Als het goed is wel.. Je hoeft niet per sé je buikspieren specifiek te trainen geloof ik..quote:Op maandag 6 april 2009 14:59 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar je krijgt er geen strakke buik van als je alleen aan hardlopen doet
Dezequote:
Ja, tis goedquote:Op maandag 6 april 2009 15:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Allebei dicht, Piles moet er 1 openen
Welk nummer is dat bij de Chinees? Staat ie onder de bruine nasi?quote:Op maandag 6 april 2009 15:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
DISCRIMINASIE
Boks ouwequote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
En dit blijf ik doen totdat jij normaal gaat doen.
jullie doen niet normaal tegen mijquote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
ja, en toch komt het zo weer terug in het hedendaagse leven.quote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat is alweer zo een 65 jaar geleden
Die snapt ie nooitquote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat is alweer zo een 65 jaar geleden
Wat denk jequote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
de TT?quote:
Nee niks met jouquote:Op maandag 6 april 2009 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
de TT?Ik vond 'm wel kunnen hoor. Laat ik het zo zeggen, ik kon meer met het onderwerp
Oh gelukkigquote:
youtube naar Del Tha Funkee Homosapienquote:Op maandag 6 april 2009 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
En ik vind dat funkydinges z'n naam moet veranderen. De muzieksoort Funk is veel te tof om misbruikt te worden
Leg die van jezelf dan gelijk ook even uit zeg....quote:Op maandag 6 april 2009 15:31 schreef Milou__ het volgende:
Waar staat jouw username eigenlijk voor jna
Ik moet wel eens zijnquote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
youtube naar Del Tha Funkee Homosapien
ofwel Deltron 3030
Mijn naam is Milou. En bij een ander profiel had ik __ erachter.. en dat heb ik automatisch hier ook gedaanquote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Leg die van jezelf dan gelijk ook even uit zeg....
quote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moet wel eens zijn
Del Tha Funky Homosapian - If You Must
Dat plaatje..quote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
In Australië hebben ze de zwaartekracht niet overwonnen: http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2009/04/post_58.html
Oh NSFW.. je krijgt meteen een decolleté te zien
zijn naamquote:Op maandag 6 april 2009 15:31 schreef Milou__ het volgende:
waar moet je het mee eens zijn dan?quote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moet wel eens zijn
Del Tha Funky Homosapian - If You Must
Maakte maar een grapje johquote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef Milou__ het volgende:
Mijn naam is Milou. En bij een ander profiel had ik __ erachter.. en dat heb ik automatisch hier ook gedaan
Maar ik dacht misschien is jna een afkorting ofzo![]()
Voornaam, 2de naam, achternaamquote:Op maandag 6 april 2009 15:31 schreef Milou__ het volgende:
Dat plaatje is natuurlijk puur een overdreven beeld van de werkelijkheid om de aandacht op te vestigenquote:Op maandag 6 april 2009 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat plaatje..
Tering. Ff een bos hout voor de deur om een jaar lang de kachel op te stoken![]()
Ik ben niet vies van een flink bos hout, maar dat ziet er niet uit joh..
En 40% van de (hopelijk vrouwelijke) bevolking.. omfg. das een hoop!
Del Tha Funky Homosapien - If You Must is een goed nummerquote:Op maandag 6 april 2009 15:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zijn naam
[..]
waar moet je het mee eens zijn dan?
Ze konden beter een lekker wijf met een normaal bos hout voor de deur plaatsen.. Iig niet een met een pushup..quote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat plaatje is natuurlijk puur een overdreven beeld van de werkelijkheid om de aandacht op te vestigen
Kan je weer verder stalkenquote:
ik zeg niet dat het een slecht nummer is, maar dat zegt toch niemand? Hij zegt ook niet zozeer dat het een goed nummer is, maar alleen dat daar zijn username vandaan komtquote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Del Tha Funky Homosapien - If You Must is een goed nummer
en jullie raden toch niet hoe ik aan mijn naam kom![]()
Laat me gewoon ff trots zijnquote:
http://photos-c.ll.facebo(...)11_30063898_3389.jpgquote:Op maandag 6 april 2009 15:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze konden beter een lekker wijf met een normaal bos hout voor de deur plaatsen.. Iig niet een met een pushup..
Jij bent mijn kloon op fok.quote:Op maandag 6 april 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het een slecht nummer is, maar dat zegt toch niemand? Hij zegt ook niet zozeer dat het een goed nummer is, maar alleen dat daar zijn username vandaan komt
[..]
Laat me gewoon ff trots zijn
Daar zie je toch heel dr borsten niet?quote:Op maandag 6 april 2009 15:40 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
http://photos-c.ll.facebo(...)11_30063898_3389.jpg
Weet ikquote:Op maandag 6 april 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het een slecht nummer is, maar dat zegt toch niemand? Hij zegt ook niet zozeer dat het een goed nummer is, maar alleen dat daar zijn username vandaan komt
[..]
Laat me gewoon ff trots zijn
quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je weer verder stalken
M'n adres had je al gevonden dus nu komen de echt lastige dingen
quote:Op maandag 6 april 2009 15:41 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent mijn kloon op fok.
Weten jullie ook meteen waar die N voor staat
Als je m'n 2de naam kunt vinden kom ik serieus naar je toe met een doos chocolaquote:
maar jij zei toch dat je het wel eens moest zijn?quote:Op maandag 6 april 2009 15:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Weet ik
maar hij zegt dat daar zijn username vanaf komt, en ik zeg dak dat een goede band vind
Wie is dat dan..?quote:Op maandag 6 april 2009 15:40 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
http://photos-c.ll.facebo(...)11_30063898_3389.jpg
Mijn vriendinquote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie is dat dan..?
Ik ben verder wel van de grotere borsten zeg maar.. Heb eigenlijk 2 van de 3x ervaring gehad met een flinke E-cup... Ik ben een geprezen man
Kom eens met tietenfoto's danquote:
Ze heeft ook geen DD cup, ook al hou ik van grotere borsten, maar ik vind dat voor de rest niet uitmaken dat ze die niet heeftquote:Op maandag 6 april 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kom eens met tietenfoto's danZo kunnen we niet beoordelen over een DD-cup of wat..
Zit hij hiertussen?quote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
Als je m'n 2de naam kunt vinden kom ik serieus naar je toe met een doos chocola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Dikke tieten is ook niet altijd alles. Een mooi handzaam maatje is vaak perfect.quote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen DD cup, ook al hou ik van grotere borsten, maar ik vind dat voor de rest niet uitmaken dat ze die niet heeft
quote:Op maandag 6 april 2009 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit hij hiertussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?
En hiertussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Ik heb meer namen dan wie van jullie dan ookquote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
Als je m'n 2de naam kunt vinden kom ik serieus naar je toe met een doos chocola
Ja, ik heb nog een boks tegoed..quote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
Wil je zo graag dat jna met een doos chocola bij jou op de stoep komt staan
Ik heb er 6... als ik de tussenwoordjes ook meetel..quote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb meer namen dan wie van jullie dan ook
Ik heb al alleen 6 voornamen, en dan mijn achternaam nog isquote:Op maandag 6 april 2009 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een boks tegoed..
[..]
Ik heb er 6... als ik de tussenwoordjes ook meetel..
quote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef denB het volgende:
Tijd om maar eens eerder te stoppen vandaag
Val bijna in slaap hier
In de 1e of 2e lijst?quote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef jna het volgende:
ja hij staat er tussen bootjeMaar het telt alleen voor Milou hoor
jna is net zo onmogelijk als dfb denk ik zoquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef jna het volgende:
ja hij staat er tussen bootjeMaar het telt alleen voor Milou hoor
cultureel jongeren pas?quote:Op maandag 6 april 2009 15:56 schreef Piles het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat ik CJP ben
Cultureel Jongeren Paspoort ?quote:Op maandag 6 april 2009 15:56 schreef Piles het volgende:
cjp? Cultureel jongeren pas?quote:Op maandag 6 april 2009 15:56 schreef Piles het volgende:
Jullie mogen wel met mij mee naar voorstellingen, krijg je misschien wel kortingquote:Op maandag 6 april 2009 15:58 schreef jna het volgende:
En ik maar denken dat Milou en ik cultureel waren
Wij gaan gratis naar binnenquote:Op maandag 6 april 2009 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Jullie mogen wel met mij mee naar voorstellingen, krijg je misschien wel korting![]()
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:57 schreef denB het volgende:
[..]
Cultureel Jongeren Paspoort ?
--- edit
lol nico
quote:
Dadelijk niet meer.quote:Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef jna het volgende:
Milou, moet jij ook de flyers bestellen dalijk bij de impresariaten enzo?
daar gaat onze kansquote:Op maandag 6 april 2009 16:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dadelijk niet meer.
Alleen van dit seizoen nog denk ik
Milou is alleen nog maar aan het aftellen volgens mijquote:Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef jna het volgende:
Milou, moet jij ook de flyers bestellen dalijk bij de impresariaten enzo?
naar het moment waarop ze mij mag bellen tuurlijkquote:Op maandag 6 april 2009 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Milou is alleen nog maar aan het aftellen volgens mij![]()
Maar wij hebben nu nog geen plek om alles van volgend seizoen al te ontvangenquote:Op maandag 6 april 2009 16:15 schreef jna het volgende:
maar wij zijn heel vroeg met materiaal dus misschien lukt het nog
ja maar wij zijn de eerste dus dat is niet ons probleemquote:Op maandag 6 april 2009 16:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar wij hebben nu nog geen plek om alles van volgend seizoen al te ontvangen![]()
Wij zijn er nu nog niet mee bezig.quote:Op maandag 6 april 2009 16:17 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar wij zijn de eerste dus dat is niet ons probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuk betere foto met mooie borsten
Leer spaties gebruiken!
Dat zal mij de reet roestenquote:Op maandag 6 april 2009 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
dan krijg je toch lekker geen gratis posters
Middagquote:
Kom net uit mijn bed manquote:
jsquote:
Ik geloof niet dat ik zo'n TT had verwacht, maar idd wel met zo'n onderwerpquote:Op maandag 6 april 2009 16:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. Die was te verwachten toch?
Dat doe je zelf maatquote:
zoiets bedoelde ikquote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik zo'n TT had verwacht, maar idd wel met zo'n onderwerp
Wat heb je liever? deze of 1 van spunkyslomosabine?quote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik zo'n TT had verwacht, maar idd wel met zo'n onderwerp
Dankjequote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoiets bedoelde ik![]()
Ik heb me er maar wijs buiten gehouden
Lekker gekookt voor je zusje?
Deze natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2009 16:52 schreef jna het volgende:
[..]
Wat heb je liever? deze of 1 van spunkyslomosabine?
tja.. beetje rekening houden met elkaar moet kunnen toch?quote:Op maandag 6 april 2009 16:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dankje
Ja ze vond het lekkerInmiddels is ze naar haar werk. Ze was ook nog heel blij dat ze om 15.35 kon eten
Als mijn moeder kookt kan ze altijd pas om 15.55 aan tafel dus dan moet ze zich haasten
Mijn zusje kan écht niet kokenquote:Op maandag 6 april 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. beetje rekening houden met elkaar moet kunnen toch?
Maar ik moet het natuurlijk vragen. Waarom maakt ze dan zelf niet wat klaar om 15.35?
haha ok.. dan snap ik hetquote:Op maandag 6 april 2009 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn zusje kan écht niet koken
Mijn moeder komt net thuis en het eerste wat ze doet is klagen over het feit dat de vaatwasser aan staat
Eerste wat ze zei: Alles wat erin stond was schoon!quote:Op maandag 6 april 2009 17:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. dan snap ik het
gezelligBeter dan de vuile zooi laten slingeren toch?
eerst zeuren en dan vragen stellenquote:Op maandag 6 april 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eerste wat ze zei: Alles wat erin stond was schoon!
Ik; helemaal niet
Zij: wel!!
Ik; dat heb ik opgeruimd!
Zij: Waarom staatie dan aan!
Ik: omdat ik voor *zusje* gekookt heb
Zij: ooh.
*deng deur dicht*
Het aanrecht stond trouwens vol met glazen, boterhambordjes en schaaltjes
Tuurlijk nietquote:Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eerst zeuren en dan vragen stellen
en uiteraard niet toegeven
hoe knus..quote:Op maandag 6 april 2009 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Tweede 'conversatie':
Zij: wat doe jij zo vroeg thuis (dit kwam er net zo aardig uit als het hier staat)
Ik: ik ben niet naar kantoor geweest
Zij: oh.
Beng, deur dicht
Tis weer als vanouds
quote:
Naja ik ben het gewend, dat scheeltquote:Op maandag 6 april 2009 17:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoe knus..
[..]
Ik ga ook richting huis
Dat maakt het natuurlijk niet leuker, maar ok.. Ergens herken ik het welquote:Op maandag 6 april 2009 17:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Naja ik ben het gewend, dat scheelt![]()
Goede reis![]()
Milouquote:
Ah okequote:Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Milou
Ja hoor, zat vandaag alleen op kantoor, dus maar het radiootje aangezet.
quote:Op maandag 6 april 2009 18:06 schreef PieterBas het volgende:
oh ja.. Ik heb nu officieel weer een tweede lezer![]()
Gaat het toch nog eens een keer gebeuren![]()
Al loop ik soms echt met een idee... waar ben ik.. en waarom kennen de mensen mij wel.. maar ik hen niet..quote:
Wat doe je precies?quote:Op maandag 6 april 2009 18:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al loop ik soms echt met een idee... waar ben ik.. en waarom kennen de mensen mij wel.. maar ik hen niet..
Is het een groot kantoor? En komt vanzelf tochquote:Op maandag 6 april 2009 18:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al loop ik soms echt met een idee... waar ben ik.. en waarom kennen de mensen mij wel.. maar ik hen niet..
Tot 10 uur 538.. daarna 3FM. Toen even Fresh FM, daarna Weten is Winnen geluisterd op 538 en op de terugweg in de auto.. "zappend" 3FM, 538, Fresh en SLAM FM..quote:Op maandag 6 april 2009 18:06 schreef Piles het volgende:
Wat een ontvangst![]()
![]()
PB, had je 538 of 3FM nou aan?
Veel lezen, heel veel lezenquote:
Kantoor is niet echt heel groot, maar het is een beetje een doolhof. Oh ja.. de kortste route om van de ene kant naar de andere kant te komen is.. via het archiefquote:Op maandag 6 april 2009 18:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het een groot kantoor? En komt vanzelf toch
Functioneel beheer, dat hebben we bij NS ook zitten maar heb geen flauw idee wat die precies doenquote:Op maandag 6 april 2009 18:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Veel lezen, heel veel lezen
Inhoudelijk. Dat weet ik ook eigenlijk nog niet in.. maar ik ga het functioneel beheer doen van een salarispakket.. maar zit ook nu in projectgroepen van een aantal andere pakketten.
Functioneel beheer zit meer tussen.. de (eind-)gebruikers, IT (ontwikkeling) en het management in. Want als je nerds iets laat bouwen, zonder dat in overeenstemming te krijgen met andere groepen.. dan is het weer de zoveelste mislukte implementatie.quote:Op maandag 6 april 2009 18:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Functioneel beheer, dat hebben we bij NS ook zitten maar heb geen flauw idee wat die precies doenOnder wat voor salarisgroep valt dat? Of doen ze daar niet aan salarisgroepen?
quote:Op maandag 6 april 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Rickrolled
.................................................. ........................................,-~~'''''''~~--,,_
.................................................. ..................................,-~''-,:::::::::::::::::::''-,
.................................................. .............................,~''::::::::',::::::: :::::::::::::|',
.................................................. .............................|::::::,-~'''___''''~~--~''':}
.................................................. .............................'|:::::|: : : : : : : : : : : : : :
.................................................. .............................|:::::|: : :-~~---: : : -----: |
.................................................. ............................(_''~-': : : : : : : : :
.................................................. .............................'''~-,|: : : : : : ~---': : : :,'--never Gonna
.................................................. .................................|,: : : : : :-~~--: : ::/ -----give You Up!
.................................................. ............................,-''':: :'~,,_: : : : : _,-'
.................................................. ......................__,-';;;;;:''-,: : : :'~---~''/|
.................................................. .............__,-~'';;;;;;/;;;;;;;: :: : :____/: :',__
.................................................. .,-~~~''''_;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',. .''-,:|:::::::|. . |;;;;''-,__
.................................................. /;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;;;. . .''|::::::::|. .,';;;;;;;;;;''-,
................................................,' ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;;;;;;;;. . .:::::,'. ./|;;;;;;;;;;;;;|
.............................................,-'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;',: : __|. . .|;;;;;;;;;,';;|
...........................................,-";;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;',;;;;;;; ;;;; . . |:::|. . .'',;;;;;;;;|;;/
........................................../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;. .|:::|. . . |;;;;;;;;|/
......................................../;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,';;;;; ;;;;;;;;;;;;,;;;;;;; ;;;|. .:/. . . .|;;;;;;;;|
......................................./;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;'',: |;|. . . . ;;;;;;;|
....................................,~'';;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;,-'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|.|;|. . . . .|;;;;;;;|
................................,~'';;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',;;;;;;| |:|. . . . |;;;;;;;|
...............................,';;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;/;;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;| |:|. . . .'|;;',;;;;;|
..............................|;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-';;;,-';;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;| |:|. . .,';;;;;',;;;;|_
............................../;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'_;;;;;;,';;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;; ;|.|:|. . .|;;;;;;;|;;;;|''''~-,
............................/;;;;;;;;;;;;;;;;;;/_'',;;;,';;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ,;;| |:|. . ./;;;;;;;;|;;;|;;;;;;|-,,__
........................../;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'...|;;,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;| |:|._,-';;;;;;;;;|;;;;|;;;;;;;;;;;'''-,_
Zie hem steeds vaker voorbij komenquote:
Ah, dan is dat waar ik voor gevraagd benquote:Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Functioneel beheer zit meer tussen.. de (eind-)gebruikers, IT (ontwikkeling) en het management in. Want als je nerds iets laat bouwen, zonder dat in overeenstemming te krijgen met andere groepen.. dan is het weer de zoveelste mislukte implementatie.
Werken wel met schalen
Zoiets dusquote:Op maandag 6 april 2009 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, dan is dat waar ik voor gevraagd ben
Zou een functie kunnen krijgen als vertaler tussen de IT-mensen en de business-afdeling. Zelfde in principe dus.
?quote:
Waarschijnlijk zit ze dan braintraining te doen...quote:
beterquote:Op maandag 6 april 2009 19:18 schreef MarijeH het volgende:
goede avond
Het theoretische van mijn opleiding is afgerond. Nu alleen nog stage lopen en mijn diploma is binnen.
Je weet het.quote:
Omdat jij niet goed kijkt?quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Waarom is dat topic van Raymonnetje dicht???
Slik een asperientje...quote:Op maandag 6 april 2009 20:05 schreef eer-ik het volgende:
Waarom heb ik nog steeds tyfus harde koppijn?
die krengen werken bij mij ook nooitquote:Op maandag 6 april 2009 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zwik op al, t werkt alleen totaal niet
ik slik ze ook bijna nooit, alleen als het echt extreem wordt.quote:Op maandag 6 april 2009 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die krengen werken bij mij ook nooitSlik die doping dus ook nooit meer. Gewoon rustig op de bank hangen of in bed liggen is de beste remedie.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef eer-ik het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lol_met_zeewier.html whehe.
Je kan ook gewoon bij mij op bezoek komen op zaterdag hoorquote:Op maandag 6 april 2009 22:00 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb net wat besloten. Zat de laatste tijd al te denken om een keer een volleybalwedstrijd te bezoeken. Vanavond weer.
Nu is dat afgelopen en heb ik een beslissing genomen. Ik zou wel een keer naar een volleybalwedstijd willen. Vaak heb ik op zaterdag niets te doen. En heb geen zin meer om me op zaterdag te vervelen. Nu nog uitzoeken of het mogelijk is en waar ik naar toe ga om een wedstrijd te bezoeken. Iemand adviseerde me op msn een keer een volleybalwedstrijd te bezoeken, vandaar die beslissing. Punt is wel dat ik geen zin heb om alleen te gaan.
hoe cool.. ik heb ook besloten dat ik 'iets' moet gaan ondernemen..quote:Op maandag 6 april 2009 22:00 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb net wat besloten. Zat de laatste tijd al te denken om een keer een volleybalwedstrijd te bezoeken. Vanavond weer.
Nu is dat afgelopen en heb ik een beslissing genomen. Ik zou wel een keer naar een volleybalwedstijd willen. Vaak heb ik op zaterdag niets te doen. En heb geen zin meer om me op zaterdag te vervelen. Nu nog uitzoeken of het mogelijk is en waar ik naar toe ga om een wedstrijd te bezoeken. Iemand adviseerde me op msn een keer een volleybalwedstrijd te bezoeken, vandaar die beslissing. Punt is wel dat ik geen zin heb om alleen te gaan.
Er is hier vast wel iemand die met je mee wiltquote:Op maandag 6 april 2009 22:00 schreef MarijeH het volgende:
sowieso ga ik voor een high quality merk. Liefst had ik een koptelefoon maar dan loop je zo voor lulquote:
tuurlijk, woensdag moet ik in pak en dan is het weer klote.quote:
zal je altijd zien.quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tuurlijk, woensdag moet ik in pak en dan is het weer klote.
inderdaadquote:
kan tegenwoordig wel weer toch?quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef jna het volgende:
[..]
sowieso ga ik voor een high quality merk. Liefst had ik een koptelefoon maar dan loop je zo voor lul
Dan blijft er dus maar één merk over.quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef jna het volgende:
[..]
sowieso ga ik voor een high quality merk.
ja, een koptelefoon kan echt niet.quote:Liefst had ik een koptelefoon maar dan loop je zo voor lul
oordopjes zijn gewoon makkelijker. Zal wel weer een flinke duit kosten mezelf kennendequote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
kan tegenwoordig wel weer toch?
Dat is waar.. maar voor goed geluid moet je meestal goed geld uitgeven helaas.quote:Op maandag 6 april 2009 22:38 schreef jna het volgende:
[..]
oordopjes zijn gewoon makkelijker. Zal wel weer een flinke duit kosten mezelf kennende
inderdaad. Maar Nederlanders moeten toch altijd iets te klagen hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zal je altijd zien.
Maar ja, het is weer een paar dagen soort van lekker weer geweest he, dan mogen we niet klagen
Denk ook dat ik voor een setje shure gaquote:Op maandag 6 april 2009 22:37 schreef eer-ik het volgende:
wat heeft iedereen toch met die sennheisers.
ik heb 1 keer zo'n setje gekocht, die dingen in no time kapot.
Heb nu een pauperset, die prima geluid levert, al dik een jaar
klagenquote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. Maar Nederlanders moeten toch altijd iets te klagen hebben.
dat ken ik dan weer niet...quote:
had jaren een pauperset, ging toen over op Sennheiser en dacht toen gelijk: "quote:Op maandag 6 april 2009 22:37 schreef eer-ik het volgende:
wat heeft iedereen toch met die sennheisers.
ik heb 1 keer zo'n setje gekocht, die dingen in no time kapot.
Heb nu een pauperset, die prima geluid levert, al dik een jaar
Ik heb een hele fatsoenlijke installatie thuis staan, daar komt prima geluid uit.quote:Op maandag 6 april 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
had jaren een pauperset, ging toen over op Sennheiser en dacht toen gelijk: "Zo kan het dus ook klinken.
"
quote:Op maandag 6 april 2009 22:44 schreef eer-ik het volgende:
Ok, ik was weer eens te voorbarig.
Effe vergeten waar ik woonde
wanneer ga je nou verhuizen?quote:Op maandag 6 april 2009 22:44 schreef eer-ik het volgende:
Ok, ik was weer eens te voorbarig.
Effe vergeten waar ik woonde
quote:
oftewel: alle ramen open, muziek hard, én schreeuwen naar de hoeren, want anders hoor je zelf niet wat je zegt, met de muziek op dat volume.quote:Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef eer-ik het volgende:
't sjonnie-peloton is weer voorbij, ik ga 't er weer op gokken![]()
luister 2 uur in de bus per dagquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van oordopjes, gebruik ze ook amper, dus voor dat effe vind ik altijd een pauperset prima.
Luister 2 keer per dag 10 minuten via oordopjes naar muziek, de rest van de tijd staat de ipod te loeien via m'n speakerset
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb gisteren gewoon de relatietest gemist.
Hier ook 2quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt
Hier ook 2 collega's
Goedemorgen trouwens![]()
Ben hier zo weer weg trouwens
Mn collega aan de overkant van mn bureau is ook ziek. Die heeft last van dr keel. Precies wat ik heb/had..quote:
Is het bij jou weer redelijk over?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mn collega aan de overkant van mn bureau is ook ziek. Die heeft last van dr keel. Precies wat ik heb/had..
heb je met dr staan tongen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mn collega aan de overkant van mn bureau is ook ziek. Die heeft last van dr keel. Precies wat ik heb/had..
Nicoquote:
Bijna, ben bijna klaar met de kuur. Voel me redelijk goed. Slikken is pijnloos en niezen practisch ook. Denk dat ik bijna genezen benquote:
Wel gezoend. Ten minste. 3 zoenen op dr wang. Ze is vorige week getrouwd.quote:
Hoe is het met de hoofdpijn?quote:
hmm ok.. gelukkig dat de hoofdpijn minder is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico![]()
Wel redelijk eigenlijk..Hoofdpijn is er nog wel, maar het voelt niet meer alsof iemand een betonblok op mijn hoofd heeft gelegd (godzijdank). Ik weet onderhand wel dat paracetamol bij mij niet werkt
Morgen ga ik weer naar kantoor.
Hoe is het met jou?
Nog niet over, 't is wel gereflecteerd naar de andere kant van m'n hoofdquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe is het met de hoofdpijn?
En ik ook niet echt veel zin, maar ook niet in dit topic, dus toch maar wat doen
valt me tegen van je.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel gezoend. Ten minste. 3 zoenen op dr wang. Ze was vorige week getrouwd. (En ja, nu nog steeds)
Ibuprofen werkt nog minder, daar wordt mijn hoofdpijn altijd erger vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. gelukkig dat de hoofdpijn minder is.
maar werkt alleen paracetamol niet? je kan natuurlijk ook eens van die andere dingen proberen. Ik ben alleen ff de naam vergeten
Met mij is het wel goed. Moet nu eerlijk gaan toegeven dat ik ook een beetje last van mijn keel heb trouwens
hmm ok.. dan ben ik ook zonder opties. Dan maar hopen dat het oude vertrouwende kusje op het hoofd een beetje psychologisch wil werkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ibuprofen werkt nog minder, daar wordt mijn hoofdpijn altijd erger vanFinimal wil nog wel eens werken, maar dat hebben we hier niet. Wel 'paracetamol met coffeïne" en die werkt dus niet
. Nou ja, veel rooibosthee drinken vandaag denk ik dan maar..
Mooi dat het met jou goed gaatJe gaat niet ziek worden he! Keelpijn is vreselijk..
de rest voelde zich dan toch achtergesteldquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nog niet over, 't is wel gereflecteerd naar de andere kant van m'n hoofd
Dat is liefquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. dan ben ik ook zonder opties. Dan maar hopen dat het oude vertrouwende kusje op het hoofd een beetje psychologisch wil werkenEn lekker aan de thee inderdaad
Nee, ik ga niet ziek wordenSliep wel redelijk laat gister, bleef te lang hangen bij de misdaad maandag van RTL4
Oh, ibuprofen werkt bij mij juist altijd beter dan paracetamol.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ibuprofen werkt nog minder, daar wordt mijn hoofdpijn altijd erger vanFinimal wil nog wel eens werken, maar dat hebben we hier niet. Wel 'paracetamol met coffeïne" en die werkt dus niet
. Nou ja, veel rooibosthee drinken vandaag denk ik dan maar..
Mooi dat het met jou goed gaatJe gaat niet ziek worden he! Keelpijn is vreselijk..
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. gelukkig dat de hoofdpijn minder is.
maar werkt alleen paracetamol niet? je kan natuurlijk ook eens van die andere dingen proberen. Ik ben alleen ff de naam vergeten
Met mij is het wel goed. Moet nu eerlijk gaan toegeven dat ik ook een beetje last van mijn keel heb trouwens
Niet echt mijn type hoor..quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
valt me tegen van je.
maar is het dan niet correct Nederlands om gewoon te zeggen dat ze vorige week is getrouwd?
Ja dat schijnt inderdaad bij de meeste mensen beter te werken, maar mijn hoofdpijn wordt alleen maar erger als ik dat inneemquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ibuprofen werkt bij mij juist altijd beter dan paracetamol.
Die paracetamol moet ik echt 2 gram van nemen voordat het werk
hehe ok.. dan is het goedquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Niet echt mijn type hoor..En ik heb het aangepast
Even ter info, Nico en ik hebben niet gezoend.. Ook niet op de wang![]()
Gewoon glashard ontkennenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe ok.. dan is het goed
En oh ja.. dat zouden we stilhouden.
Wil je ervan af dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:54 schreef Piles het volgende:
Maken jullie dit topic ff vol, ben ik 'm tenminste kwijt in MyAT
Hij wil ons niet meer kennen. De verraderquote:
Lief? ik heb niets gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is lief
Oh foei, dat is niet zo goed he Nico. Dan zit je nu niet fris en fruitig (zoals gisteren) achter je bureautje gok ik?
je moet ook gewoon niet fokken als je hier niet wil komenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:54 schreef Piles het volgende:
Maken jullie dit topic ff vol, ben ik 'm tenminste kwijt in MyAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |