quote:Op donderdag 2 april 2009 13:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
ik had al gepost maar ik kreeg telkes onze database is te druk
whehehehequote:
quote:
verveling tot de maxquote:
zometeen gaat ie nog zoenen met dat dingquote:
whehehequote:
whehe mn schoonbroers hebben ook een hond die lachtquote:
dieren zijn echt geweldig hehquote:Op donderdag 2 april 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe mn schoonbroers hebben ook een hond die lacht
met zn tandjes bloot
Echt welquote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dieren zijn echt geweldig heh
ik lees net dat het gedrag van mijn konijn kan liggen aan het feit dat ze in de konijnenpuberteit zitquote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dieren zijn echt geweldig heh
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
ik lees net dat het gedrag van mijn konijn kan liggen aan het feit dat ze in de konijnenpuberteit zit
http://www.hetkonijn.nl/konijninfo/gedrag/puberteit.htm
naja je vergeet misschien dat wanneer je geil wordt dat grotendeels door je hormoonproductie komt die dan weer in de ballen zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gecastreerde konijnen zijn vaak gelukkiger dan ongecastreerde konijnen
geloof je het zelf ??
middagquote:
zou jij er gelukkiger van worden ?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
naja je vergeet misschien dat wanneer je geil wordt dat grotendeels door je hormoonproductie komt die dan weer in de ballen zittendus wanneer je die drang niet meer hebt kan je er ook niet ongelukkig door worden
nee... maar dat komt dan omdat je weet wat je mistquote:Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou jij er gelukkiger van worden ?
tog niet om 3 uur alquote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga iets eerder weg vandaag
ik vroeg me eerst af waarom... maar als klant in een parenclub heb je niet veel kleding aan.. of begint dat later pas?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nog eens gaan kijken of ik die klote verwarming aan de praat krijg
Das pas later.. beetje lullig om al in lingerie aan de deur te moeten staanquote:Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vroeg me eerst af waarom... maar als klant in een parenclub heb je niet veel kleding aan.. of begint dat later pas?
eikelquote:
whehehequote:Op donderdag 2 april 2009 14:20 schreef tripack het volgende:
[..]
eikel![]()
naja ik heb morgen om half 1 al weekend
is goedquote:Op donderdag 2 april 2009 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheheik drink een biertje op je
Ik heb vandaag om half 5 al weekendquote:Op donderdag 2 april 2009 14:20 schreef tripack het volgende:
[..]
eikel![]()
naja ik heb morgen om half 1 al weekend
maja jij hebt morgen nog een sollicitatiequote:Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb vandaag om half 5 al weekend
als je het werk bij Goldfinger niet erbij telt
ah das toch meer een hobby toch ?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb vandaag om half 5 al weekend
als je het werk bij Goldfinger niet erbij telt
dat half uurtje...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:22 schreef tripack het volgende:
[..]
maja jij hebt morgen nog een sollicitatie
Het is iig heel leuk werk, maar ik zou het niet gratis doenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das toch meer een hobby toch ?
nee voor nix gaat de zon op hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat half uurtje...
[..]
Het is iig heel leuk werk, maar ik zou het niet gratis doen
jah idd ff een kop koffie halen... ze waren net het apparaat aan het schoonmakenquote:
normaal wel maar vanavond is het gangbang is meteen omkleden bij binnenkomst.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vroeg me eerst af waarom... maar als klant in een parenclub heb je niet veel kleding aan.. of begint dat later pas?
betaling in naturaquote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
Het is iig heel leuk werk, maar ik zou het niet gratis doen
Oh ja, donderdagquote:Op donderdag 2 april 2009 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal wel maar vanavond is het gangbang is meteen omkleden bij binnenkomst.
Dat alleen is niet voldoendequote:
hebberdquote:
Dat weet je tochquote:
kloptquote:Op donderdag 2 april 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat weet je toch
ow en ik wil geen uitzonderingen voor de vrijgezellen op mn verjaardagsfeest
mocht "je weet wel wie" er naar vragen
Alleen de DJ´s mogen wat mij betreft binnen
mja wat miep ik, heb geen flikker te zeggen
wanneer??quote:
DJ´s wel want dat is personeelquote:Op donderdag 2 april 2009 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
maar is een gewone zaterdag dus mogen ze toch niet binnen
9 mei, met een vriendin ben je welkomquote:
zijn er verder nog eisen waaraan we moeten voldoen??quote:Op donderdag 2 april 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DJ´s wel want dat is personeel
[..]
9 mei, met een vriendin ben je welkom
verjaardag van LLquote:
vaak is dat niet zo positiefquote:Op donderdag 2 april 2009 15:35 schreef crazy987 het volgende:
godverdegodver
weet je wie ik nu toch weer tegenkom ?
MEZELF![]()
ik weet hetquote:
kloptquote:Op donderdag 2 april 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DJ´s wel want dat is personeel
[..]
9 mei, met een vriendin ben je welkom
sgelequote:
ik nu ook even nietquote:
gezellig zijn.. verder heb ik geen eisenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:35 schreef tripack het volgende:
[..]
zijn er verder nog eisen waaraan we moeten voldoen??
ik dacht aan kleding eisenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gezellig zijn.. verder heb ik geen eisen
whehehe dies liefquote:
nja na 22.30u moet er wel wat luchtigere kleding aan maar je hoeft niet naakt ofzoquote:
Thanxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
nja dan zouk mijn vriendin wel erg moeten ompraten ben ik bangquote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja na 22.30u moet er wel wat luchtigere kleding aan maar je hoeft niet naakt ofzo
Man is boxer ofzo... (of andere partykleding) en vrouw is lingerie of spannend topje en rokje (nja iig niet te bedekt.. als het maar een beetje spannende kleding is)
Maar er lopen ook kerels met van die setjes.. rokken zelfs...
sgelequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
DAT KWAM NIET DOOR DE ROKquote:
Het hoeft niet JOUW vriendin te zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dan zouk mijn vriendin wel erg moeten ompraten ben ik bang
neh..... dat zouk niet doenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DAT KWAM NIET DOOR DE ROK
maar gezellig was het wel
[..]
Het hoeft niet JOUW vriendin te zijn
ja dat is waarquote:Op donderdag 2 april 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DAT KWAM NIET DOOR DE ROK
maar gezellig was het wel
[..]
Het hoeft niet JOUW vriendin te zijn
heet verjaardagfeeste van LL binnenkortquote:
ik feest binnenkort wel heet met mn eigen vriendinquote:Op donderdag 2 april 2009 16:03 schreef tripack het volgende:
[..]
heet verjaardagfeeste van LL binnenkort
een freudiaanse versprekingquote:Op donderdag 2 april 2009 16:03 schreef tripack het volgende:
[..]
heethet verjaardagfeeste van LL binnenkort
Jaja...tot d'r ventiel weer kapot is zekerquote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik feest binnenkort wel heet met mn eigen vriendin
pas op of ik ga je weer kusjes geven hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jaja...tot d'r ventiel weer kapot is zeker
whehehheequote:Op donderdag 2 april 2009 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jaja...tot d'r ventiel weer kapot is zeker
Pas nou maar op dat je vriendin het niet leest, latente heaumeauquote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
pas op of ik ga je weer kusjes geven hoor![]()
haha eikelquote:Op donderdag 2 april 2009 16:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pas nou maar op dat je vriendin het niet leest, latente heaumeau
das wel lekkerquote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha eikel
ik ga btw met m`n vriendin 10 dagen naar zuid frankrijk
Cap d'agde ofzo
17 juliquote:
owkee nicequote:Op donderdag 2 april 2009 16:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
17 juli
kost maar 1000 euro voor 2 personen inclusief busreis
ook leukquote:Op donderdag 2 april 2009 16:15 schreef tripack het volgende:
[..]
owkee nice
wij willen dit jaar nog naar Berlijn
mja idd... een half uur te langquote:
mazzelquote:
hier geen airco... maar het is ook niet te warmquote:
ik zweet me kapotquote:Op donderdag 2 april 2009 16:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hier geen airco... maar het is ook niet te warm
moet je die verwarming uit je hol trekkenquote:
dat helpt meestal welquote:Op donderdag 2 april 2009 16:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
moet je die verwarming uit je hol trekken
ja iedereen vertrekt gewoonquote:Op donderdag 2 april 2009 16:40 schreef Sgele het volgende:
god wat is het topic aan het afsterven zeg
Alleen t-shirt weer? jij moet de mensen de stuipen op het lijf gejaagd hebben door alleen in een T-shirt over straat te gaan!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:40 schreef tripack het volgende:
[..]
dat helpt meestal wel... nu moet ik ook zeggen dat ik vanochtend een vest aanhad en deze na de lunch lekker uit heb gedaan
t-shirtsweer FTW
om 18.00 uurquote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ja iedereen vertrekt gewoon
wanneer loopt jouw werkdag af sgele?
ik had nog wel een broek mee genomen die heb ik toch maar aangedaan... toen ik buiten liep voelde de wind toch koud tegen de ballen... das niet fijnquote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alleen t-shirt weer? jij moet de mensen de stuipen op het lijf gejaagd hebben door alleen in een T-shirt over straat te gaan!
hmmm dan wens ik je dalijk nog wat succes man... das verrotte laatquote:
Ja da's beheurlijk klote, maar tis nie anders!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm dan wens ik je dalijk nog wat succes man... das verrotte laat
De goeie oude tijdquote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef crazy987 het volgende:
maar topic is idd aan het deudgaan
weet nog wel toen ik bij fabricom zat dat we alles vol zaten te spammen
jah er zijn minder mensen en ze moeten ook nog es werkenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef crazy987 het volgende:
maar topic is idd aan het deudgaan
weet nog wel toen ik bij fabricom zat dat we alles vol zaten te spammen
mja toen hadden we nog cabaretquote:
Ik moest lachenquote:
quote:
mja kunnen we dat niet nieuw leven inblazen??quote:
We hebben geen excuusnegertquote:Op donderdag 2 april 2009 16:49 schreef tripack het volgende:
[..]
mja kunnen we dat niet nieuw leven inblazen??
we kunnen crazy gebruikenquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:53 schreef tripack het volgende:
[..]
we kunnen crazy gebruikenof anders runX
morguuhquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge!
ik heb zo een 2de gesprek bij dat bedrijf waar ik woensdag ook was geweest
dus keep your fingers crossed tegen een uurtje of 11
erg tof mits bier!quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:07 schreef tripack het volgende:
rustig![]()
vandaag een halve dag werken en dan familie vakantie met opa en oma en tante etc..
het weekend tussen haags gelul en drentse heikneuters![]()
nja dan is het niet te warm daarquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
lekker weer buiten![]()
en ik zit binnen aan de zonvrije kant van dit pand
uhmz... we zijn met zijn vieren, mijn broertje, ik, mijn nicht en neef in volgorde van jong naar oudquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
erg tof mits bier!
nog veel neefjes of nichtjes van je leeftijd?
FUBARquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goh komen niet echt veel mensen meer hier![]()
hoe zou dat toch komen
ik was hier al kwart over 8 hierquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol ik ook niet
maar ik moet zo wel me eens aan gaan kleden
zekerquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dan is het niet te warm daar
maar het is nu zelf ook mooi weer in amsterdam![]()
nja ik heb em ook vanochtend nog aan gehad... maar vanmiddag gaat tie lekker uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zekerik moest lopen en ik liep nog met mijn winterjas dat was niet zo fijn
omdat ze jou gezeik missenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goh komen niet echt veel mensen meer hier![]()
hoe zou dat toch komen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
FUBARjongen lang niet gezien
hoe gaat het met jouw dan
oh toch welquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hier gaat alles zo als gewoonlijk rustig
Morguuh LLquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
over een uurtje solliciteren en dan heb ik de rest van de dag om van de zon te genieten
dat is waarquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
Thanx
weet niet of ik er iets aan heb, was voor part time functie
Maar och, niet geschoten is altijd mis
Nou, vanaf gisteren begon ie uit te leggen en het werk is er altijd wel.. facturen worden immers altijd wel ontvangen en verstuurdquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:59 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is waar![]()
maja anders moet je weer voor die baas werken die geen werk voor je heeftof geen tijd om het uit te leggen
nja het duurde even, maar dan heb je wel watquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, vanaf gisteren begon ie uit te leggen en het werk is er altijd wel.. facturen worden immers altijd wel ontvangen en verstuurd
ik hoop het ook voor jequote:
was wel tof gisteren; ik vroeg de middag vrij, zegt ie: je mag ook de hele dag hebben hoor..quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
nja het duurde even, maar dan heb je wel wat
ik hoop het ookquote:
whehehe dat is wel nicequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop het ook voor je
[..]
was wel tof gisteren; ik vroeg de middag vrij, zegt ie: je mag ook de hele dag hebben hoor..
nou daar heb ik natuurlijk geen nee op gezegd
"Daar moeten we niet moeilijk over doen" zei ie nog
patserquote:
vooral omdat ik al zoiets had van: oei wat gaat ie zeggen, ik werk net 3 dagen en wil dan al een middag vrij ...quote:
bah mensen zonder humorquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vooral omdat ik al zoiets had van: oei wat gaat ie zeggen, ik werk net 3 dagen en wil dan al een middag vrij ...
tis nogal een stijve vent zonder humor
nja gisteren maakte hij wel een grapje..quote:
wooowquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja gisteren maakte hij wel een grapje..
had nog een agenda, vroeg of wij die konden gebruiken.
Ik zeg: "Ik heb een kleintje in mn tas"
Hij: "Maar ik heb een grote..... agenda he.. agenda... "
quote:Gebruiker: "Ik weet mijn wachtwoord niet meer van applicatie "
Ik: "Dan moet je bij de applicatiebeheerder zijn, ik kan dat nl. niet veranderen"
Gebruiker: "ohja, dat ben ik"
owja pasenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef Crazy-p het volgende:
volgende week donderdag en vrijdag vrij
en de maandag en dinsdag van de week er na
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:44 schreef tripack het volgende:
[..]
owja pasen![]()
ik heb dan op goede vrijdag een jaarvergadering
das lekkerquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:55 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb vakantie voor die dagen aangevraagd..
iedereen kan me mooi de pot op
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:21 schreef tripack het volgende:
Mensen prettig weekend ik ben er vandoor![]()
succes met de laatste uurtjes van de week
tot maandag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |