nou ik ben net buiten wezen lopen, aardig warm hoor!quote:
ik heb vrijdag gebbqd. zelfs nog in de mist hahaquote:Op maandag 6 april 2009 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey LL denk niet dat het bbq wordt begint koud te worden en echt donker
Ik ga eens ff kijken. Tiet voor een pafkequote:Op maandag 6 april 2009 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben net buiten wezen lopen, aardig warm hoor!
quote:Op maandag 6 april 2009 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey LL denk niet dat het bbq wordt begint koud te worden en echt donker
ja ik kom nietquote:
whehehe ook lekkerquote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja ik kom niet![]()
gaan hier gourmetten![]()
is binnen bbq
Ah, je hebt gelijk. Tempratuurtje is goed te doen.quote:Op maandag 6 april 2009 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben net buiten wezen lopen, aardig warm hoor!
en? ist wat?quote:Op maandag 6 april 2009 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL ik heb net de nieuwe vriendin van john gezien
quote:
en ik weet niet of ik zaterdag komquote:Op maandag 6 april 2009 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar hij gaat d'r vragen of ze zaterdag meekomt naar de verjaardag van katia
je hoeft ook niet te komen hequote:Op maandag 6 april 2009 17:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik weet niet of ik zaterdag kom
moet ik maar afwachten
ff kijken wat de plannen zijnquote:Op maandag 6 april 2009 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te komen he![]()
liever wel natuurlijk
naja, mijn nep u-boat horloge danquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Als het goed is komt vandaag mijn u-boat horloge binnen![]()
zolang jij er maar blij mee bentquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naja, mijn nep u-boat horloge dan
zeker, aangezien een echte varieert tussen de 1200 en 20.000 euro en ik maar 18,95 voor betaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang jij er maar blij mee bent
dat scheelt bijna helemaal niksquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zeker, aangezien een echte varieert tussen de 1200 en 20.000 euro en ik maar 18,95 voor betaal
nee, daarom juistquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat scheelt bijna helemaal niks
ik ben ook gewoon aan het werk..quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ga me maar eens op mn programma van vandaag storten krijg het nog druk ook
you know you like itquote:
lekker johquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
mogguh tripac
brrrr espresso bonen
daar word je wel wakker van
lekkersquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
mogguh tripac
brrrr espresso bonen
daar word je wel wakker van
is dat poeder of bonen ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:10 schreef tripack het volgende:
[..]
lekkersdalijk maar een espresso uit het apparaat halen
DE FTW
don diego poederrrquote:
morguuhquote:
deze niet, gek genoegquote:
poederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
poeder
hmmmmm.... poeder...hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
droogklootquote:
valt ook niet op, als je als kerel gebodypaint bentquote:
whehehehequote:
nee helemaal niet... het is hartstikke normaal dat je met je leuter uit je broek het park in wandeltquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
valt ook niet op, als je als kerel gebodypaint bent
hehequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
nee helemaal niet... het is hartstikke normaal dat je met je leuter uit je broek het park in wandelt
hihiquote:
spannendquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
net gevraagd of ik heir een dag meer kan werken in de week
fingers crossed
uhmz... foto's? haha nee hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
@pic: ik ben ooit helemaal gepaint
Zag je niets van
had pics, toen nog hardcopyquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... foto's? haha nee hoornja bij vrouwen is het moeilijker te zien dan bij mannen denk ik
morguuh sletjequote:
quote:
wie droomt nou niet over jouwquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker geslapen?
nog over mij gedroomd?
quote:
dat is een goede vooruitgang LLquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh weer wat geleerd net![]()
werk gaat goed
echt nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is een goede vooruitgang LL![]()
dat had je vorige week denk ik niet bedacht
maar je bent ook geen doorsnee blondjequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt niet
en krijg complimentjesdat ik het heel snel oppik
ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
maar je bent ook geen doorsnee blondje
waarom dat nou weerquote:
Blij dat je meer kan werken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
EEEENNNN ik kan hier meer werken![]()
falderie, faldera
falderahahahahaha
hier probeert het zonnetje net een beetje er doorheen te komenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:09 schreef Moozzie het volgende:
Nouwja veelste lekker weer
Het is best bewolkt hier
gefeli makkerquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
EEEENNNN ik kan hier meer werken![]()
falderie, faldera
falderahahahahaha
Of meer in zijn ballen getrapt worden op... ehm nvmquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:10 schreef tripack het volgende:
[..]
gefeli makkerkan je vaker hier posten
![]()
quote:
morguuh Smokezquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Kan iemand de TT even aanpassen?
Oja, mogguh
Hey manquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Kan iemand de TT even aanpassen?
Oja, mogguh
zoek lekker zelf opquote:
Forum Opties | |