quote:Op donderdag 2 april 2009 13:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
ik had al gepost maar ik kreeg telkes onze database is te druk
whehehehequote:
quote:
verveling tot de maxquote:
zometeen gaat ie nog zoenen met dat dingquote:
whehehequote:
whehe mn schoonbroers hebben ook een hond die lachtquote:
dieren zijn echt geweldig hehquote:Op donderdag 2 april 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe mn schoonbroers hebben ook een hond die lacht
met zn tandjes bloot
Echt welquote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dieren zijn echt geweldig heh
ik lees net dat het gedrag van mijn konijn kan liggen aan het feit dat ze in de konijnenpuberteit zitquote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dieren zijn echt geweldig heh
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
ik lees net dat het gedrag van mijn konijn kan liggen aan het feit dat ze in de konijnenpuberteit zit
http://www.hetkonijn.nl/konijninfo/gedrag/puberteit.htm
naja je vergeet misschien dat wanneer je geil wordt dat grotendeels door je hormoonproductie komt die dan weer in de ballen zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gecastreerde konijnen zijn vaak gelukkiger dan ongecastreerde konijnen
geloof je het zelf ??
middagquote:
zou jij er gelukkiger van worden ?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
naja je vergeet misschien dat wanneer je geil wordt dat grotendeels door je hormoonproductie komt die dan weer in de ballen zittendus wanneer je die drang niet meer hebt kan je er ook niet ongelukkig door worden
nee... maar dat komt dan omdat je weet wat je mistquote:Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou jij er gelukkiger van worden ?
tog niet om 3 uur alquote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga iets eerder weg vandaag
ik vroeg me eerst af waarom... maar als klant in een parenclub heb je niet veel kleding aan.. of begint dat later pas?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nog eens gaan kijken of ik die klote verwarming aan de praat krijg
Das pas later.. beetje lullig om al in lingerie aan de deur te moeten staanquote:Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vroeg me eerst af waarom... maar als klant in een parenclub heb je niet veel kleding aan.. of begint dat later pas?
eikelquote:
whehehequote:Op donderdag 2 april 2009 14:20 schreef tripack het volgende:
[..]
eikel![]()
naja ik heb morgen om half 1 al weekend
is goedquote:Op donderdag 2 april 2009 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheheik drink een biertje op je
Ik heb vandaag om half 5 al weekendquote:Op donderdag 2 april 2009 14:20 schreef tripack het volgende:
[..]
eikel![]()
naja ik heb morgen om half 1 al weekend
maja jij hebt morgen nog een sollicitatiequote:Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb vandaag om half 5 al weekend
als je het werk bij Goldfinger niet erbij telt
ah das toch meer een hobby toch ?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb vandaag om half 5 al weekend
als je het werk bij Goldfinger niet erbij telt
dat half uurtje...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef tripack het volgende:
[..]
maja jij hebt morgen nog een sollicitatie
Het is iig heel leuk werk, maar ik zou het niet gratis doenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das toch meer een hobby toch ?
nee voor nix gaat de zon op hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat half uurtje...
[..]
Het is iig heel leuk werk, maar ik zou het niet gratis doen
jah idd ff een kop koffie halen... ze waren net het apparaat aan het schoonmakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |