allemaal ik koor:quote:
heb je al bewijs dat je het niet bentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Sgele ...... Sgele ...... Sgele ...... Sgele ...... Sgele ......
waarom ben ik volgens de tt nog steeds gay?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
allemaal ik koor:
Sgele ...... Sgele ...... Sgele ...... Sgele ...... Sgele ......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Sgele ...... Sgele ...... Sgele ...... Sgele ...... Sgele ......
quote:
Ik denk de plaatjes uit het vorige topicquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
euh, ik heb rare hobbies ? wat dan ?
Mja mensen moeten niet gaan verwachten dat ik m'n laatste dag hier, te veel energie ga steken in zoiets lulligs als... werkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]is het niet zo dan
jij bent er weer en de postcount schiet omhoogzo snel zijn we niet gegaan sinds eeuwen
was jij dat niet op die foto dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
das waarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja mensen moeten niet gaan verwachten dat ik m'n laatste dag hier, te veel energie ga steken in zoiets lulligs als... werk
Oei..leren...dat kan ik echt niet meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
das waar![]()
ik ben ondertussen wat asp.net aant leren
vraag maar aan je moederquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je al bewijs dat je het niet bent![]()
necrofielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Z'n vader belde anders net..die zei iets heul anders.. ohja..en hij wilde je telefoonnummerquote:
zo oud ben je toch nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oei..leren...dat kan ik echt niet meer![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
necrofiel
Oeh godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest heul hard lachen
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
28quote:
ik nu ookquote:
dan kan je nog genoeg lerenquote:
--->quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |