.
een blikje tonijn, de ui en de paprika in een schaal met een eetlepel wijnazijn en wat scheppen pesto.
ff roeren....de pasta er doorheen roeren en dan wat gehalveerde olijven (met piment) om het af te maken
ik heb nog een hele bak thuis staan
quote:
ik moest gewoon googlen om te zien wat een petfles wasquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Belgische petfles in Nederland 25 cent waard
en dan denken wij dat de belgen dom zijn
dan doe je iets anders er doorheenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja tonijn is niet aan mij besteed helaas
Zo maar een wilde gokquote:
WTFquote:
nja kan alleen als de flessen gelijk zijn aan de Nederlandse flessenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
las het net in belgie zit er geen statiegeld op nou zijn de belgen hun flessen aan het inleveren in nederland
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef tripack het volgende:
[..]
nja kan alleen als de flessen gelijk zijn aan de Nederlandse flessen
En gewicht geloof ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt ze worden op de vorm gescand
quote:
quote:
quote:
Wel gedeponeerd in het juiste gleufje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb je gecheckt en je krijgt mijn statiegeld!
over and over againquote:
die kopquote:
Niet iedereen werkt snachtsquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
rustig hier iedereen druk aan het werk
quote:
en ik op tally daardoor kom ik in verschillende topicsquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet iedereen werkt snachts
Maar ik werk niet hoor.. Ik probeer mijn aandacht te verdelen over verschillende topics
zo kom je nog es ergensquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik op tally daardoor kom ik in verschillende topics
klopt.. ik volg jou ook stiekem alleen hou ik niet van lepel topicsquote:
Dus je komt ook in SEX SC? Mooiquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik op tally daardoor kom ik in verschillende topics
whehehe... alleen als ik me verveelquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klopt.. ik volg jou ook stiekem alleen hou ik niet van lepel topics
I've been there done thatquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus je komt ook in SEX SC? Mooi
Posten dus..
bij dezequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus je komt ook in SEX SC? Mooi
Posten dus..
done maar dat was eens maar nooit weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe... alleen als ik me verveelen waarom heb je dan nog niet in het konijnentopic gepost
Das omdat er geen hond meer komtquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:54 schreef tripack het volgende:
[..]
I've been there done that
niet zo leuk meer
Braaf *aai*quote:
Werkt niet met ze allemaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Belgische petfles in Nederland 25 cent waard
en dan denken wij dat de belgen dom zijn
Lidl werkt nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
las het net in belgie zit er geen statiegeld op nou zijn de belgen hun flessen aan het inleveren in nederland
zal LL die van mij meegeven![]()
dohquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan er niet eens komen haha
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Newsgroups/Forums"
For assistance, contact your network support team.
jaja, zeg je nu he, nu ik niet kan kijkenquote:
dan is het het leukst om te zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja, zeg je nu he, nu ik niet kan kijken
jammerquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lidl werkt niet
heb ik uiteraard al geprobeerd
doeg MDquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben het zat...
nou MD dan ga je toch gewoon naar huis...
is goed...
doeg..
Coca cola werkt soms welquote:
das het lastigstequote:Op dinsdag 7 april 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik voel me nuttig
moet alleen nog afkicken van het fokken
ik ook nietquote:
klinkt al niet eens leukquote:
dat doe ik nu dus bijna de hele dag ... nja gedeelte toch alquote:
dat klinkt als een nieuw standjequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt als een nieuw standjede Boek-Houding
Anders vragen we om een her-drukquote:
het vraagt wel om een aanvulling heh ?quote:
en een paintquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het vraagt wel om een aanvulling heh ?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:59 schreef Friday12 het volgende:moest ik 300 facturen op alfabetische volgorde sorteren
in een database of met de hand?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:59 schreef Friday12 het volgende:
moest ik 300 facturen op alfabetische volgorde sorteren
idd stagaires zijn vuilnis van het laagste soortquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:01 schreef tripack het volgende:
[..]
in een database of met de hand?
dat laat je toch een stagiair doen
die laat je andere klusjes doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd stagaires zijn vuilnis van het laagste soort
behalve als het vrouwelijk is met cup D![]()
met de handquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:01 schreef tripack het volgende:
[..]
in een database of met de hand?
dat laat je toch een stagiair doen
blijft leuk om jouw op stang te jagenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
meT de hand
EN VOOR DE LAATSTE KEER IK BEN GODVERDOMME EEN STAGIER
preciesquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
met de hand
EN VOOR DE LAATSTE KEER IK BEN GODVERDOMME EEN STAGIERE
ik echt met de gedachte vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef tripack het volgende:
[..]
blijft leuk om jouw op stang te jagen![]()
![]()
whehe in mijn afstudeerstage moest ik een keer brieven vouwen en in de envelop doen
das lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
oh verrek, ik zie dat ik al over 8 minuten mag gaan
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik echt met de gedachte vandude ik programeer ik sorteer niet
boeiequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tot voor kort jij ook dus zoveel hoger ben je niet
whahahahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
boeie
bij mijn vorige stage was ik dus stagiair.. toen kwam er ook een nog een andere stagiair bij.. die kwam toen 6 weken meelopen om vervolgens na de vakantie een half jaar stage te lopen.
Zegt mijn stagebegeleider tegen mij: ik bemoei me niet met hem, dat moet jij doen.. Jij geeft hem opdrachten enzo..
Mooiste periode van mijn leven![]()
prachtig gewoon
je had een slaafquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
boeie
bij mijn vorige stage was ik dus stagiair.. toen kwam er ook een nog een andere stagiair bij.. die kwam toen 6 weken meelopen om vervolgens na de vakantie een half jaar stage te lopen.
Zegt mijn stagebegeleider tegen mij: ik bemoei me niet met hem, dat moet jij doen.. Jij geeft hem opdrachten enzo..
Mooiste periode van mijn leven![]()
prachtig gewoon
alleen als je voor een opdracht in den haag werktquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij bent niet stiekem mijn collega ofzo he![]()
![]()
was uiteraard weer om 8 uur op kantoor vanmorgenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
das lekkerik mag nog een half uurtje
quote:
en het was een paradijsquote:
moet je eigenlijk wel doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was uiteraard weer om 8 uur op kantoor vanmorgen
Zal ik mn baas zeggen dat het werk dat ie voor morgen gegeven heeft al af is?
ne avond LL tot morgenquote:
quote:
madsjuhquote:
das gemeen, ik moet donderdag en vrijdag werkenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik hoop ook dat de dag snel gaat, want dan heb ik weekend![]()
ik zaterdag nogquote:Op woensdag 8 april 2009 08:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das gemeen, ik moet donderdag en vrijdag werken
Okay dan heb ik wel weer vrijquote:
heuj heujquote:
moet nog vragen of ik morgen later kan beginnen...quote:
waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet nog vragen of ik morgen later kan beginnen...
Ga vanavond nog weg en vermoed dat het laat gaat worden :´)
chillquote:
mogguh !quote:
Mogguhquote:
Have fun..quote:Op woensdag 8 april 2009 08:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer weg mijn taxi is er![]()
laters
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik hoop ook dat de dag snel gaat, want dan heb ik weekend![]()
Wie faalt die straalt
quote:
mogguh manquote:
Ontzettend. Maar niet in werken.quote:
ik heb wel genoeg post te verwerkenquote:
help ff me om em dicht te gooienquote:
Post dan godverdomme ipv zeiken!quote:
Succes ermeequote:Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo eerst de hond van mn schoonouders uitlaten
een duitse dog, ben benieuwd hoe dat gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |