Als het goed is wel.. Je hoeft niet per sé je buikspieren specifiek te trainen geloof ik..quote:Op maandag 6 april 2009 14:59 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar je krijgt er geen strakke buik van als je alleen aan hardlopen doet
Dezequote:
Ja, tis goedquote:Op maandag 6 april 2009 15:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Allebei dicht, Piles moet er 1 openen
Welk nummer is dat bij de Chinees? Staat ie onder de bruine nasi?quote:Op maandag 6 april 2009 15:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
DISCRIMINASIE
Boks ouwequote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
En dit blijf ik doen totdat jij normaal gaat doen.
jullie doen niet normaal tegen mijquote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
ja, en toch komt het zo weer terug in het hedendaagse leven.quote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat is alweer zo een 65 jaar geleden
Die snapt ie nooitquote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat is alweer zo een 65 jaar geleden
Wat denk jequote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
de TT?quote:
Nee niks met jouquote:Op maandag 6 april 2009 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
de TT?Ik vond 'm wel kunnen hoor. Laat ik het zo zeggen, ik kon meer met het onderwerp
Oh gelukkigquote:
youtube naar Del Tha Funkee Homosapienquote:Op maandag 6 april 2009 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
En ik vind dat funkydinges z'n naam moet veranderen. De muzieksoort Funk is veel te tof om misbruikt te worden
Leg die van jezelf dan gelijk ook even uit zeg....quote:Op maandag 6 april 2009 15:31 schreef Milou__ het volgende:
Waar staat jouw username eigenlijk voor jna
Ik moet wel eens zijnquote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
youtube naar Del Tha Funkee Homosapien
ofwel Deltron 3030
Mijn naam is Milou. En bij een ander profiel had ik __ erachter.. en dat heb ik automatisch hier ook gedaanquote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Leg die van jezelf dan gelijk ook even uit zeg....
quote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moet wel eens zijn
Del Tha Funky Homosapian - If You Must
Dat plaatje..quote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
In Australië hebben ze de zwaartekracht niet overwonnen: http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2009/04/post_58.html
Oh NSFW.. je krijgt meteen een decolleté te zien
zijn naamquote:Op maandag 6 april 2009 15:31 schreef Milou__ het volgende:
waar moet je het mee eens zijn dan?quote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moet wel eens zijn
Del Tha Funky Homosapian - If You Must
Maakte maar een grapje johquote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef Milou__ het volgende:
Mijn naam is Milou. En bij een ander profiel had ik __ erachter.. en dat heb ik automatisch hier ook gedaan
Maar ik dacht misschien is jna een afkorting ofzo![]()
Voornaam, 2de naam, achternaamquote:Op maandag 6 april 2009 15:31 schreef Milou__ het volgende:
Dat plaatje is natuurlijk puur een overdreven beeld van de werkelijkheid om de aandacht op te vestigenquote:Op maandag 6 april 2009 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat plaatje..
Tering. Ff een bos hout voor de deur om een jaar lang de kachel op te stoken![]()
Ik ben niet vies van een flink bos hout, maar dat ziet er niet uit joh..
En 40% van de (hopelijk vrouwelijke) bevolking.. omfg. das een hoop!
Del Tha Funky Homosapien - If You Must is een goed nummerquote:Op maandag 6 april 2009 15:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zijn naam
[..]
waar moet je het mee eens zijn dan?
Ze konden beter een lekker wijf met een normaal bos hout voor de deur plaatsen.. Iig niet een met een pushup..quote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat plaatje is natuurlijk puur een overdreven beeld van de werkelijkheid om de aandacht op te vestigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |